De mijne ook nog maar eens
|
Mijn '83er Golf 1
|
Quote:
Ik deed op tijd geen gehad fase 1 bumpers alvorens ik naar Oostenrijk ging, zodat maakten wij omhoog tot iets " short" met de kunststof bumpers! I don' t heeft de zijschuiven voor de kunststof bumpers op het lichaam van de auto! :D |
Haha, die vertaler..
Kan er dit van maken.. Ik kon geen fase 1 bumpers vinden voor dat we vertrokken naar Oostenrijk, zodat we iets van de kunstof bumpers af haalden. Ik heb niet het schijfsysteem van de kunstof bumpers. |
Quote:
lol! translator really sucks!! :D |
Hij kon geen ouwe type bumpers vinden dus heeft ie nieuw type genomen en daar een stukkie afgehaald omdat ie die aansluitingen voor de zijkant niet had.
|
simpler! I did not have the phase1 bumpers delieverd by the time I went to Austria,so, the plastic ones were "improvised", because I don't have the body side sliders for them!
Droevig over de vertaler! ;) |
Heeft iemand een wite golf met een chrome biesje en chrome sierlijstjes? Ik zou graag wat foto's zien! :redface:
|
Staat bij Dikke MK1's, zijn volgens mij chromen sierlijsten, maar ik ben kleurenblind dus kan ook wit (customs) zijn ofzo want daar lijkt het ook wel een beetje op :rolleyes: |
Deze is ook grotendeels chroom, ik zeg doen Kaj! :cool: |
Mijn MK1 samen met de 1,6 MKII van Dennis |
En hier is mijn mk1 cabrio!!!
|
Quote:
Dit jaar wel ff met de Show&Shine meedoen hè!? ;) |
Quote:
haha, wie weet ... dan zal die er waarschijnlijk iets anders bijstaan ;) |
Quote:
Heb hem trouwens al n tijdje niet gespot bij de Shell in Kl-veen... ;) |
hier onze Cabrio :)
|
Jammer dat er geen stuur in zit :giggle:
|
mooi ding man
|
|
leuke auto en mooie kleur familie van de mijne dacht ik zo haha :D :thumbup:
groetjes pieter. |
Quote:
1 grote familie hier :cool: |
Quote:
OOOHH DEZE VIND IK SUPER :thumbup: |
Quote:
zoals ik al zei: hij zal er dan anders bij staan als je hem weer spot, miss nog niet direct aan de buitenkant :tongue: |
Bij deze de mijne.....
Zoals ie er bij stond jaar 2008
met de laatste rims eronder... 2011 wordt het nieuwe jaar voor de mk1 :D |
btje vage foto.. Mijn ride met zijn nieuwe rims :D |
mijn 1e en aanwezige pirelli
http://94.100.116.174/528700001-528...443_5_fcn7.jpeg http://94.100.114.170/912800001-912...516_5_35qA.jpeg |
De mijne:
[IMG] [/IMG] |
Quote:
doe maar weer sjiek :thumbup: |
bij deze de mijne :)
en van de vrouw ;) voor de gene die ze nog niet kennen ;) |
En de mijne... nog niet af maar is ook een daily die moet rijden naast nog een aantal andere project auto`s. Ligt een nieuw opgebouwde 1.9 in op dubbele carbs, bewerkte kop en nokkenas en alles gebalanceerd en uitgewogen etc.. Hoge compressie zuigers ga zo maar door.. Gaat voor een daily dus leuk vooruit. Is een 81èr GTI op kenteken. Heb m als kaal casco gekocht en binnen een week opgebouwd. Heb er voor GTI remklauwen onderzitten en achter omgebouwd naar scirocco 16V remmerij, incl. alle leuke aanpassingen zoals rvs omvlochten remleiding etc. Ga nog wel eens een keer een topic aanmaken van mijn andere en deze projecten ;) De GTI kenmerken moeten er iedergeval wel weer op tegugkomen. Gr. Maurits |
Mijne:
|
Kleine update:
De ATSen waren dusdanig lelijk dat ik eerst maar ff een setje Porkers heb gekocht van VWJean :cool: ATSjes gaan naar de dokter en daarna de winterfelgen ook nog wel eens ;) (BTW de klinkjes heb ik ook al, maar deze moeten ook nog ff een opfrisbeurt hebben) |
das wel even wennen hoor arjan
maar staat zeker niet verkeerd |
keer es wat anders als bbs rs :tongue:
|
@Littlefarmer: Staat super kerel !! Mooie klassieke look zo !!
|
De mijne!
|
Die van mij ook maar ff..
grtzz |
de mijne in opbouw 75er swallowtail
Uploaded with ImageShack.us deze wielen worden normaal verdicht zou dit mooi zijn denk je ? anders koop ik een ander setje wielen maar weet nog nie de welke Uploaded with ImageShack.us |
@ Kaj A.. erg nette combi met die velgen ! :D
|
@ zzino, strakke swaluw in een super kleurtje
denk dat die wielen straks wel strak zullen staan er onder |
All times are GMT +1. The time now is 21:48. |