Lekker die Revo's eronder :D
|
zijn dat revolutions dan? dacht dat het modern lines waren :P
Revolutions hebben toch die bouten in de rand zitten? maar nee..dat zijn niet mijn type velgen :P |
|
Dikke G40 Martyn.. Heb je deze zelf omgebouwd? Met een originele grill en de steenslagbeschermer eraf was ie voor mij heeeeeelemaal perfect:D
|
ja, was een originele 1.3 aav injectie.
|
gave g40!
|
Opnieuw in de verf en op zn nieuwe wieltjes:
|
Hij is gaaf hoor Jaap ;) echt dik zo met die nieuwe velgen!
Mijn "nieuwe" GT |
|
Rollin on HTN rennsport ;) |
dik ding, alleen ff die stootstrip van je spatbord halen ;)
|
of dat setje wat je van mij hebt erop knallen:D
waar heb je zo'n dopje gehaald voor je ruitenwisser? |
@ Kenneth, dit is het setje van jou!
worden van de winter aangepast, dan word de polo ook overgespoten en aangepakt. motor revisie, g lader revisie, versnellings bak controle/ revisie. ophangings delen poedercoaten. bodem strak maken en opnieuw laten spuiten. interieur opknappen. etc etc. :redface: dopje voor de ruitenwisser is home made ;) |
alweer over laten spuiten?:D
goed dat je het meteen goed aanpakt met de motor en de bak en lader enzz mijn polo gaat binnenkort ook naar de spuitert, ook een nieuwe paintjob. als je tijd hebt, kun je dan voor mij ook zo'n doppie fabriceren? desnoods tegen een vergoeding. stuur maar effe een PM dan. |
|
@ kenneth, ja lak word slecht, krijgt zn plekjes en veel kleine krasjes.
netjes dat jouwn polotje ook gespoten word, blijft het wel de orginele kleur of? waneer andere hoepeltjes? :D |
ja gewoon weer zwart:D
andere hoepels moeten eerst andere banden om. |
Hier ook een paar fotos van mijn Classic, staat sinds van de week op matzwarte snowflakes..
|
mooi ding, snowflakes staan goed (die kroonkurken ook die je had ;) )
de mijne, nu met nieuw klap dak en nieuwe voorruit |
leuk ding! heb miss nog leuke velgjes ervoor:D
BBS Mahle |
All times are GMT +1. The time now is 23:05. |