Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   De Limburger zijn smalle bumper Edition One. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53967)

Vains 05-07-2009 16:45

Veel beter Ronnie, de 13ers waren leuk maar ik ben toch meer een voorstander van de 15ers.
Gaan jullie zondag mee naar MIVW?

Gr.Nigel

knedel16vweber 05-07-2009 17:27

hey ronnie, ik mis 2 deuren :D
ziet er top uit!
ik ga de classics nu even op de audi plaatsen en zal wel even een fototje plaatsen als ze er onder zitten!

groet frank.

knedel16vweber 05-07-2009 17:33

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Velgen zijn leuk, maar die 165mm brede fietsbandjes vind ik nog steeds niks onder een mk2, zeker niet achteraan.

ik moet zeggen dat het reuze mee valt hoor.
ik had er eerst ook een hard hoofd in maar eenmaal ervaren en geen moment spijt van. loopt prima en je kan toch nog flink door de bocht. en dat met de 16v (zwaardere motor)

groet frank

breadfan83 05-07-2009 18:51

Quote:
Originally Posted by knedel16vweber
ik moet zeggen dat het reuze mee valt hoor.
ik had er eerst ook een hard hoofd in maar eenmaal ervaren en geen moment spijt van. loopt prima en je kan toch nog flink door de bocht. en dat met de 16v (zwaardere motor)

groet frank

Gaat me ook niet direct om de wegligging, ik rij zelf met Pangpangs. ;)
Vind het er gewoon niet echt mooi uitzien, die iele bandjes.

Hoe dan ook, Ronnie's auto, dus ook zijn keus. :)

De Limburger 05-07-2009 19:52

:goodpost:
Nigel ik denk niet dat ik mee ga zondag ivm de vakantie, wil deze maand eigenlijk geen treffens pakken maar MIVW is wel echt een mooie, zal eens kijken wat ik kan doen misschien een uitzondering.
Ik laat je wat weten.

@Frank: bedankt hé voor de wielen, ik hoop dat die van mij je bevallen en dat je ze goed onderhoud want ze zijn als nieuw hé.
Gr Ronnie

chris 05-07-2009 20:00

Staat vele malen beter dan die (te kleine) ATS-en! Vind dit mooi zo...originele look,maar dan toch op zn buik.

De Limburger 05-07-2009 20:08

tnx

knedel16vweber 05-07-2009 20:32

Quote:
Originally Posted by De Limburger

@Frank: bedankt hé voor de wielen, ik hoop dat die van mij je bevallen en dat je ze goed onderhoud want ze zijn als nieuw hé.
Gr Ronnie

ze zijn al weer gepoetst :D
die remstof van jou :screwy:

kan er alleen nog niet mee rijden, de golf is er te laag voor (vaste set achter)
en de audi kan ik alleen maar lager schroeven en nog niet hoger maar heb al andere schroefpoten voor de audi dus die loopt deze week op VEEL TE BREDE classic`s :D

ach ja, waarom niet :D
je broertje!

De Limburger 05-07-2009 21:22

Had de wielen nog gepoetst voor ik naar jou kwam, maar die blokken van mijn remmen geven erg veel stof af, even met een doekje en ze zijn weer schoon.
Gr Ronnie

classic-edition 05-07-2009 21:28

Quote:
Originally Posted by chris
Staat vele malen beter dan die (te kleine) ATS-en! Vind dit mooi zo...originele look,maar dan toch op zn buik.

:iamwithst

knedel16vweber 05-07-2009 21:29

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Had de wielen nog gepoetst voor ik naar jou kwam, maar die blokken van mijn remmen geven erg veel stof af, even met een doekje en ze zijn weer schoon.
Gr Ronnie

das niet so fijn met de sebrings, zijn erg veel vakjes :D
dat te bedenken dat er rm`s op komen :D
zou even kijken voor greenstuff blokken ofzo scheelt een hoop poetsen ;)

Mister Cool 05-07-2009 21:32

veel beter ronnie, staat 'm keurig! :thumbup:

Edition-Blue 05-07-2009 21:33

Idd staat inderdaad goed, vind het mooier als de ats !

De Limburger 05-07-2009 22:47

Ja ben zelf ook wel tevreden met het resultaat, en dan te bedenken dat ze alleen gebruikt gaan worden voor de rit naar Kroatië, ik hoop daarna direct de BBS RM`s te kunnen ophalen en eraan te kunnen beginnen, dan haal ik van deze de banden af en worden die Sebrings waarschijnlijk hoogglans zwart, wat ik met die banden doe weet ik niet misschien lekker strechie op de 7,5J RM`s zetten voor en achter NangKang 185-45-15 op de 8,5J leggen.
We zullen zien.
Gr Ronnie

egon 06-07-2009 08:31

ze liggen al op je te wachten ronnie
als ik nog wat tijd over heb zal ik ze nog ff een goeie poets beurt geven
gr,egon

De Limburger 06-07-2009 19:11

Hahaha oke tnx Egon.
Gr Ronnie

De Limburger 07-07-2009 18:05

Zo vandaag de veerpootbrug van Kiwi-Gti ontvangen, Bedankt daarvoor, morgen ofzo even monteren en foto's maken, ben benieuwd of je ook echt iets merkt, hij is van OMP en je monteert hem op de achterste schokbrekers.
Iemand ervaring met deze brug?
Gr Ronnie

Misha 07-07-2009 18:10

Volgens mij heeft Arend ooit is zo'n ding gehad, misschien is aan hem vragen :D

De Limburger 07-07-2009 18:40

Hahaha daar komt hij vanaf, van hem heb ik hem overgekocht.
Gr Ronnie

Misha 07-07-2009 19:11

Ja dat was een beetje de grap ;)

All times are GMT +1. The time now is 23:38.