Quote:
Staan nog een setje witte 16" AC Schnitzers in 4x100 te koop op MP ergens in het noorden. :thumbup: Maar eh...goed bezig !!! |
dit project giet ek wol goedkommen sjuk wol..
ik ha nog wol een setsje rm-kes lezen. johan |
He muppet, ik heb nog wel een paar 19 inchers voor je, das pas sletterig op zo'n diesel :D
|
Verdorie maatje dat ziet er weer zeer goed uit.
|
Goeiedag even :D
Bedankt voor jullie reacties en tipsssssssssssss Vandaag weer even bezig geweest, ja weet dat eigenlijk niet kan op zondag, maar het brande me erg in! Heb vandaag helemaal rondom de onder kant in steenslag coating gezet :D En wiel kasten in de tactyl gezet ! Dus ziet er er weer gelikt uit. Aanstaande zaterdag komen er weer een paar man uit GROENLO. En die gaan me helpen met strak maken :thumbup: En dan maar hopen dat ie aan het einde van de dag in spuitplamuur kan! Dus gaat helemaal goed komen. Nu lekker rest van dag chille :D Gr Siep |
hoe bedoel je haast !!! hij moet zeker af super siep lekker zo door gaan dan komt het wel goed
Kun je straks lekker cruisen haha |
Quote:
Hee Basje Moet niet af hoor , maar heb de smaak te pakken jonge :thumbup: Staat nu nog mooi op de zaak , dus kan ik lekker door pakken . Gereedschap, spuitcabine alles bij de hand, dus door knallen :D Vandaag nog ff 3uurtjes bezig geweest ! Gr Siep |
goed bezig
|
Hier weer een kleine update
Het weekend bezoek gehad van de mannen uit GROENL Yoeri/Tom/Rick!!!! En die hebben weer goed geholpen moet ik zeggen! Auto is strak en in de spuitplamuur :thumbup: Hallumse boy,s ook bedankt voor het helpen :thumbup: Hier de foto,s Onder de kap zelf maar ff bij gespoten, SUPER kleur ! Yoeri in actie Tom in actie Druk aan het afplakken En Hij zit eindelijk in de spuitplamuur Aanstaande zaterdag weer druk schuren! En dan hoopelijk snel naar Groenlo , en in de kleur! Gr Siep :thumbup: |
Geen dank vriend, we doen het graag. ;)
|
Goed bezig. :thumbup:
|
Zaterdag al even snel gekeken (we hadden het te druk met andere dingen ;) ) goed bezig jappie!
|
Dankje boys!
Ja scchiet aardig op :D @ lennard leuk dat jullie er waren!En wat een super plaatjes heb je geschoten! :thumbup: Volgend jaar maar eens met z,n allen bij ons op de zaak :rolleyes: gr mac jappie |
Sjut ir wer goed ut der op de klaai, wy mat hjoed of moarn ek mar is efkes dy kant op. Us efkes om it hoekje sjen.
|
Quote:
Bedankt Femme gaat hier wel wat door :D Jim binne altyd wolkom!! Gr Siep |
(oars ha ik nog wol een setje rh zw1 17 foar de diesel)
goed bezig iig |
Quote:
Dankje Richard Het wordt mijn dagelijkse auto,dus wil er niet heel veel geld in pompen ! Maar ik weet wel,het project loopt al wat uit de hand :screwy: Moet een goedkoop setje wielen onder! Of mischien verbreedstaal of zo. Moet maar ff kijken hoe en wat en waar ik tegen aan loop! Heb ook nog we; een setje staal 5.5j gtimischien is dat ook wel wat. Gr Siep |
pm me je budget maar.. mischien komen we er wel uit..
|
Jappie blaast syn budget troch de utlaat. :D
Alde waus, bist al oan't skuuren :tongue: |
Ik was er zeker van overtuigt dat het geen hobby auto zou worden :D
Maar ik weet niet hoe het komt :screwy: Andre jij begint weer over de uitlaat!Ik denk gelijk weer aan een turbo diesel :D Over buget.Word hem eerst niet joh :shake: Moet eerst maar eens terug komen van spuiter , dan opbouwen . Dan naar RDW voor kenteken ! En dan de wielen maar eens! Heb wel al een schroefsetje besteld :D Gr siep |
All times are GMT +1. The time now is 12:10. |