Quote:
Comfort? Nou het is dat er nog net wat rubber tussen de metalen delen zit... |
Quote:
Ah, duidelijk ;) |
Quote:
+1! Blijft mooi om te zien, die VWM motorsteunen :) |
Thanks guys!
@René: heb straks nog een set over voor een 4-cilinder inclusief originele VWM achtersteun (koppelsteun naar subframe) Wellicht dat die op jou 20VT passen :D |
Haha vast wel! Maar ik hou het eerst ff bij originele steuntjes :D
|
:thumbup: toppie herm ziet er weer goed uit!
|
ziet er weer goed uit :cool:
|
Bedankt voor de tofe reacties weer!
Zodra er weer nieuws te melden is komt er een update, de motor zal spoedig op zijn plaats liggen :) |
Goed bezig! voor die motorsteun kan je ook gewoon pijpje 30mm pakken, pers je hem er zo in, scheelt een hoop werk haha
|
ziet er weer supers uuit
|
Quote:
Dat weet ik, heb geprobeerd maar dan gaat het inpersen niet zo makkelijk en door de geselfde rand kan ik de body dubbel uitvoeren in is hij netjes afgewerkt ;) Quote:
Thanks! |
Daar gaat ie weer:) cool!
|
Vandaag de rechter chassisbalk afgewerkt.
Nu kan ik de motorophanging aan de rechterzijde maken en dan de is linker chassisbalk aan de beurt. |
Netjes Herm!
|
goed bezig. Maar wat is nou het voordeel met deze motor ophanging. Als je Originele steunen vervangt voor vibra technics, heb je dan niet het zelfde efect.
|
ik denk dat herm van het orginele 3 punts systeem af wil, omdat anders alle kracht op de voorste steun komt. als hij de motor er straks in hangt hangt hij bijna in evenwicht. dit is ook de reden waarom ik niet het 3 punts systeem in mijn mk1 gelast heb. ziet er tevens weer top uit herm! ik neem aan dat je de [zwarte] balk er tussen hebt geklemt om kromtrekken te voorkomen ivm het lassen :)
|
Netjes hoor :thumbup:
|
Nette auto, respect
|
weinig 'hecho en mexico' meer aan zo :D:D
|
Quote:
Juist ja, moet een "improved in the netherlands" plakaat op komen!!! @Herm, donders, en dat na een avondje alcohol. Ik ben trots op je :D |
All times are GMT +1. The time now is 02:15. |