JW, geef maar een seintje! Komt altijd goed ;)
Wytze, jij bent en blijft het goede voorbeeld he :D Wit is de sjit! |
Even een kleine updat van mijn vader zijn busje.
De bus zit nu geheel in de eerste laag witte aflak/grondverf. En de 1e delen zijn al afgelakt. Ook heb ik vanavond de kale plekken langs de ramen in de zwarte grondverf gezet, deze worden zijdeglans zwart. En de sluis achter de luchtroosters heb ik ook al afgeverft. Dit zou nooit mooi staan wanneer dit nog grijs was... ;) Mijn vader heeft ook de voorbumper nog even behandelt met Belgom!! |
Überbus! Echt megastoer met die chroombumpers!
|
Was het gezellig in je campert @ de mac?
Detering wat was het daar druk trouwens... |
Hey, heb je niet gezien! Wel zijn we een slag om je Jet geweest. Die staat er nu netjes bij, op de velgjes na :D
We hadden zin in een hapje en een drankje, daar is de camper ideaal voor. En al helemaal met wat oer-oudhollandse muziek :woowoo: |
BZN :rock:
|
Nee, die niet But. Er zat wel mooier spul tussen.
Bijvoorbeeld: 'Wat ben je lelijk van dichtbijjjjjjjjjj' :D |
Quote:
Je was te druk met al die wilde vrouwen bezig :D Ja die velgen, dat is de sjit he :cool: Als het meezit binnen 4 weken staalverbreed, even loon afwachten :redface: |
Zien er goed uit kerel die wielen...
Nu nog lager he ;-) Mss dat ik volgend voorjaar een nwe H&R kit van 80/80 onder de bus wip...dan gaat mn gts kit de bingo in.. grtz...Vic |
Quote:
Heb je het nou over mijn Jetta, offuh.... :D |
Quote:
Thnx. Heb waarschijnlijk een verenset van een multivan gevonden. JeeWee doet ze misschien weg. Ik denk dat ik dan laag genoeg lig wat de voorbumper aangaat. Met 7cm kan ik blijven polyesteren ;) Ik moet nu al denken om regengoten in de weg :rolleyes: Miischien maar eens een ander spoilerset. Ebut, jou Jetta is mooi! (het blok dan) |
ja als de garage klaar is dan gaat de T3 op de schop dus de HenR set moet het dan worden... geef wel een seintje als het zover is!
|
Klasse JW! Is het trouwens al gelukt met de tapeinden in de T2?
|
Hier ook even een kleine update van mijn busje.
Vorige week de 1600D voorzien van nieuwe d-riem, spanrol, v-snaren en nieuwe olie. Ook de carterpan er ondervandaan gehaald om te laten lassen. Alleen jammer genoeg lekt hij nog steeds... Hij is niet goed genoeg gelast, dus moet de pan maar weer terug, en lossen ze het maar even op. Ook heb ik de ruitenwissers vervangen voor Aerotwins. Staat luxer, en wist veel beter! Tevens heb ik een set spoorverbreders achter geplaatst, het is maar 1cm, maar staat toch iets breder. Meer kan er ook niet op ivm de tapeinden. Vanavond kijken of ik de bus schoon krijg, dan is hij klaar voor de MIVW meeting! |
Hier nog even een vakantie foto :cool:
|
Echt een mooi campertje benji! Vanmiddag nog ff gezwaaid, zag er netjes uit :D
|
Blijft een Super camper!!!!!
|
Dankewel mannen. Zometeen de bus weer even schoonmaken, dan staat hij weer te stralen op het Alltimer-evenement in Buitenpost :D
|
dit niks voor in de camper ? |
Hahaha, dat is net wat!! Maar project camper staat op een laag pitje, project 35i is vanavond gestart :D
|
All times are GMT +1. The time now is 14:03. |