Quote:
Dat dacht ik na de eerste veertien kabinetten Balkenbrij ook al, maar Nederland scheen daar anders over te denken. :screwy: |
Quote:
Snap ik, maar zo'n idioot rijdt toch wel brokken op een gegeven moment. Het zou zonde zijn als je juist jij of je auto daarbij betrokken is omdat je te trots bent om net even van het gas te gaan ;) |
Quote:
just busting your balls ;) maar als ik het zo hoor zou ik toch in een betere buurt gaan wonen, die mensen zullen dat besef nooit krijgen :tongue: |
Quote:
idd,net als toen die film uit zou komen,fitna... iedereen doodsbenauwd en tegen,want dat zou garant staan voor een 3e wereld oorlog. film komt uit en wat gebeurt er?juist,geen ruk... |
Quote:
Denk dat ik maar naar Marokko verhuis. Als ik die lui moet geloven is "thois alles bieter!" namelijk. |
Quote:
hoor ik ook vaak genoeg,vraag me alleen af waarom ze dan in vredesnaam nog hier zitten.... ik zou toch gek lijken om naast m'n 63-jarige buurvrouw in bed te kruipen als ik thuis naast m'n vriendin kan liggen :tongue: |
Quote:
't Stelde ook werkelijk niks voor. Die man brengt z'n gedachte een beetje artsy-fartsy naar buiten, en iedereen roept dat de nieuwe Hitler is opgestaan. :screwy: De mensen die ik ken die de film gezien hebben zeiden allemaal "was 't dat???". |
Quote:
heb jij um niet gezien dan? ik wel:d stelde idd weinig voor,een aaneenschakeling van feiten,meerniet... |
Quote:
Ja, heb hem toen ook meteen gekeken, maar stelde echt niks voor. Paar kleine filmpjes, copy paste van stukjes tekst uit de Koran, wat foto's... enkel en alleen maar feiten. En als je je als strenge Moslim of bange Nederlander stoort aan zoiets, kijk je toch gewoon niet... maar ga dan ook niet hypocriet doorzappen naar het NOS-journaal, want daar krijg je precies dezelfde beelden van dezelfde gruweldaden te zien, maar dan onder de titel "journaal". |
Quote:
:thumbup: wij kunnen samen ook wel in de politiek:d als die gebrilde klapjosti het kan,moet ons het ook lukken toch? |
Quote:
Verdient in ieder geval genoeg zo te zien! :D Partijtje oprichten? :D Ik vind VOL wel een leuke naam... en neen, dat is géén afkorting. :D |
leg uit...,VOL?
|
VOL zegt genoeg toch? Op is op...weg is weg...vol is vol...(lijkt mij?)
|
Quote:
dat soort acties kan ik alleen maar toejuichen, minder zeiken, meer zelf ondernemen! (ook hier op het forum ;)) |
Quote:
Gewoon, vol! Dat is wat het hier langzaamaan is namelijk. Nederland wordt steeds voller, en geen hond die het meer fatsoendelijk geregeld krijgt. In China hebben ze wetten over hoeveel kinderen je mag krijgen om die zelfde reden, en hier wippen de ouders er maar op los, om vervolgens de kinderen naar de voorschoolse opvang te brengen, naar de creche, daarna naar school, dan na de naschoolse opvang, waar de oppas ze ophaalt, en in bed stopt nog vóór de ouders terug thuis zijn. Waarom wil je dan in vredesnaam 'n kind, als je er nooit voor die koter bent. En het dan raar vinden dat de jeugd geen manieren meer heeft. En wat instroom van buitenaf aangaat... ik zeg, grenzen dicht, tot alles hier weer een beetje onder controle is. In die zin dus, VOL! De maat is overigens ook bij velen volgens mij langzaamaan VOL... Ik ben inderdaad zo nu en dan (lees: meestal) een kritische zeikerd, maar zie het een beetje als een voorbode voor waar komend jaar door de rest van Nederland over geklaagd wordt. ;) Bij mij stoort het gewoon net iets eerder dan bij anderen denk ik... |
Quote:
En als ik dan hier en daar wat dt-tjes en dergelijke verbeter, wordt er weer luid geklaagd... :D |
Quote:
Jullie beide als Minister van Feest? :screwy: :D |
Quote:
Woehoe Chris for president :thumbup: |
Quote:
uhhh, dat zou ik al worden :mad: |
Quote:
:beer: En bedankt voor de spellings-check. :D |
Quote:
De plaats van First Lady is nog niet ingevuld. ;) |
Volgens mij gaat dat helemaal niet goed komen als een paar bepaalde iemanden elkaar treffen op een treffen :D
"Queen the Pul" :D |
Quote:
:D |
Quote:
ik denk dat ik me maar terug trek,heb meer tijd nodig voor m'n gezin:d |
Quote:
Wouter... |
Quote:
CDA-er. :rolleyes: |
:lmao:
|
net weer een ergernis....
wil een dakraampje in de jetta,op MP 1 gevonden 2ehands. ik doe een bod van 40 euro,lijkt me niet gek? (zeker niet als ik bedenk dat ik er vanmiddag een in belgie nieuw heb gescoord voor 50 incl verz) krijg een mailtje van de aanbieder,met daarin alleen de tekst "75euro is die voor jou" dus ik verwijder m'n bod,vink netjes aan "geen interesse meer in het produkt" word ik verdomd bestookt met mailtjes met daarin leuzen als "goedzo,dat dacht ik ook" WTF?????? |
Quote:
past best bij jouw visie denk ik. Er zijn iig een stuk minder buitenlanders daar. |
Quote:
Als hij 2 auto's kan inhalen lijkt het me dat er ruimte zat was rechts.. waarom rijd je links als de auto achter je harder wil? :D |
Quote:
Ik ken dat. Dat heb ik ook al vaker gehad. Die mensen blijf je toch houden. |
Quote:
Vind ik ook niet raar, als je ziet hoe die Marokkanen in eigen land met buitenlanders omgaan. Kijk bijvoorbeeld eens hoe ze vluchtelingen uit Afrika stenigen en lynchen. En dan lopen jammeren dat wij racisten zijn als we 't wel fijn vinden als ze zich gewoon hier aan de regels houden, en de taal leren. Volgende keer als ik er ene niet versta als ie Arabisch kletst, zal ik geen vriendelijk "watblief" meer zeggen, maar gelijk een stoeptegel naar z'n kop slingeren. Schijnt normaal te zijn in eigen land. :thumbup: |
Mensen typen heel veel y's inplaats van ij ... mensen, de ij is een combinatie van een i en een j!
Je kan dus stoppen met zoeken naar één toets waar een ij op staat, die is er namelyk niet ;) |
wat ook irritant is en bijna een ergernis dat mensen achter elkaar typen en geen leestekens gebruiken daar kan ik echt niet tegen want dan moet ik de zin drie keer lezen voordat ik er wat van snap echt heel irritant je ziet het de laatste tijd steeds vaker vooral op forums en bijvoorbeeld op msn op msn is het helemaal erg want dan typen ze niet met leestekens maar kunnen ze de smileys wel weer met leestekens typen ik snap dat niet en dan vergeten ze ook nog met hoofdletters te typen zodat je zelf maar uit moet zoeken waar de zin begint en of dick een naam van iemand is of dat ze er wat anders mee bedoelen
|
:goodpost::lmao:
|
Quote:
Hier kloppen de zinnen tenminste nog maar meestal als typen ze typen dat de zinnen niet kloppen niet begrijp en je helemaal niks van als ze dat want als je dan leest en als ze typen en dan andersom want maandag op een dak... |
:shake::D
|
Omdat de ABS en ESP lampjes gingen knipperen is mijn vrouw vorige week met haar Fabia (141.000 km) naar de dealer gegaan (zelf buitenslands). Zekering 40A vervangen, kostprijs € 1,41 excl. BTW.
de werkplaatsfactuur: Werkzaamheden: - motordiagnose € 33,00 - gebruik testapparatuur € 12,50 - zekering40A vervangen - Onderdelen: - zekering € 1,41 Totaalbedrag nota: € 55,82 incl. BTW Vanwege het contrast tussen de kosten van de zekering en het totaalbedrag graag commentaar van de experts op de nota. En: waarom motordiagnose? :rolleyes: echt geniaal.. |
gevalletje klok klepel..
Niet eerst de zekeringen langslopen, maar direct de diagnose apparatuur er aan hangen om te lezen waar de storing zit. Dat kastje heb je zo terug verdiend als VW dealer, als dat elke keer 33,- per uitleessessie kost.... |
ik snap dat niet,ik zou het niet eens durven factureren op m'n werk...
|
All times are GMT +1. The time now is 19:58. |