Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Project: '76er Scirocco (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34672)

Richard 05-10-2009 18:00

ik zeg foto's mark.. kan in het off topic gedeelte..

De Limburger 05-10-2009 18:02

Met die ronde koplampen vindt ik hem persoonlijk ook wat mooier, en ja dat staal het is dat je het nodig hebt, omdat het niet anders kan, maar ik vindt ze niet passen onde een scirocco.
Verder blijft het gewoon een dikke kar..
Gr Ronnie

corrado-usa 05-10-2009 18:37

staat mooi sander het staal. :thumbup:
mijn droom is ook nog eens een scirocco type 1.
maar zijn moeilijk te vinden een nette.
maar blijf zoeken om 1.

vindt het toch mooier als een mk1.

Zweiter 06-10-2009 07:25

ik was zondag op een punt dat als er iemand een goed bod had gedaan, dan was hij weg gegaan denk ik :D soms is het net een klein kind, dan haalt ze het bloed onder mijn nagels vandaan! ik kom gewoon tijd tekort en om dan even 'snel' wat aan de scirocco te doen, dat werkt gewoon niet. ik moet rijden!

leuk om al die meningen te lezen. Ik moest er zelf ook heel erg aan wennen met dat staal, voorop gezegd: die doppen vind ik zelf ook helemaal niks! Ik moest ook heel erg wennen aan 16" onder de scirocco, maar nu ik er aan gewend ben vind ik de maat wel mooi, een wereld van verschil met de 13". De e30's gaan er zoals het nu lijkt gewoon onder komen aanstaand seizoen. De koplampen is beide wat voor te zeggen. Ik heb beide sets compleet dus kan mooi afwisselen. Bedankt voor alle reacties, erg leuk!

@marc: ik heb je niet gezien kerel, plaats anders idd even ergens een fotootje. :thumbup:

Edition-Blue 06-10-2009 07:29

Damm wat een SUPER mooie rocco word dit !

marcmk1 06-10-2009 07:38

@marc: ik heb je niet gezien kerel, plaats anders idd even ergens een fotootje. :thumbup:[/QUOTE]

doe ik vanavond wel even!nu eerst werken :(

Pedaalemmer 06-10-2009 08:11

Nee dat staal had wel wat breder mogen zijn,16 inch zo smal met deze bandjes is geen porum. De ronde koplampen zijn echt veel gaver maar dat is smaak. Succes ik hoop hem eens n het echt te zien.

Benji-GT 13-10-2009 15:31

Hey sander, echt mooie auto/model. Vriend van me is ook om en is ook dorstig op zoek naar scirocco 1..

Had ik hem meteen met je oude rials kenne kopen :P

Keep up the good work, en het gaat toch nog richting winter dus doe maar rustig

knedel16vweber 14-10-2009 05:22

Quote:
Originally Posted by Benji-GT
Hey sander, echt mooie auto/model. Vriend van me is ook om en is ook dorstig op zoek naar scirocco 1..

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=55172 ;)
sorry voor de offtopic :)

en sander, dat staal is beter voor in de stalling maar op straat zou ik idd lekker op e30's latten rollen! :thumbup:
nogmaals mooie auto!

groet frank

mk3GTI8v 23-10-2009 15:27

heerlijke rocco!:D

ziet er goed uit!!

groet Rene

VwGolfMK2VW 12-11-2009 22:28

mooie auto :thumbup: maar die wieldoppen :rolleyes:

Zweiter 28-12-2009 09:16

Weinig nieuws tot zover. Als het goed is heb ik weer een set originele oude gele koplampen uit een franse 79'er scirocco gekocht. Nog even wachten tot het pakketje binnen is.

Dit voorjaar de scirocco maar uit de stalling naar de oprit halen dan kan ik hem rijdbaar maken voor dit seizoen. Het kan me nu niet meer zoveel schelen hoe hij er uit ziet. Als hij maar rijdt :D

corrado-usa 28-12-2009 09:18

Quote:
Originally Posted by Zweiter
Weinig nieuws tot zover. Als het goed is heb ik weer een set originele oude gele koplampen uit een franse 79'er scirocco gekocht. Nog even wachten tot het pakketje binnen is.

Dit voorjaar de scirocco maar uit de stalling naar de oprit halen dan kan ik hem rijdbaar maken voor dit seizoen. Het kan me nu niet meer zoveel schelen hoe hij er uit ziet. Als hij maar rijdt :D

kijkt kunnen we hem eens in het echt zien de droom auto. :thumbup:
goed nieuws ;)

Zweiter 29-12-2009 08:50

nou nou, stel je er niet teveel van voor hoor ruurd, het blijft een oud lel van 34 jaar oud :D

corrado-usa 29-12-2009 09:43

Quote:
nou nou, stel je er niet teveel van voor hoor ruurd, het blijft een oud lel van 34 jaar oud :D

weet ik wel heb zelf ook een oud beesje. :D
scirocco is al tijd mijn auto geweest maar een mooie te vinden is erg moeilijk.

p.s heb je mijn pb ontvangen nog. ;)

Zweiter 12-01-2010 10:42

ik ben inmiddels met mn eigen zaak begonnen dus ik zal de komende tijd aanzienlijk minder op dit forum te vinden zijn. Ik probeer dit voorjaar de scirocco rijdbaar te maken en zal dan natuurlijk weer van me laten horen.

vw-unit 12-01-2010 10:56

Übervette bak zon einzer :thumbup: :cool:

Zweiter 13-01-2010 21:46

keuzes helaas...

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=64681

Edition-Blue 13-01-2010 21:48

Jammer sander !
Erg leuke rocco !

Wat voor zaak ben je begonnen ??

knarfmk1 13-01-2010 21:49

zondeeee! hoop dat ie een goed baasje krijgt..

Zweiter 13-01-2010 21:51

samen met twee compagnons een transactie en advertentiesyteem opzetten. Best wel ingewikkeld, maar erg gaaf. We zijn dat nu aan het bouwen en gaan in 2011 de markt op. Binnen 3 jaar Nederland inpakken en daarna Europa in. De vooruitzichten zijn gewoon super... :D

Edition-Blue 13-01-2010 21:52

Quote:
samen met twee compagnons een transactie en advertentiesyteem opzetten. Best wel ingewikkeld, maar erg gaaf. We zijn dat nu aan het bouwen en gaan in 2011 de markt op. Binnen 3 jaar Nederland inpakken en daarna Europa in. De vooruitzichten zijn gewoon super... :D

Klinkt goed allemaal !!

SUCCES !!

knedel16vweber 14-01-2010 06:40

zonde man.
mooie rocco is ut!
succes met de verkoop.

groet frank

corrado-usa 14-01-2010 07:40

erg jammer als ik het geld had was die verkocht.
is toch de auto nog scirocco.

JP-VW 14-01-2010 09:16

erg jammer dat ze weg gaat..

Der Ghopmeister 14-01-2010 15:05

Erg jammer maar goed een eigen bedrijfje is ook leuk :thumbup: Succes met t opstarten etc ;)

marcmk1 14-01-2010 16:29

succes met de verkoop sander,

mooie wagen voor een nette prijs!

Zweiter 15-01-2010 07:51

dankjewel allemaal :D

kijk, weet je wat het is? op een gegeven moment moet je kiezen. Ik als persoontje heb de eigenschap dat ik alles wil hebben, alles wil kunnen en eigenlijk nog meer dan dat. Als ik de tijd had, dan speelde ik nog capoeira, was ik nog druk bezig met b-boyen, windsurfde ik nog, ging nog wekelijks naar de sportschool, had ik al een succesvolle zaak, was ik nog druk met vormgeving, volgde ik nog een opleiding tot programmeur en maakte ik mijn scirocco af. Tel daarbij nog dat ik nog een tijd in ons huis moet verbouwen, er op den duur wel eens een kleine zal komen, etc. Op een bepaald moment in je leven moet je kiezen, ook al weet je daar later misschien van zult krijgen... :confused:

Split52 15-01-2010 09:28

Quote:
dankjewel allemaal :D

kijk, weet je wat het is? op een gegeven moment moet je kiezen. Ik als persoontje heb de eigenschap dat ik alles wil hebben, alles wil kunnen en eigenlijk nog meer dan dat. Als ik de tijd had, dan speelde ik nog capoeira, was ik nog druk bezig met b-boyen, windsurfde ik nog, ging nog wekelijks naar de sportschool, had ik al een succesvolle zaak, was ik nog druk met vormgeving, volgde ik nog een opleiding tot programmeur en maakte ik mijn scirocco af. Tel daarbij nog dat ik nog een tijd in ons huis moet verbouwen, er op den duur wel eens een kleine zal komen, etc. Op een bepaald moment in je leven moet je kiezen, ook al weet je daar later misschien van zult krijgen... :confused:

Prachtig, heel herkenbaar! Las eens een quote op een forum: "Choices make us who we are" Dat je nu de keuze kunt maken om je te beperken geeft je wellicht later de mogelijkheid om dat niet meer te hoeven.

Maar eehh.....Backstreet-boyen? wtf?

Zweiter 15-01-2010 10:41

uhuh, me back in the dayzzzz...

martiepartie 15-01-2010 10:49

hahaha, ken je Mad-D dan ook?

Marcski 15-01-2010 11:00

dat kan nooit back in de days zijn, die foto is veel te modern :D

Ik snap je keuze ook wel, mijn rocco staat ook al jaren stil en dat zal voorlopig ook niet gaan veranderen, ik wil eerst nog wat andere auto's en motoren (ver)bouwen voordat ik er aan begin en daarnaast vergen andere hobbies en verplichtingen ook steeds meer tijd.
Zelfs als we gaan emigreren, gaat er één auto mee en dat is de rocco!

Maar jouw rocco komt vast wel in goede handen :)

breadfan83 15-01-2010 11:04

Quote:
Originally Posted by Marcski
dat kan nooit back in de days zijn, die foto is veel te modern :D

Je wordt gewooon oud. ;)

Zonde van de Rocco Sander, maar als de tijd en geld ervoor niet zijn gaat ie er ook niet op voorruit, en dat is nog meer zonde.

Succes met de nieuwe business!

Zweiter 15-01-2010 12:44

Quote:
Originally Posted by martiepartie
hahaha, ken je Mad-D dan ook?

Jawel! Z'n echte naam is nog veel leuker: Dicky Plat :D
Draait al heel wat jaren mee.

Wat betreft de scirocco. Tsja, het is niet mijn eerste keus om het zo te doen, laat dat voorop staan...

boivin 15-01-2010 12:48

dat deze nu net in het noorden van Nederland moet staan :(
succes met de zaak

knarfmk1 15-01-2010 12:52

voor zon auto rij je toch gewoon een stuk heen en weer?

martiepartie 15-01-2010 12:52

Quote:
Jawel! Z'n echte naam is nog veel leuker: Dicky Plat :D
Draait al heel wat jaren mee.

Wat betreft de scirocco. Tsja, het is niet mijn eerste keus om het zo te doen, laat dat voorop staan...

jaja, aardige gast, maar heb je ook gezien waar hij in rijdt?? :tongue:

Zonde voor jou (geen rijdende rocco gehad), maar het zal hopelijk beter voor de rocco zijn. Ik zou mijn polo er zo op inruilen, maar heb helaas geen geld om bij te leggen :D :D

Zweiter 17-02-2010 08:54

die ufo met paintbrush bedoel je martijn? :D

mocht ik de scirocco niet verkopen voor dit geld dan gaat hij dit voorjaar naar de oprit en maak ik hem rijdende. Kan ik er lekker zelf in rondcruisen. geloof me, daar heb ik helemaaaaaal geen problemen mee. :D Ik heb geen zin om hem voor een paar centen weg te geven, daar is hij me toch wat te dierbaar voor. Als ik zie waarvoor ze soms op marktplaats verkocht worden, vind ik het wel prima. Dan houdt ik hem zelf nog wel een paar jaar. Er komt vast wel weer eens een liefhebber....

Richard 17-02-2010 09:02

hou hem nu maar kerel.. die auto is typisch sander.. stoer uiterlijk, klein hartje( motortje in dit geval)

loco-vr6 17-02-2010 10:03

stel: je zou hem gratis ergens kunne stallen voor een paar jaar mag ie dan blijven?

;)

pm me maar als je oren er naar staan.....

All times are GMT +1. The time now is 01:25.