Nieuwe wielen zijn een verbetering! Toffe jetta :thumbup:
|
Bedankt, ben het helemaal met je eens :D
|
Koplampen gesmoked van de Jetta, ik vind het geslaagd :thumbup:
Op de Function BBS RM gepast (en ja hij is hoog :D ), ik kan deze ruilen met de RSII maar ik weet het nog niet |
Staat er heel mooi bij de jetta. Is het bovenste gedeelte van de bumpers gespoten of behandeld? Ziet er echt uit alsof het nieuw is.
|
Mooi man! Ik vind die blauwe Golf 2 ook errug vet!
|
Bedankt! :thumbup:
Quote:
Gewoon behandelt :thumbup: |
BBS RM voor de function Moeten nog andere kleur/banden
De grill met de koplampkappen er even in gezet En Kuipstoelen opgehaald en vandaag gemonteerd |
Dat ziet er erg appart uit met die steenslag kappen voor de koplampen. Mooi spul :thumbup:
|
Quote:
Bedankt :thumbup: |
Nog een paar fototjes van de Martin Schilder meet :thumbup:
|
Wauw, staat er nog heel strak bij zo!
|
Quote:
Bedankt :thumbup: |
Voor de geïnteresseerde, de Jetta is vanaf nu te koop :thumbup:
Pb voor info |
zow hey, ben je er alweer op uitgekeken?? ben benieuwd wat je ervoor terug gaat halen, of is de daily mk2 zover klaar? En die blauwe mk2 gti heb je die ook nog in je bezit?
|
Al een mooi idee van hoe hij er aankomend seizoen bij zal staan :wuv:
|
haha kijk super dik, en die kleur blijft echt geweldig. erg mooie wagen om te zien. en alle wielen die je eronder hebt gehad wat ik gezien heb staat die goed op.
|
staat die trouwens op air of rij je met 2mm bodemvrijheid??
|
Quote:
Staat hier op schroefset en lijkt zo lager als dat hij was :thumbup: Maar plannen zijn een beetje gewijzigd :D heb de RC's verkocht dus ben opzoek naar wat anders, heb misschien al iets gevonden :D Heb eergisteren een mooie update voor de GTi gehaald |
Kijk nice, nu gaat die dus helemaal plat. En ook nog camberplates erbij. suc6 met de inbouw
|
Bedankt man, ga er rustig mee bezig weet alleen nog niet wanneer :D Ik ga er geen haast mee maken, zou leuk zijn als hij voor aankomend seizoen klaar zou zijn maar als hij dan nog niet klaar is gaat hij ook niet naar meetings :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 00:33. |