Heb je toevallig ook de lak besteld op die aangegeven site? En zou je eventueel even de prijs van de stickertjes door kunnen mailen ofzo:thumbup:.
|
how willem dat ziet er erg goed uit :thumbup:
kom ze binnenkort wel een keer bekijken in real life :D maar gaan we daarmee naar roermond?? :tongue: |
Quote:
Dat kan wel, ik hoop morgen de ventielen binnen te krijgen en misschien morgen ook meteen de banden er omheen te trekken. En als we ermee naar Roermond gaan dan moeten ze wel onder jouw Golf want de mijne staat voorlopig weer stil omdat ik de versnellingsbak eraf ga halen. Maar ik denk dat het beter is dat ze gewoon thuis blijven liggen :tongue: |
Quote:
Zou je me dan eens een prijsje van deze door kunnen fluisteren want ik heb de mogelijkheid om een setje te kopen voor een leuk prijsje. :) |
Quote:
haha neej dan rij ik denk ik weer op mijn eigen bbs'jes :D als het eindelijk weer wat beter weer gaat worden :D |
Niccccccccccccccccccccccccccccccccce Wheels!!!
Rap dr onder mikke die handel. Greetz |
Quote:
Zojuist gebeurt Kerel :D Alleen moeten de achterste wielranden nog wel een keer omgerold worden en de wielkuipen moeten wat aangepast worden zodat ze achter nog ongeveer 2 cm. kan zakken. En voor komen er nog andere adapters op zodat ze op een et van 20 uitkomen zodat ik wat meer ruimte krijg tussen de velg en de veerpoot want die is nu zeer minimaal. En ook zou ie dan eventueel nog zo`n 20mm kunnen zakken voor. De huidige waarden van de velgen zijn nu: voor : 9x16 et30 achter : 9x16 et 15 Foto`s Voorzijde Foto`s Achterzijde |
Quote:
Hell Yeah!!!!!!!!! Wewwy Nice!!!!!!!!! echt te gruwelijk. mjah... blijf rm's toch wel vetter vinden ;) neej serieus... echt machtig. Greetz marv |
Oh wat zou ik mijn "oude" G60, want zo zie ik hem toch wel een beetje, weer een keer in het echt willen zien.
Super om te zien dat deze G60 edition One in goede handen terecht is gekomen. Maak ook eens een foto zodat we het hele plaatje kunnen zien met de BBS-en. Naar welke meetings ga je dit jaar? Groet Mike |
lekker heur!! , die et waardes kloppen met de huidige breedtes ook??
|
Hey Willem, ziet er goed uit:thumbub:.
|
Golfje ziet er super uit, zeker nu met de BBSen. Ga zo door :thumbup:
|
I love it when a plan comes together..... Super Willem, precies zoals je het verwacht had !!!
|
G-E-W-E-L-D-I-G! Ze passen echt perfect. :thumbup:
Laat inderdaad ook eens een foto zien van het geheel. (We moeten ze echt komende zomer eens naast elkaar zetten) :) |
Allereerst bedankt voor jullie reactie's allemaal :thumbup:
Quote:
Wat bisse toch ok unne flapdrol hé :D Mar evegood bedankt hé :tongue: ;) Quote:
Hey Mike ,Ik zal van het weekend eens andere foto`s maken van de wielen en het totaalplaatje. Maar momenteel alleen van de rechterzijde omdat ik namelijk nog maar in het bezit ben van 2 adapters :D En naar welke meetings ik ga dit jaar staat nog niet vast. Ik moet eerst even kijken hoe snel ik mijn versnellingsbak gereviseerd kan krijgen, want voor die tijd gaat ie nog niet de weg op. Maar als het eenmaal zover is laat ik het je wel weten zodat je `m in ''real life'' kan zien :thumbup: Quote:
Jep na mijn calculatie`s wel ja. Want de originele waarde van de velgen waren: voor: 9,5x16 et59 achter: 8,5x16 et56 Heb toen de 1'' en de 0.5'' randen omgewisseld en kwam dus uit op: voor: 9x16 et65 achter 9x15 et50 En er zit nu momenteel bijde een spoorverbreder tussen van 35mm. dus kom ik uiteindelijk uit op: voor: 9x16 et30 achter: 9x16 et 15 Quote:
Quote:
Dankjewel mannen en het blijft zo door gaan, dat verzeker is jullie :tongue: Quote:
Anders ik wel René, en dit is inderdaad precies zoals ik het wil hebben inderdaad. Mooi breed maar toch met subtiele smalle randen. Ik had er eerst een hard hoofd in dat dit allemaal fatsoenlijk en mooi zou gaan passen. Maar achteraf heb je helemaal gelijk :thumbup: Quote:
Dat dacht is dus ook dat het er geweldig uitziet, en in real life zelfs nog mooier :cool: :D En we moeten ze inderdaad aankomende zomer zeker een keer naast elkaar zetten, dat zou wel wat mooie plaatjes opleveren dacht ik zo :green: En aangezien ik m`n wielkasten ook nog uitgerold moet hebben en jij mooi zo`n apperaat hebt gemaakt ben ik wel bijna genoodzaakt om eens langs te komen (hint hint :D ) Maar ik moet nu maar eens eerst werk van mijn versnellingsbak gaan maken zodat dat ook allemaal opgelost is, en dan komt het allemaal dik in orde... |
Quote:
Ik ben al blij met de rechterzijde hoor!!!! Ben benieuwd |
Dan kun je doen wat je wil met zulke etwaardes, handig!
Je achterste wiel zou best iets naar binnen kunnen, trek je voor-achter mooi gelijk en kun je makkelijker nog een eindje zakken. Mocht je je velgen weg doen of toch 15 inch RS willen, let me know ;) |
Wielranden aanpassen? Geen probleem, kom maar langs! Uitrolapparaat werkt perfect.
Inmiddels al eentje gedaan, maar het scheelt echt een hoop. Zal binnenkort wel eens foto's maken van het verschil. |
He Willem!! Wat hebse toch eine sjoene wage mit die wielkes ;)
Maar dat wetse al langer he?.. Ik kom snel weer een keer aan als ik de nieuwe auto heb. Groeten Nick. |
Quote:
Foto`s zijn gemaakt en ik post ze morgenmiddag tussen 1 en 2 uur omdat ik het fototoestel van het werk meegenomen heb, en ze alleen daar er vanaf kan halen. Dus dan kan je ze bekijken :thumbup: Quote:
Daarom had ik zo ook gekocht, vanwege de et waarde's :) En het achterste wiel kan niet meer verder naar binnen, de velg zit nu 5 mm van de veerpoot af dus daar kan ik niet aan beginnen om er smallere adapters tussen te zetten. Dus daarom komt ie dalijk voor iets verder naar buiten als ik andere adapters heb besteld. En voorlopig gaan de velgen niet weg, en ik wil er ook geen 15'ers meer onder. Vind dit toch net iets beter staan onder een MKII zo`n 16'' wielen. Quote:
Dat zou heel fijn zijn Erik, ik hoop dat ik aankomende week de versnellingsbak er onderuit kan halen en er aan kan beginnen, dus als dat eenmaal zover is laat ik het je meteen weten en kom ik eens op de koffie :thumbup: En die foto`s wil en wel graag zien ja. Ik zie ze binnenkort wel weer in je topic verschijnen neem ik aan. Zal het in ieder geval in de gaten houden :cool: Quote:
Det dach ik ok jao, en daor bin ik volledig van op de hëugte. Ik bin beneejd hoe de MKIV der oet zuut mar det zal ok vast wal un plaetje zien. En ik hoij dich op de heugte hoe of we ff terech kenne beej de schop aankoamende week :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 16:25. |