![]() |
Ziet er goed uit, mooi ding :D
|
wat is er kapot gegaan aan je pomp ?
Chinese plunjer ? |
Das balen eelco.. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ziet er goed uit allemaal!
|
Quote:
Eelco kennende zou dit niet zo zijn ;) |
Nee, pomp is nog orrigineel.
Hij is tijdens rustig rijden gaan nagelen, wat steeds erger werd. Gelijk gestopt natuurlijk, en alles gecontroleerd. Maar motor nog op tijd, poelie nog vast... Maar hij gaf storing op "start off injection valve". Een regelklep onderin de pomp. Het rare was dat hij soms nagelde, en soms ook echt niet. Pomptiming met VCDS gecontroleerd, maar stond way off. Toen op tijd gezet, en 3 cilinders lopen en amper aanslaan. Toen in de hoek geduwt, en nu maar pomp vervangen. :rolleyes: Binnenkort ff regelen. |
Quote:
binnen zeerkort :D |
hij was jarig dus denk nieuwe pomp van de vriendin gekregen evert .
|
nog mod's aan de pomp ?
|
Gooi, pomp zelf moeten betalen. verkering was uit wist je nog? ;)
Maar de pomp is orrigineel. ;) |
Quote:
aiiii :screwy: |
das wel makkelijk met vervangen.
|
Haha ja klopt..
Ben sinds september weer studend, dus even mak aan. :rolleyes: |
Quote:
student + nachtbraker :shake: |
Haha, herkenbaar of niet? :D
S'avonds te druk bezig hé.. Ben je over je slaap heen :rolleyes: |
Haha ja. Vooral omdat ik 24u per week er bij naast werk (naast de voltijds studie)
Auto is wel klaar. Doe er niets meer aan haha |
Haha, ja ik ken het.
Mooi zo! Rijd die nu goed?. |
Jaa rijdt prima! :)
|
Het probleem met de TDI is nog steeds niet opgelost. Trouwens, miss nu wel..
Het blok is namelijk verkocht. :D Was beetje klaar met de TDI i.c.m. studeren/wegenbelasting/weinig rijden. Dus ik heb besloten mijn koppel in te wisselen voor 2 cilinders meer :thumbup:. Vr6 motor komt uit een golf 2. De kabelboom is volledig los van de zekeringkast (stand alone). Ik heb kabelboom van een golf 3 in mijn golf 1 dus ga ik met golf 3 vr6 kabelboom werken. ![]() De korte aandrijfas word ingekort en pas gemaakt voor de vr dus ff de homokineten schoon gemaakt. ![]() Verder brandstofpompje van golf 1 in de tank aangeschaft, hogedrukpomp aangeschaft, en gaan we lekker rommelen binnekort :thumbup: |
Haha, dit begint erop te lijken baas :D
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken ;) :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Ik zeg goed bezig!!
|
All times are GMT +1. The time now is 05:13. |