Hier staan nog wat meer foto's trouwens: http://www.flickr.com/photos/392566...57622584614065/
|
Ziet er erg nice uit furb, nu nog een stuurtje en spacers :D Komt helemaal goed!
|
kweet t nog nie furb,
Ik vind de stoelen en de kooi wel vet zo oranje, maar de rest vind ik misschien TE het zal vast wel anders ogen als er achter een spacer is gemonteerd |
Quote:
SUPER!!! :D |
Echt zonde dat we die naafkapjes vergeten zijn :(
|
watvoor naafkappen worden het?
|
Zulke met boutdopjes.. zijn weer netjes zwart gemaakt:
|
chill,
ik dacht zelf ook deze, of caddy kapjes. |
Ik vind hem geil......!!!
|
nette mk2 geworden
|
Erg gaaf al vind ik zelf.
Hoe is de stoel gemonteerd heb je daar foto van toevalig, is dit met schuif slede en stoelrails of.???? |
Het zijn originele MK2 frames (dus normale stoelen) met daarop 'iets' gelast zodat de stoelen op het onderstel gemonteerd kunnen worden.
Ik vind de gordels overigens wel tof. Je zit goed vastgesnoerd en ze zijn een beetje retro. Deze set is vanuit 2 sets gordels gemaakt zodat ze nu plug&play zijn, kan ze er zo uit halen als ik wil en de normale gordel om doen. Donderdag gaat de auto terug naar de spuiter en worden de wielen nagepoetst enzo. Dan kan ik netjes gaan meten wat voor spacer ik nodig heb. Nu ik de auto goed bekeken heb denk ik dat een camberplaatje achter toch niet zal brengen wat ik hoop. Dat komt beter uit met brede velgen. Laat het dus bij een spacer. Dan de naafdoppen erop klikken en dan is het een heel eindje klaar. |
niks over te zeggen, mooie nette Mk2 en gewaagd issie zeker!! :thumbup:
|
Ziet er erg goed uit.
Gr Ronnie |
Erg dik Ferdie. Ziet er goed uit zo !
|
ziet er goed uit verrekte koekwous. Gewaagd & geslaagd. Beetje vreemd maar wel lkkr. k zit te denken aan meer oranje details. (striping op bumper) o.i.d. of zou het dan echt to mucht worden? en zoals porsche gt3. Alleen wat voor tekst dan. Golf 1.6 ofzo:P
maar echt lkkr wagentje zo:d |
Dank voor alle lof!
Ik denk dat ik wel klaar ben met de oranje accenten, vind het zo mooi :) Vandaag heb ik 15 mm spacers en langere bouten gekocht. Langere bouten viel niet mee omdat ik stalen velgen heb. Meestal gaat het om lichtmetalen velgen en die bouten zijn er overal volop... Ik denk dat ik ze van het weekend onder knoop. |
Freddie! Echt super dik kerel!
|
Ben benieuwd trouwens naar foto's van de verlaste stoelonderstellen, heb je die toevallig gemaakt?
|
zitten de stoelen niet vrij hoog? ( puur uit intresse) lijkt me dat je met je hoofd tegen het dak zit? zijn de orginele geleiders nog in hoogte aangepast? Kan misschien door de hoek van de foto komen, maar ik heb ze niet eerder zo hoog in een golf 2 zien staan.
|
All times are GMT +1. The time now is 16:37. |