heb idd ook het idee dat als ik maar iets teveel ope heb staan dat mijn ouwe beestje het al niet meer trekt en ik dus steeds met race helemaal fout rij..
|
Hier gaat het wel ok...
|
Quote:
Ja klopt, soms heb je gewoon heel veel last van lag. De lichten zijn allemaal uit, en 'n tel later moet je al in de derde versnelling zitten. Dit wordt nog erger als je een scherm met Hyves open hebt staan. :D Quote:
Heej, daar staat mijn Spawn busje voor de deur. :D |
Speel het trouwens ook, alleen ben nog niet echt zo thuis met het pimpen ervan... :P maar dat komt nog
http://www.facebook.com/jolanda.vankessel |
Zooo, dikke Dodge Challenger SRT8 :rock:
|
We hebben ons eventjes uitgeleefd met 1 auto hahahahaa...
|
Heb een Challenger SRT8 over... kan je iemand auto's kado geven?
|
kun je die g*dverse rusty ook verwijderen?
ik krijg het zuur van die gast,moet elke dag 5x tegen um racen....elke keer als ie zegt this is your last chance win ik ineens met een verschil van 500 punten,terwijl ik steeds ongeveer dezelfde score heb maar hij de eerste 4 pogingen steeds rond de 50 punten meer heeft........ |
Ik heb het vast gemist, maar hoe komen sommigen aan die VW busjes? :eek:
|
Geloof dat je wel auto's kan krijgen als iemand er eentje heeft staan en een melding krijgt dat die ze op het prikbord kan zetten! Zo ben ik ook aan die melk auto gekomen! ;)
Maar die vw busjes,,,, zit die niet teovallig in het mistery kado gebeuren? Bij auto's kopen!? |
Al twee Mystery dingen gekocht, geen busje toen :D
|
een mk1 en een vw bussie bijgevoegd!! :)
|
nice,ik ga ze meteen scoren...
|
ik krijg de foto's niet hierheen,had het laatst wel voor elkaar.....
anyway,heb een t3 en 2 mk1's. |
iemand een idee hoe je aan blauwe munten komt?:S
edit:want wil graag een mk1 golfje:P |
Quote:
Kopen. Ik had gelezen dat je met elk level één blauwe munt hoort te krijgen, maar daar klopt niks van. Heb geloof ik met level 10 of 11 eentje gehad, that's it. D'r zijn speciale acties waarbij je ze ook kunt krijgen, maar daarvoor moet je vragenlijsten enzo invullen, en meestal zit je dan gelijk aan een hele zooi spam-mails vast, dus daar ga ik niet eens aan beginnen. :tongue: |
ow ik krijg wel iedere keer netjes mijn coins als ik naar een nieuw level ga, zou de golf wel wille ook maar ben moment coin loos :P agja kan ik mooi met het gespaarde geld verder spare voor de 70' challenger
|
:D |
Heb nu twee bussen gekocht!
Zien er allebij hetzelfde uit: |
Dit zijn mijn nieuwe VW aanwinsten:
Beide trouwens vol getuned, dat verdienen ze gewoon :) en mn garage |
All times are GMT +1. The time now is 19:47. |