![]() |
...ja, is een US bumper, maar dan wel weer zònder 'sidemarkers'... ;)
ff off-topic: Zie ik daar op de achtergrond een Vento/ Jetta III met slechts 2 deuren :confused: Quote:
|
Oke, ik vroeg me namelijk af of dit origineel was of dat het een gecleande orginele bumper was.
Die oranje knipperlichten in de zwarte VR6 hier boven. Zijn dat gewoon die oranje US G60 knipperlicht behuizingen? |
Quote:
Idd zonder sidemarkers.... Die oranje knipperlichten zijn inderdaad van een US g60... |
Vind het wel tof staan. Zo'n oranje pinkers en aangezien ik er bij mij toch eentje moet vervangen omdat hier al steenslag in zit ga ik denk is kijken of ik geen US pinkers koop. Al is het niet helemaal origineel..
|
Quote:
Het is zeker origineel geleverd maar enkel op US g60jes. Jij hebt nieuwe type bumpers en knipperlichten, dus deze g60 knipperlichten gaan niet passen... |
Ohja, natuurlijk. Dan vraag ik het me af hoe die zwarte VR6 het gedaan heeft.
|
![]() |
Quote:
Of het is geen vr6 en heeft gewoon een nieuwe neus met oud type bumper, of hij heeft folie over de knipperlichten. Nieuw type oranje behuizingen bestaan niet... |
![]() Heel voorzichtig mijn Corrado in oude toestand er tussen plaatsen :tongue: |
![]() |
Quote:
Oke, ik ga denk is zoeken naar oranje folie. Is wel zo gemakkelijk. :) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Die ligt nu lekker laag! Gave velgen ook! |
![]() |
Quote:
Alleen is het een kunst om zo laag te rijden zonder airride, plat gaan met airride kan iedereen... |
Mijn pa zal het niet fijn vinden denk ik zolang hij er nu nog in moet rijden. Maar ik zal er wel het plezier van in zien om zo laag te rijden. Het heeft wat.
Maarja, eerst maar eens andere velgen zien te krijgen want met 17'' komen we niet zo laag. Haha |
Quote:
Gewoon 16 ich eronder mikken dan kun je vrij laag :D Dit was mijn 16v, om zo laag te rijden is overigens best een beetje zonde maar wel lachen ;) |
Met de VR ben je toch ook zo laag geweest?
Kan me nog herinneren dat ik dat ding heb zien aan komen stuiteren op de Rijksweg in Geleen heel wat maandjes terug. Tering wat zag dat d'r gaaf uit!! |
Quote:
De vr6 lag laag, maar nooit zo laag als deze... Met de vr wil ik niet met de draagarmen vasthangen voor het stoplicht, beetje zonde :D |
Quote:
:thumbup: die is ook ziek laag zonder airride :screwy: :D ook met 16 inch. ![]() ![]() |
Dat vind ik dan ook net wat te overdreven. :P haha
|
Quote:
Dat kan lager Ruurd :D |
![]() |
Helemaal perfect!
|
Oef ! die rode is super cool.
|
Mijn eigen VR6. :)
![]() |
Mooi hoor!