van harte :)
wat een auto! de kleur is super.. vind eerlijk gezegd mooier dan een orginele WOB kleur.. ik zal het project in de gaten houden :thumbup: |
Quote:
dankje wel. :thumbup: |
Zo vandaag de eerste kms alweer gemaakt in de g60.
Nu nog wat kleine dingen afmaken. Heerlijk dat geluid ! |
Quote:
Super ruurd :thumbup: |
gisteren heel even bezig geweest met de g60.
de klok werk weer goed. en de motor maar weer even aan gehad wat loopt die nog weer mooi. |
WE missen de foto,s ;)
|
Quote:
sorry domi geen fotos gemaakt. is ook waar zal weer eens wat fotos maken is al weer een tijdje geleden. ;) |
Meschien volgend zomer dan tog op andere velgen.
Nog effe zien op welke ze komen op de g60 of de vr6. |
Rijd dit ding nou eens of zit er echt geen schot in de zaak?
|
Quote:
er is ook meer als auto,s alleen :D komt ook weer een kleintje aan. :thumbup: dus ben ook druk aan het klussen thuis. en aan het leren voor ander werk. |
zaterdag weer wat tijd over dus ga ik weer wat aan de g60 doen en over een weekje ben ik 3 weekjes vrij wil ik zien dat die echt op de weg weer kan .
|
Quote:
Hulp nodig :D |
Quote:
:goodpost: :thumbup: |
Quote:
ja kan wel alle hulp is welkom :thumbup: en moeten er ook maar weer eens fotos worden gemaakt. :thumbup: |
mooi rustig aan ruurd, laat je niet gek maken. Er zijn inderdaad meer dingen op de wereld dan vw's...
|
Quote:
Idd, heb nog 2 autos, en die rijden wel. Dus kan altijd weg komen. Heb voor de winter een setje 17 inch velgen aangeschaft. En Ze zijn 8j breed. En die er natuurlijk vandaag effe onder gezet. Verder vandaag nog effe met de motor bezig geweest, koppeling enz.. En de met de verlichting bezig geweest. Volgende week nog effe helmaal van binnen opbouwen. Hier een foto. |
het is ook koud in westergeest zie ik wel
leuke wielen Ruurd . staat hem goed |
Quote:
dankje aberto :thumbup: |
nu nog flink zakken en dan krijg je dit
|
Quote:
wel mooi boss maar de bbs rs komen niet onder de g60. heb daar al wat anders voor. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 22:02. |