Quote:
Ja, gister gekregen, dus moest vandaag de golf even passen in de garage. Drempel moet nog aangepast voor de auto :D. Lekker klussen straks, dus weinig tijd voor de auto komend jaar :rolleyes: |
veel succes met de woning, merk nu ik zelf op me eigen woon ook iets minder tijd heb vor de auto.. gr ronnie
|
Quote:
Glad strijken zekers?? ;) Succes met je nieuwe garage! :cheers: |
dus je tweede dure hobby; een huis!!
gefeliciteerd man. en succes daar! gr Sander |
He cool Mr. Cool! Waar ga je wonen?
|
Danku heren! En inderdaad fred, de drempel moet verlaagd! Het huis staat in Tsjummearum (tzummarum).
|
Zo het huis is weer leefbaar, en sinds vandaag weer intervet, dus ik ben weer online! Ik had maar 12 duizendnogwat nieuwe posts :thumbup:
Binnenkort als een malle de golf (bouwbak) weer eens wassen en poetsen :D |
he he we misten je al .... :D zag de golf staan op zurich gister kan dat kloppen ?
|
Quote:
Dat klopt zeker, staat -ie vrijwel dagelijks. Ik miste het forum ook al :D . Hoop dat ik binnenkort weer wat tijd 'over' heb voor wat uiterlijke veranderingen :rolleyes: |
heej -niet meer buur-:P voldoet het wat daar? kzag van de week idd je auto ook op zurich staan. met zwart staal op dat moment?
gr oebele |
Ja bevalt prima joh! Alleen de auto blijft er wat bij de laatste tijd. Zurich klopt inderdaad als een bus, staat -ie elke dag. In principe rij ik met de rvs-doppen, maar nu even onder het motto maximaal op staal :D . Dopjes zijn in behandeling, komen er volgende week weer op :thumbup:
|
ooow vandaar:P kdacht al dr zal wer weer iets mee gebeuren ofsow:P
kzie je vast ng wel een keer hier op de buurt:P groeten |
Hey,
Moet zeggen mooie TD!! even een vraag meteen, hoever ligt hij nu dichter bij het asfalt? En heb je je wielkasten moeten bewerken? Zo ja hoe heb je dit gedaan? M.v.g. Arnauld |
Hij ligt minimaal 10 cm. lager. Wielkasten zijn niet bewerkt, is niet nodig met de maten waarmee ik rijd. De schroefset ligt maximaal laag en de velgen zijn maar 5,5j et37, achter zit er 2cm spoorverbreding tussen, loopt net niet aan :D . En nog bedankt voor je compliment!
|
Kun je een foto laten zien zoals hij er nu bij staat? Dan weet ik voor mezelf hoe laag die 10 cm ongeveer is. Ben van plan om mijn eigen GTD`tje ook te gaan verlagen en ben nog aan het uitzoeken hoe laag hij moet worden want ik wil namelijk graag 15"x7J ET 38-33 eronder zetten. Het liefste wil ik dus helemaal niet gaan aanpassen in de wielkasten dus ben aan het kijken wat de mogelijkheden zijn.
Alvast Bedankt. |
Hehe, eindelijk sinds begin januari ofzo voor het eerst weer eens wat gedaan aan de golf! Was al wel wat aan gebeurd, maar nu was ik zelf weer eens aan de beurt omdat ik even tijd had! Nieuwe aandrijfashoesen, uitlaat voorzien van nieuwe rubbers (moet nog wel even hoger, ligt nog wat op de achteras bij sommige hobbels) en een nieuwe carterpan. Begin gemaakt met de veerpootbruggen, maar werd al laat dus mee gekapt. De achterste is verstelbaar, maar dat moest eerst ook nog gangbaar gemaakt worden... Geen foto's, maar hoop binnenkort foto's te laten zien als ik tijd heb om het af te maken :D
|
Je hebt er een concurrent bij Marco :D
|
Das niet eerlijk, mijne is roze :tongue: . Ben benieuwd wat je er van maakt! Zal mijn bouwbak binnenkort ook eens weer aanpakken. Ben er wel wat mee bezig geweest de laatste tijd, maar heb hier niks meer bijgehouden. 26 oktober moet ie weer klaar zijn :D
|
Ow, haha. Wordt echt tijd voor een spuitbeurtje dus ;)
Misschien kunnen we wel naast mekaar staan de 26e. Dan wil ik de mijne ook wat aantoonbaar hebben. |
Quote:
Ja dat is een leuk idee :thumbup: . Spuitbeurtje gaat niet meer komen voorlopig, zat andere kosten. Ik poets hem nog 1x, en daarna ben ik door de lak heen :D . Daarna zie ik wel even hoe het opgelost gaat worden, maar dat komt gerust goed ;) . Wat zijn de plannen verder nog met de golf? |
All times are GMT +1. The time now is 04:55. |