Quote:
HA zo ken ik er nog een paar. Met mijn mobieltje kan ik dat ook hahaha (maar ik blijf een stumper met een camera :D ) |
ik dacht altijd dat 1.6D blokjes met net 2 ton op de klok nieuw zijn... mijne net in de stront gedraaid :(
|
Dat opbouwende kritiek geven op een meeting uit den boze is ..
|
Dat het in de meeste gevallen de schuld van een ander is, als je
auto stuk gaat op slecht wegdek! :screwy: Omdat je lager wil zijn dan eigenlijk mogelijk is..! :D |
Dat als je je auto wast op een meeting, dat het dan opeens een showcar is... :shake:
|
dat de fout altijd bij een ander licht..
|
Dat je ligt met ch schrijft ;) .
|
Quote:
nu wel bij jou ;) (ligt?) |
:D :redface:
|
Dat iedereen begrepen heeft hoe de posts horen aan te sluiten op de titel van het topic.
Sommigen zeggen namelijk precies het omgekeerde van wat ze willen zeggen. ;) Quote:
Dat bedoelde je waarschijnlijk. :) Quote:
Licht schrijf je ook met ch, ligt schrijf je met een g. ;) |
Nee hoor ... iedereen denkt dat kritiek geven op 'n meeting uit den boze is > iedereen geeft de organisatie namelijk 100 punten terwijl er verbeterpunten te over zijn. Verder niet inhoudelijk op in gaan maar ik zei precies hetgeen wat ik wil zeggen..
|
Right, dan heb ik niks gezegd. ;)
|
Quote:
|
Quote:
Wat jij wilt. ;) Het medium bepaalt voor een groot deel de waarde van de boodschap, om de opbouwende kritiek maar op een zo net mogelijke manier te brengen. ;) |
Je moet de batterijen van je sarcasm-detector even vervangen Chris :)
|
Quote:
D'r staan toch overal smilies achter. ;) |
Precies.. daarom juist, waarom ga je er dan zo serieus op in?
|
Doe ik toch niet, ik zet toch ook overal smilies achter. ;)
|
Met zo'n zin kan je niet anders als serieus zijn Chris .. daar kan een smilie niks aan veranderen ;)
Quote:
|
Quote:
Quote:
;) En het is "kun" en "niet anders dan". ;) |
Hey Misha doe ons een plezier en log een jaartje of 3 uit :thumbup:
Michael |
:d
|
Quote:
Zo kunnen wij ook wel een paar personen toevoegen.. :) |
Quote:
Dan log jij toch ook gewoon uit, mij 'n biet. :) Jullie reageren sowieso al voor elkaar, dus de een zonder de ander in z'n kringspier werkt toch niet. |
Dat als er gereedschap naast je auto ligt, dan ook direct betekent
dat je kan sleutelen...! :D :screwy: :D |
Quote:
Haha.. dit is 'm wel hoor, het hele forum is een wijde anus waar 't gros met tot z'n elleboog diep in zit en dan ga je zo'n opmerking maken richting ons? Je kan veel zeggen maar aan je gevoel voor humor zal 't niet liggen, wat een bak! :clap: |
het is wel weer goed zo met dit topic, iedereen heeft zijn gal weer kunnen spuwen
|
All times are GMT +1. The time now is 00:40. |