Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   ergernis (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52360)

Tuffel 26-05-2010 18:27

Typisch is dat he, echt zwaar irritant zulke mensen. Wat meestal wel helpt is een paar keer je rempedaal aantikken zodat je remlichten gaan branden, zonder te remmen. Dan zie je ze vanzelf wel afstand nemen of inhalen.

breadfan83 26-05-2010 19:11

Nou nou... met zeker 90kmh komen aanschakelen op een 80kmh weg, wat een snelheidsmaniak! ;)

Roy 1.6 26-05-2010 19:11

Ik hekel dat ook, alsof ze je kofferbak van binnen willen bekijken. Laatst ook, 50kmh wegens werkzaamheden dus ik rijd daar +/- 65 á 70 komt er zo'n nieuw type bmw aangeknalt plakken op een meter afstand. Duwen ect. Dus ik stoppen tot stadsvoets en dan weer optrekken. Hij had de hint wel begrepen volgens mij. Je zou haast stoppen en vragen of ze je kofferbak bekijken willen. :D

breadfan83 26-05-2010 19:19

Quote:
Originally Posted by Roy 1.6
aangeknalt

Komt aangeknald, voltooid deelwoord.

Quote:
ect.

Etc. Afkorting van etcetera, niet van ectetera.

Quote:
stadsvoets

Stapvoets, het tempo van "met de voeten stappend", ofwel lopend.
Het gaat niet om het slenter-drafje van de gemiddelde shoppende vriendin in de stad.

Ergernis... ;)

Owja, en hier heb je er nog een paar van die: , . ? ! ;)

Steilheck 26-05-2010 19:24

Owja? Oh, ja!

Misha 26-05-2010 19:25

Chris.. jij bent af en toe (lees regelmatig) ook een ergernis :D ;)

breadfan83 26-05-2010 19:26

Quote:
Originally Posted by Misha
Chris.. jij bent af en toe (lees regelmatig) ook een ergernis :D ;)

Ik erger me nooit aan mezelf. :confused:

Roy 1.6 26-05-2010 19:35

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Nou nou... met zeker 90kmh komen aanschakelen op een 80kmh weg, wat een snelheidsmaniak! ;)

90 in de bebouwde kom! Begrijpend lezen :rolleyes:

Over de rest; spellings nazi :fingered:

breadfan83 26-05-2010 20:03

Quote:
90 in de bebouwde kom! Begrijpend lezen :rolleyes:

Over de rest; spellings nazi :fingered:

Spellings nazi, ergernis, same old. :)

Ik heb trouwens ook een vreselijke hekel aan bumperklevers. Elke dag heb ik wel een paar van die idioten vóór me zitten! :screwy:

Marcski 29-05-2010 11:16

vreemd, selectvracht bezorgt vaak ook 's avonds en zaterdags

Marcski 29-05-2010 11:44

waardeloos. Als ze bij tnt liggen kan je ze straks gewoon op het postkantoor ophalen

servibruls 29-05-2010 12:02

Quote:
Spellings nazi, ergernis, same old. :)

Ik heb trouwens ook een vreselijke hekel aan bumperklevers. Elke dag heb ik wel een paar van die idioten vóór me zitten! :screwy:

Wat betreft bumperklevers, kort maar krachtig op de rem trappen..

breadfan83 29-05-2010 12:22

Quote:
Originally Posted by servibruls
Wat betreft bumperklevers, kort maar krachtig op de rem trappen..

Ik heb ze vóór me zitten. ;)

ArjenE 29-05-2010 12:22

Quote:

dan gewoon meer gas geven ;)

servibruls 29-05-2010 12:35

Quote:

Eikeltje :D

breadfan83 02-06-2010 19:12

Zo ken ik er nog ene...
Knal-oranje van de zonnebank, en noemt zijn Opel Calibra 2.0 8v "het Beest!". :screwy:

RubenD 02-06-2010 19:35

Wat de klevers aangaat, handrem werkt nog steeds het beste. Zorgen dat je het stuur goed beet hebt en wel hard maar niet te hard (dan sta je in een keer achterstevoren op de snelweg) aan de handrem trekt. Verder moet je niet te bang zijn uitgevallen en ook een deuk in je auto willen riskeren (nog nooit gebeurd gelukkig).

Zelf ben ik niet zo van laten passeren en dan opduwen, dan kunnen zij op de rem trappen en ben je zelf de pineut.

En wat DHL aan gaat, dat verhaal met selekt vracht is inderdaad sterk. Maar ik ken het sterker.

Laatst had een klant van ons (van Nederland versturen naar Zwitserland) met bloedspoed onderdelen nodig. Uiteindelijk geen courier geregeld maar op sneltransport met DHL.

Kijkt mijn collega na 1 dag op de T&T pagina van DHL, zijn de onderdelen op weg naar China!!!!

Heeft het uiteindelijk nog een week geduurt voordat de onderdelen terecht waren :S

Rick 03-06-2010 11:45

Over TNT gesproken...
hadden ze die toeters maar nooit uitgevonden :mad:

Dub-Detail 03-06-2010 12:28

Idd, bloedtoeters.
Vrijdagnacht tot uurtje of drie doorgewerkt aan de spruitstukjes (Ook tussendoor nog een paar biertjes gedronken met paar maten en vrouw die langs kwamen)
Dan wil ik 's ochtends toch minimaal tot 8 uur, half 9 slapen. Nee hoor om stipt half 8 uur die kutkoters van de overkant door de straat met die bloedtoeters.

Maar die familie is sowieso toeter geil, iedere ochtend als papakleuter of mamakleuter wegrijd toeteren als een gek bij het wegrijden en dan die koters schreeuwen over straat DAG MAMA!!!!!!!!!! Nou ik soldeer 's nachts nog eens een pijpbom aan die toeter van die bloedcivic. Dan gaat MAMA weg met een feestelijke doffe dreun en een enorme vuurbal en dan lig ik nog lekker in me bed, ik glimlach even en draai me dan lekker nog een keer om.

zippo123 03-06-2010 13:11

whahaha helemaal stuk hier:P :D

B-ram 03-06-2010 16:15

selektvracht is sowieso een klotesysteem. Bij ons op het werk doen we daar ook mee. Maar van mij mag het afgeschaft worden. Over dat terugsturen hoef je ook niet bang te zijn.

Wij hadden 2 tapijtjes voor een meneer...en die moest ff 350 euri rembours betalen.

Ten 1e: Wie doet er nog aan Rembours
Ten 2e: Die tapijtjes waren het lang niet waard.
Ten 3e: Meneer had die tapijtjes al lang.

Dus wij sturen die dingen terug met de melding dat ze geweigerd zijn. Volgende dag staan ze vrolijk weer op ons depot. Dat is nu al 4x gebeurd. STelletje helden.
En dat 4x aanbieden ook. Wij doen een briefje in de bus om een afspraak te maken wanneer ze wel thuis zijn. En kan het idd ook afgehaald worden op het depot.

Goed dat je ze binnen hebt. Er verdwijnt ook nog al eens een pakket bij selektvracht

breadfan83 03-06-2010 19:16

Quote:
Originally Posted by Hugolf
@ Breadfan: Haha! Oranje van de zonnebank...!

Jup, zonnebank, bruin uit 'n potje, airbrush... weet ik veel wat die gast gedaan heeft, maar puur natuur is 't niet in ieder geval... ik heb nog nooit een oranje baby gezien.

breadfan83 04-06-2010 12:17

Godverdomde debielen die nu al drie kwartier de wekker hebben piepen. Ik zit aan de overkant van de straat, maar hoor 't nog.

Elke dag hetzelfde liedje, elke dag gaat dat ding weer een paar keer af, en blijft minstens 'n half uur doorjengelen... piep piep piep piep piep!!!

Of van die luie toetermongolen! Komen ze iemand hier in de straat ophalen, is de moeite om effe naar de deur te lopen en aan te bellen te groot, dus hoppa op die claxon... en niet één keer! De hele dag gaat dat gesodemieter door, en dat tuig is zo ongeduldig als de pest lijkt 't wel, want ze rammen maar op dat stuur tot er eindelijk iemand naar buiten komt.
Denk dat ik maar eens een pallet bakstenen ga halen. Toet-BAM!

Marcski 04-06-2010 12:22

je kan ook gewoon in een goede buurt gaan wonen :rolleyes: :tongue:

breadfan83 04-06-2010 12:28

Quote:
Originally Posted by Marcski
je kan ook gewoon in een goede buurt gaan wonen :rolleyes: :tongue:

Mensen kunnen ook gewoon fatsoen hebben...

martiepartie 04-06-2010 12:34

Stakkers die in druk verkeer op de linkerbaan rijden (2 a 3 auto's achter mij), naar de rechterbaan duiken, gas geven en dan net voordat ze een vrachtwagen torpederen tussen mij en een andere auto moeten.
Ook als er geen plaats is (die ik ze ook niet gun) gewoon doordouwen met 130km/h..

Daarna de middelvinger naar mij opsteken, ik lach 'm uit, en daarna vol op 't middelste pedaal trappen, zodat ik ook vol in de ankers moet en hoop dat anderen achter mij dat ook doen.

Resultaat; opgefokte nieuwe nederlander die mij op de rechterbaan tot stoppen dwingt, nog net niet uitstapt, maar gebaren en bewegingen maakt alsof hij een epileptische aanval krijgt...
Dit soort apen mogen ze van mij direct terug op de driewieler zetten.

En dat alleen maar omdat ik hem 'toegelacht' had .. :dunno: :screwy:

Marcski 04-06-2010 12:44

Quote:
Mensen kunnen ook gewoon fatsoen hebben...

dat geef ik net zoveel kans als wereldvrede

breadfan83 04-06-2010 12:46

Quote:

:chair:

De Pul 04-06-2010 12:48

Quote:

of balkenende die weer president word:D

ik erger me trouwens gigantisch aan die arrogante Potter-lookalike ,helpt eerst vrolijk je land naar de bliksem met z'n al even snuggere kompanen,en beweert dan ook nog vrolijk in de media dat ie de kans groot acht dat ie weer de touwtjes in handen krijgt:screwy:

breadfan83 04-06-2010 12:50

Quote:
Originally Posted by De Pul
of balkenende die weer president word:D

ik erger me trouwens gigantisch aan die arrogante Potter-lookalike ,helpt eerst vrolijk je land naar de bliksem met z'n al even snuggere kompanen,en beweert dan ook nog vrolijk in de media dat ie de kans groot acht dat ie weer de touwtjes in handen krijgt:screwy:

Kijk eens naar de pijlingen, CDA gaat alweer goed, en de PVV loopt wederom zwak.

Nederlanders zijn gewoon veel te laf en schijterig om eens wat anders te doen dan altijd anders. De reden van die nieuwe Nederlanders om op CDA te stemmen en niet op PVV lijkt me duidelijk...

Past dan wel als volksvertegenwoordiging prima bij dat lafbekken Nederland, een lafbekken CDA.

Marcski 04-06-2010 12:52

Quote:
Originally Posted by martiepartie
die ik ze ook niet gun

ik geef ze lekker de ruimte. Scheelt jou 1 seconde omdat je ff je gas los laat, maar die idioot blijft wel lekker bij je uit de buurt en gaat maar iemand anders irriteren

En daarnaast, die weg is er om te gebruiken, files ontstaan omdat iedereen zo achteloos achter elkaar aan rijdt

breadfan83 04-06-2010 12:52

Oplossing gevonden tegen het wekkerprobleem: ik zet gewoon de muziek knijtertje hard aan. De wekker gaat er niet van uit, maar ik hoor hem in ieder geval niet meer. Moet de taxi van de buurman alleen wat langer toeteren omdat die knakker het anders weer niet hoort door m'n muziek heen. :rolleyes:

Marcski 04-06-2010 12:54

Quote:
Kijk eens naar de pijlingen, CDA gaat alweer goed, en de PVV loopt wederom zwak.

Nederlanders zijn gewoon veel te laf en schijterig om eens wat anders te doen dan altijd anders. De reden van die nieuwe Nederlanders om op CDA te stemmen en niet op PVV lijkt me duidelijk...

Past dan wel als volksvertegenwoordiging prima bij dat lafbekken Nederland, een lafbekken CDA.

peilingen, Chris, peilingen :tongue:

De Pul 04-06-2010 12:55

Quote:

ik stem sowieso pvv,wat een ander doet moet ie zelf weten....
maar idd,nu het allemaal wel erg dicht bij komt zie je iedereen weer terugkrabbelen.want misschien word het allemaal wel nog erger :screwy:
ik zie het zo,iets dat al naar de kloten is kan alleen nog maar beter worden :thumbup:

breadfan83 04-06-2010 12:56

Quote:
ik geef ze lekker de ruimte. Scheelt jou 1 seconde omdat je ff je gas los laat, maar die idioot blijft wel lekker bij je uit de buurt en gaat maar iemand anders irriteren

En daarnaast, die weg is er om te gebruiken, files ontstaan omdat iedereen zo achteloos achter elkaar aan rijdt

Exactemundo!

Ik begrijp ook nooit wat het probleem is van die lui op de rechterbaan als je de volledige lengte van de invoegstrook wilt gebruiken, zeker bij files. Geef de mensen toch gewoon eens wat ruimte, en gebruik die paar honderd meter extra rijbaan waar het voor is!

Marcski 04-06-2010 12:57

Quote:
Oplossing gevonden tegen het wekkerprobleem: ik zet gewoon de muziek knijtertje hard aan. De wekker gaat er niet van uit, maar ik hoor hem in ieder geval niet meer. Moet de taxi van de buurman alleen wat langer toeteren omdat die knakker het anders weer niet hoort door m'n muziek heen. :rolleyes:

voor iemand die altijd erg kritisch overkomt ben je wel erg hypocriet bezig :screwy:

breadfan83 04-06-2010 12:59

Quote:
Originally Posted by De Pul
ik stem sowieso pvv,wat een ander doet moet ie zelf weten....
maar idd,nu het allemaal wel erg dicht bij komt zie je iedereen weer terugkrabbelen.want misschien word het allemaal wel nog erger :screwy:
ik zie het zo,iets dat al naar de kloten is kan alleen nog maar beter worden :thumbup:

Luister die lulverhalen van die CDA-ers en co. eens aan. Ze zeggen over niemand iets slechts, alleen over Wilders dan af en toe. Iedereen is goed, ze zijn het met niemand principiëel oneens, echt duidelijk ergens vóór of tegen zijn ze niet.... en als op de huidige manier niet genoeg te verdienen valt en er niet genoeg vriendjes worden gemaakt, waait hun jasje zo wel weer met een ander windje mee.

En kijk dan eens naar wat PVV en Wilders zegt. Die zijn duidelijk vóór het ene, en tegen het andere. Geven duidelijk aan met wie ze wel en niet overweg kunnen, en blijven hun hele ambtstermijn op dezelfde koers.

martiepartie 04-06-2010 13:01

Quote:

Niet in dit geval. Hij haalt er 2 auto's (rechts) mee in, hij reed netjes op de linkerbaan. Dit soort apen veroorzaakt juist files, doordat automobilisten met 130km/h op de rem moeten omdat er zo'n aap tussen moet. Dat versterkt zich, een paar km verder staan ze dan stil ;)

op de rechterbaan reedt langzaam verkeer, op de linkerbaan 130km/h in een treintje, en hij moet zo nodig in een klein gat op de rechterbaan 2 auto's rechts inhalen. Er was geen ruimte voor hem, dan vertik ik het om van het gas te gaan voor zo'n idioot.

De Pul 04-06-2010 13:02

Quote:
Luister die lulverhalen van die CDA-ers en co. eens aan. Ze zeggen over niemand iets slechts, alleen over Wilders dan af en toe. Iedereen is goed, ze zijn het met niemand principiëel oneens, echt duidelijk ergens vóór of tegen zijn ze niet.... en als op de huidige manier niet genoeg te verdienen valt en er niet genoeg vriendjes worden gemaakt, waait hun jasje zo wel weer met een ander windje mee.

En kijk dan eens naar wat PVV en Wilders zegt. Die zijn duidelijk vóór het ene, en tegen het andere. Geven duidelijk aan met wie ze wel en niet overweg kunnen, en blijven hun hele ambtstermijn op dezelfde koers.

daarom,ik ben van mening dat we dat nodig hebben hier...
dom overal geld aan uitgeven en met iedereen meelullen schieten we weinig mee op,dat hebben we inmiddels wel geleerd mag ik aannemen :D

breadfan83 04-06-2010 13:04

Quote:
voor iemand die altijd erg kritisch overkomt ben je wel erg hypocriet bezig :screwy:

Dag vijf deze week dat ik bij de buurman moet aanbellen om netjes en vriendelijk te vragen of ie aub effe de wekker uit kan zetten, en dag weet ik hoeveel dat ik vraag aan de buren of de bel alweer kapot is, dat er vanmorgen alweer om half acht getoeterd werd...

Je zou haast denken dat mensen het vroeg of laat eens gaan snappen, en inzien dat ze storend bezig zijn, maar blijkt dat 'n enkeling daar te achterlijk voor is. Ik werk 6 of 7 dagen in de week, en als ik dan effe een paar uurtjes thuis ben zou ik 't fijn vinden een klein beetje rust te hebben.

Maar oweeeeeee als meneer van de toeter-taxi eens thuis in bed ligt om 3 uur 's middags, na zijn tweedagse werkweek als bakker, en ik laat de motor effe lopen terwijl ik nog naar binnen sprint om m'n telefoon te pakken: "Kan die motor alsjeblieft uit, of rij door, want m'n man ligt te slapen!"

All times are GMT +1. The time now is 09:35.