Wurth kalender :thumbup:
|
hahaha ik zat er al op te wachten.
|
hahaha inderdaad. Aan de andere kant hangt er ook nog 1 :D
|
zo afgelopen weer druk bezig geweest veel dingen gedaan weinig zichtbare dingen, voorschermen gedemonteerd, was de bedoeling ze te laten zitten, maar ik zach iets wat me niet aanstond, dus ook die er maar afgehaald :D, daarna zijn we nog ff spulletjes wezen halen voor de mk1, ben voorzien van goed plaatwerk voor mijn kenteken plaat verlichting, orginele hella achterlichtjes, en om het af te maken een splinternieuwe orginele vw achterklep, foto komt zo zsm, van mijn splinter nieuw achterkleppie.
oja en gister nog ff het complete onderstel, en allebeugeltjes en steuntjes uit het motorruim naar de coater gebracht, om die mooi hoogglans zwart te laten coaten. |
Hierbij de foto van je Achterklepje
|
hier ook tezien dat ik, het sleepoog gat dicht heb gemaakt, afgelopen week allemaal van deze dingetjes gedaan.
|
dat gaat rap de goede kant op stefan,ziet er top uit,keurig gedaan allemaal.
|
thanks gerben, ja gaat mooi door alleen nog niet snel genoeg :D maarja kost nou 1 maal veel tijd. hopelijk aankomende week geheel klaar, zodat ie naar de spuiter kan.
|
Topic eens doorgenomen en ziet er goed uit.
Bekende achterklep trouwens |
hey jeroen, past goed hoor, ben er blij mee!!
|
super mooi werk man!
In UK rijd er ook een heel mooie,ding klinkt super gaaf |
Zo je bent al aardig opgeschoten! Eindelijk vond ik je project! Ik ga je project zekers volgen, want er zijn een aantal dingen die ik ook moet doen... de wielranden :(. Maar het ziet er alweer dik uit! Sinds die keer dat ik langs was geweest ben je als een sneltrein aan je auto gegaan zeg :D. Ik vind je Dashboard echt heel dik staan, je wilde niet de oldskool dash erin? Nou super veel succes met je auto. Hopelijk zien we hem snel op een meeting :).
|
thanks don ja hij zach er toen wel beter uit , maar nu is hij beter!! alleen nog ff weer fris in de lak zetten. nee orgineel dashboard vind ik maar niks ivm de bedrading [oude meuk] :D
|
zo de deeltjes voor de kenteken plaatverlichting zitten er weer in, alleen nog ff af slijpen. en ff een voorscherm er afgehaald, tering wat zat dat ding in de kit :screwy: zaterdag weer verder |
Ja, nou ben dus nu bezig met de bedrading van het oude dashboard in me golf, wat een gezeik zeg xD. Dan doet me hazard light het wel en dan weer niet, maar niet zoals het hoort zeg maar :). knipperlichten doen gewoon lekker niets, maar wel op me dash. Me koplampen blijven branden, terwijl me licht uit staat.. xD nou schiet mijn maar in de kerstboom... :P Maar helemaal top zodat nieuwe spul! Ik vind je kachelsysteempje echt stoer, maar dat je het niet voor altijd blijft zien xD. succes zaterdag!
|
Nou kon het niet laten om toch nog even te kijken wat er aan de hand was. Bleek dat er een palletje uit me hazard schakelaar was gevallen... die lag uiteraard achter me dashboard. Uit eindelijke te pakken gekregen en (bijna) alles werkte weer xD.
|
Toch verbaast het me wel hoeveel laswerk er nog aan je auto zit Stefan.
Toen ik bij je was leek het toch wel een super strak golfje. Maar ja nu zie je toch wel dat een golf 1 al roest op de folder :D Nog steeds goed bezig en succes met de vorderingen. |
tja branko op het oog was hij perfect, tot je er mee bezig gaat dan kom je dit allemaal tegen:D maar daar weet jij alles van. morge de laatste dingetjes aflassen, en dan kan ie naar de spuiter toe. en dan komt het mooie werk!!
|
zo vandaag weer een dagje besteed aan de golf 1 en het laswerk is nu klaar :jacks:
zo ff naar buiten toe ff het stof er afgeblazen en de auto uitgeruimt. en nu nog een paar van het laswerk de laatste kleine dingetjes, die nog gedaan moesten worden. dit hoekje was ook slecht dat was de reden waarom de schermen er ook afgehaald zijn, achter af blij dat ik ze er afgehaald heb, aangezien er ook al vliegroest tussen spatbord zat en het hoekje bij het raam. alle gaten in binnescherm ff dicht gelast, waar normaal die rubberen doppen zitten. zo dat was voorlopig, nu eerst naar de spuiter :D en wachten op mijn spulletjes die bij de coaterliggen. daarna begint het mooie werk!!! opbouwen. |
Kunnen niet wachten Steef!!!!!!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 16:50. |