8,5 x 18 met 205-35 bandje.
http://www.corrado-database.nl/inde...corrado&id=3155 |
Gaaf :eek:
|
Dit is de oude look ;)
|
Op MIVW zaten er nog weer andere velgen onder.
Die doorgetrokken sideskirts zijn vet! :shocked: |
nondeju wat een erg dikke corrie de zwarte
|
Erg mooie Corrado inderdaad alleen vind ik zo'n grote wielen helemaal niks op een Corrado. Past totaal niet bij elkaar qua verhoudingen.
|
Persoonlijk vind ik dit een hele toffe Corrado. Staan super zo'n TH Lines. :)
|
Paar foto's van d mijne!
|
Hele gave Corrado! Een iets originelere look zou hem wel toffer staan vind ik persoonlijk! Heb je die gave Porsche velgen trouwens nog steeds?
|
nog één gevonden...
|
Mooie Corrado!
|
Hee Dennis hou persoonlijk ook meer van de originele look. Mr hij was grotendeels al zo toen ik hem kocht. Orinele grill en dak antenne heb ik al liggen. Ben nog op zoek naar een zwarte dikke onderlip. En in de toekomst nog een x een andere uitlaatdemper! Voor de rest mooi netjes houden!
Die kerscher rs velgen heb ik trouwens nog steeds ja, ook nog een setje porsche turbo's voor normaal gebruik. |
Oke dan, ik ben benieuwd hoe ie wordt! Verkoop je trouwens een van die set velgen? Of wil je misschien ruilen tegen een andere set?
|
Hmm vind hem perfect zo!, hij is al best origineel, en niet iedereen hoeft een originele look te hebben. Ik heb er bij de Mivw nog even bij staan kijken.
Lager zul je wel niet meer kunnen met je velgen is het wel? |
Nee sorry beide setjes hou ik zelf!
Veel lager wil die inderdaad niet, dan gaan ze echt veel aanlopen. |
Oke! Kan ik begrijpen! Ze staan er namelijk erg dik onder!
|
|
Mooie foto's en hele mooie wagens!
|
|
Iemand de kleurcode van deze?
|
Quote:
Geweldig Dikke Corrado :eek: |
|
Quote:
Staat ook op Speedhunters.com ==> linkje |
Quote:
LC5U, zelfde als de mijne alleen zit er kwaliteitsverschil in de foto's :D |
Persoonlijk vind ik het de mooiste kleur voor op een Corrado! Is het trouwens geen bramble metallic?
|
LC5U is donkerblauw metalic.
deze paarse kleur is denk ik: LC4V = dark violett - pareleffect wat idd de mooiste kleur op een corrado is :D |
Quote:
Ik bedoel LC4U inderdaad :D |
Quote:
idd de mooiste kleur voor de corrado :D :thumbup: |
|
Quote:
:thumbup:Thanks! |
|
|
Onwijs gave Corrado!
Nu ook nog maar eentje van die van mij. Kan het gewoon niet laten. :D Ohja, met een beetje geluk staat de C na het weekend op andere wielen. :cool: |
[QUOTE=Dennis-Mash]Onwijs gave Corrado!
Nu ook nog maar eentje van die van mij. Kan het gewoon niet laten. :D Ohja, met een beetje geluk staat de C na het weekend op andere wielen. :cool: deze staat te koop!! |
Oke dan, maar het zal wel geen hollander zijn of wel dan?
|
stond die amerikaanse versie niet toevallig afgelopen weekend op de dublo meeting in belgie? anders heb je een perfecte copie van die van jouw;) alleen had die porsche velgen eronder
|
Wlek staat te koop, die 16v?
|
De 16v wielen wel..
|
Quote:
stond idd vant weekend op Dublo meeting, op porsche wielen! en staat te koop, ik geloof iets van een 5000eur.. |
Quote:
Deze blijft super :) |
All times are GMT +1. The time now is 21:59. |