schiet lekker op zo
Je gaat hard :eek: met je 181, goed bezig.
Groet mycha ( ps. karter is dicht van mijn nieuwe blok, plaatwerk aanpassen ivm grote slag krukas, stralen poedercoaten en opbouwen, nog werk zat voor ddds3 :redface: ) |
Quote:
Ik ga dan nu maar alvast naar bed :biggrin: Maar ben de hele week vrij volgende week dus dat is niet zo erg, kan genoeg uitslapen. lang leven het onderwijs :biggrin: |
Quote:
Oskar kwam met 2 waanzinnig mooie simca stoelen aan ! Zwart, met rode bies..........alleen ook met hoodsteunen :( Wil voor de kubel alleen de kuipen zonder de hoofdsteunen, zal Oskar er nog wel over spreken denk ik ;) |
Quote:
Strak plan ! Kijk maar even volgende week, als je gelijk mee komt is het ook goed :) Zelf nog wat te klussen ?? Als de notch uit elkaar ligt kan je misschien nog wat opsteken :rolleyes: |
Moet zelf nog de dell's van de kever halen en een gewone carb erop zetten, verder heb ik weinig te doen.
Wat gaan jullie met de ponton doen??? |
Quote:
Je kan beter vragen wat we niet gaan doen ;) Voor de spindles vervangen, en 2 tanden verlagen Achter 1 tand verlagen, baksteunen vervangen en de drukgroep en koppelings plaat Dus werk zat !! |
Ik kom ook wel ff langs van de week. Kan ik 2 vliegen in 1 klap slaan :cool:
|
Quote:
We hebben geen vliegen in 7huizen! hahahaa Is goed hoor gozur, zien je wel verschijnen !! :cool: |
Quote:
Voorruit van je kever als eens bekeken? :wink: :D |
Quote:
hahahaha, dat zijn allemaal zeeuwse vliegen :D Denk dat ze er wel een stuk of 200 missen ondertussen ;) |
Quote:
Ze zijn er waarschijnlijk ook wel zonder de rode bies en zonder hoofdsteunen. Ik hoor het binnenkort wel denk ik. Dan hoor jij het ook dus. |
Quote:
Thnx m8ie !! Zal alvast wat geld apart leggen, en daarna kan ik altijd mijn cobra's (stoelen ;)) nog verkopen !!! Ik hoor het wel van je ! |
She's Rollin' again !!
Vandaag/vanavond weer flink bezig geweest !!
Gisteren mijn geairbrushte veerplaten terug gekregen van Jasper (bugardi.com), dus vandaag kon de achter ophanging in elkaar ! Gelijk ff bandjes om de velgen gelegd.....polijsten komt later. Onderstel staat nu op 185x55x15 achter en (uiteraard) op 175x55x15 voor ! Frank kwam nog ff op het idee om de motor er in te hangen (om 23.00 uur)...........alleen de draad einden waren krom, dus dat werd 0.15 uur voordat we klaar waren :( Maar, ZE ROLT WEER ! Handrem werkt, assen zitten er op, schakelt als een zonnetje ! Hier wat pics, de rest op www.volksaddiction.nl |
ziet er niet verkeerd uit, je moet die kas er niet opzetten joh, vallen die vlammen weer weg :p succes morgen met het verlagen van de oranje bolide..
|
ziet er weer joppie toppie uit!
ook leuk detail die vlammen! |
Ze is goed gozah.
Ziet er top uit. ik heb 1,5 week vakantie :biggrin: |
Quote:
Snowsports... :confused: Voor op een zomerauto??? :D:D hehe Mooi detail die vlammetjes! |
cool die vlammetjesssss!
|
Ziet er top uit! Ik kom gauw eens kijken.
|
Quote:
Ja dat is net zoiets als wintervelgen in de zomer op je auto hebben :p |
All times are GMT +1. The time now is 21:21. |