![]() |
Quote:
Friesland komen toch de meeste en mooiste jetta's vandaan toch? :D |
Quote:
er komen meer limburgers die komen zaterdag al ook belgen hebben planen om te komen op zaterdag camping plaats is te regelen evt :thumbup: Quote:
valt mee we zaten wat te ouwehoeren gister in driesum vandaar :screwy: |
^
|
Zoals het er nu uitziet kom ik ook met de coupé langstuffen.....
|
Ik hoop dat Jettameister ook komt!!!
|
Quote:
naar het Wörthersee treffen, wat meer als dubbel zover is, rijden wel hele meutes heen, daarover hoort men bij mijn weten praktisch niemand klagen over de lange afstand... |
Quote:
Is ook geen dagmeeting :rolleyes: |
Quote:
oke, sorry, wist ik niet :D , maar b.v. de mk1 meeting in Assen is wél een dagmeeting, en toch was al tenminste bij mijn weten een Limbo zonder te klagen naar de afgelopen editie gereden ;) |
Quote:
nederland is niet groot :screwy: 2 jaar trug in canada geweest gingen we even 4 uur in de auto om op een swap meet te gaan kijken uur geweest zegt die vent ....sttt is hier ook niks we gaan weer naar huis ........kijk dan praat je over ver |
![]() aan rij route van af drachten A7 aan rij route van af leeuwarden aan rij route van af groningen ( buiten post ) in bergum zelf in de regio van de meeting staat het met bordjes aan gegeven |
En het komt dichterbij!
Heb er zin aan!!! |
Zijn er meer brabanders/ limburgers die zondagochtend die kant op rijden ?
|
Heb er ook al zin in, nu hopen op heel mooi weer.
|
ja ik heb er ook zin in als het maar mooi weer is anders zien ze mij er niet.of ga er dan in de edition one heen.
|
ja heb er ook ontzettend veel zin in.
nu de caddy nog klaar, hij is vandaag voor de apk geweest, waren wat probleempjes met de remmen, dus morgen ff nieuwe onderdelen bestellen en hopen dat hij dan donderdag afgemeld kan worden. ik kom alleen nog maar met de caddy want de golf is iets gewond geraakt :redface: |
Quote:
Wat is er nou met de Golf! Je zat er dit weekend nog met een smile in! De voorbumper van de bus is vrijwel helemaal strak. Zal hem morgen vlug in de verf rollen, samen met de achterbumper. Dan hoef ik alleen nog maar te wassen en te poetsen voor zondag :cool: |
Johan is net vertrokken met de laatste details aan de jetta veranderd te hebben ,we zijn alvast even met de zwarte van berend aan het poetsen geweest ,de witte van mij is hier en daar met wat unipol behandeld ,en morgenavond komt mistercool met de roze golf ;) ,om die wat roder te krijgen voor de meeting!
Pfffff,wat een mond vol ,en wat een drukte :screwy: ,maar wat heb ik er zin in!!!!!!! :woowoo: :woowoo: :woowoo: |
Quote:
Wat zullen al die bakken glimmen dan zondag... Wat een drukte in driesum! Lijkt wel haast een fabriek daar :D . Hopen dat 't wat mooi weer blijft van de week, dan kan 'k nog wat aan de golf doen :) |
We hebben er zin an!!
|
Zou het!!!???
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 23:33. |