Quote:
Euhm :rolleyes: Stom he dat ik mezelf quote? Maareh :redface: zie nu dat jij niet de bakkebaardmans bent :) Maar jah.... Geef t maar ff door anders :wink: |
Quote:
stom inderdaad :biggrin::biggrin::biggrin: trouwens wel een vette 1!! ik val wel op witte ouwe vw'tjes :wink: |
Quote:
Kijk aan :) Is altijd mooi om te horen... Ik persoonlijk val nogal over de bruine plekjes, maar anderszins.... 't beestje is ook al aan z'n pensioen toe :) Ik zelf heb m'n eerste krasjes ook al en ben maar n jaartje ouder dan de golf :) Jouw 4 mag er ook wel zijn hoor :wink: |
Quote:
Dankje, hij moet alleen plat op de buik en mooie (aparte) velgen eronder :tongue: Dus je had hem wel zo gespot na mijn aanwijzing (ja... daar achter ergens... zo'n grijze type 4) :biggrin::biggrin::biggrin: samen met rene's 1 op de foto :eek: Goh zo is ze net een 1:12 model die golf 1 hahaha :biggrin: |
Erg leuk filmpie rickyrick! Mooie indruk van het geheel :)
Maar waarom wel de Lupo van Richard en niet de Einzer Jetta's ervoor, 'twas toch een type 1 meet?? :p:p :D:D Quote:
Kun je terecht bij berendhellinga@hotmail.com Zoek anders ff op trunk hiero, dan is er wel een topic over het gebeuren ;) |
pas maar op kevin, dadelijk springt de roest over.... :)
Sorry rene, die was wel erg makkelijk ;) |
Quote:
grappig....hetzelfde zei ik tegen kevin op msn :D geeft niet joh, ik kan et hebben :p |
Quote:
hahahaha en wat zei ik toen??? vliegroest.... :biggrin: heb geen roest gezien... alleen maar menie :tongue: nee echt supergaaf zo'n einser... Heb nog gekeken maandag en dinsdag voor een plek om een witte sletta te stallen maar het lukt niet hier in de buurt :mad: Eerst maar andere velgen en een koni schroefsetje :rolleyes: |
heb je niet goed gekeken.... hij heb z`n plekjes wel hoor :redface:
|
@ René : maar je golfje blijft echt schattig :p
|
Quote:
:D :D Valt me mee dat je pas de eerste bent die dat zegt! haha naja ik dacht, is toch leuker om mensen van hier er op te hebben! |
Quote:
Ben toch van hier??? :tongue: Daar zat ik in, bij split52 (ook van hier :p) :rolleyes: Maakt het feit dat er een filmpje gemaakt is natuurlijk niet minder ofzo :) |
Quote:
omdat het een type 1 lupo is....wist je dat niet...type 2 lupo heet fox..die mocht niet komen.. :biggrin: |
Quote:
LOL :D:D:D |
Quote:
thans sweetass....jij ook hoor ;) |
Quote:
Never Mind Sponsje, Ik ben dus inderdaad niet "bakkebaardmans". Was er helaas niet bij afgelopen zondag, maar volgende keer zekers wel !!!!!!! We kunnen dan wel ff een "konvooi" gaan vormen. Ps: Er rijdt in Alteveer een look-a-like van jou MK1 rond, heb je die al gespot ??? Maar uhh, wat betreft de locatie: De Routier bij Nunspeet is dat niet wat ???? Of denk ik dan weer "te noordelijk" ?? :( :( :( Grote parking, en je kunt er ff lekker snacken (mmmm............heerlijke Giros hebben ze daar) Grtz.................. LRR |
Quote:
Ow kijk aan.... :) De look-a-like heb ik denk ik al es gespot... rondom 7J ATS met witte harten :) Konvooi gaat allemaal wel goed komen :wink: |
Quote:
Gaan we slijmen? :wink: :p haha |
Quote:
Jah... Wie begon d'r nou? :biggrin: Dames en heren, ik hoop mijn foto's vanavond online te hebben... Maar het is zo'n mooi weer :frown: Najah... A man's gotta do what a man's gotta do... Dus ik ga eerst ff kakken.... |
@ Sponzer: Ja ik ben ermee begonnen ,maar meen het ook echt! :tongue:
dus dat noem ik dan geen slijmen , hahahhaa ;) succes met kakken btw! |
All times are GMT +1. The time now is 16:18. |