Quote:
Ja inderdaad wel ff rekening daarmee houden maar het hoeft toch ook niet morgen lijkt me, we hebben net een meeting gehad, juni/juli zou mooi zijn ook i.v.m. het weer:biggrin: :biggrin: :biggrin: |
Quote:
Juni Juli heb ik wel wat anders te doen (andere meetings, vakantie, slapen etc).. April/Mei is beter zou ik zo denken.... Iedereen vind t nu nog leuk, over een paar maanden is de 1e meeting al weer vergeten. Slagmaat is prima lokatie (als t niet waait).. goed te vinden, centraal, groot zat,... Al meerdere meetings daar georganiseerd. De Witte Bergen aan de A1 is ook nog een optie, of bij de AC Veenendaal (A12),.. (semi-thuis-wedstrijd) |
AC veenendaal is ook errug goed! Alleen moet je geluk hebben met het vrachtwagen verkeer, die willen daar op zondag nog wel eens een dutje komen doen.....
|
En de datum mag van mij ook lekker snel! April/mei vind ik goed! Als het maar niet begin mei is dan zit iedereen in oostenrijk!
|
Plak er gelijk een oriëntatierit aan vast, altijd leuk (herinneringen Posbank-rit)! :)
|
Quote:
Als het in April/Mei is ben ik ook van de partij, zondag ging helaas niet door voor mij, best wel jammer aan de foto's te zien! |
ja idd erg jammer, baal ervan dat ik t niet heb gehaald. zeker als ik nu de foto's zie. jullie hadden echt mazzel met t weer btw.
|
Quote:
Ik ga ook voor eind mie!! begin mei ben ik ook weg :D |
Quote:
De 3e van links hoort bij mij :wink: De witte golf met 7j en 8j ATS dus... Quote:
Scheiße... Helemaal niet aan gedacht om even zoiets aan te schaffen :frown: Trouwens... Bij wie moet ik zijn om stickers van de Trunk Society aan te schaffen? Ben namelijk in het bezit van een prachtige einser Jetta :cool: en daar hoort natuurlijk zo'n stickertje op ;) Quote:
Idem :wink: Tommy, jij was toch van het voorlopig low budget verhaal? :wink: :p Dan is ie zeker al wel waardig hoor... ;) Blijft een einser.... Quote:
Dan kom ik op de fiets :p Quote:
Niet te binnenkort toch :frown: Als we nou ff 'n maandje of 1 á 2 wachten, dan komen er van ons zeker 'n stuk of 5 waardige eentjes extra! Deze staan nu nog in winterslaap... Lees net dat eind april / begin mei in de smaak valt... Dat is klasse goed te passe hiero Quote:
:rolleyes: yup.... :rolleyes: Als je vanuit t noorden heen gaat kun je altijd met rene of ons of zo meerijden :wink: En ooit komt de dag dat rene ook met ons mee rijdt :D |
@ rick
super filmpie man top!!! |
muziekje onder filmpje heet?
|
Quote:
Dr.Kucho & Gregor Salto - Can't stop playing... BTW. Heb je nog wel zien aankomen :biggrin: Wist niet dat jij t was :redface: Geinige Polo :eek: |
Quote:
tataa! Quote:
ja.mooi! @rickyrick: cool filmpje!! volgende meeting weer in zo'n colonne? was gaaf! :) |
Quote:
bedankt weer he! van je vriendin moet je het hebben, vandaar dat je maar ging liften :p |
Quote:
@Sponzer: Ik ploeg Rene de hele voortuin om met m'n origineel geveerde Caddy :D :D :D Maar mag ik ook mee in de kolonne ????? Grtz................ LRR |
@Haajee, ja zeker! was echt geweldig!
|
Quote:
ja zo zijn dr een hoop mooie plekkies...bij de MAXIS in muiden, ook een onwijze terijn langs de....A1 als ik t goed heb...maarja waar t ook is...ik ben dr :) |
Quote:
GHEGHEGHE :biggrin: Als je dat doet mag je zeker mee! :D :D :D :D :D :D :D Tuurlijk kun je mee... Ben je trouwens die kerel met z'n hippe bakkebaarden? :biggrin: We hebben nog 2 Gti-stoelen liggen (grijs) maar die moeten nog overgetrokken worden... Misschien tot vrijdag... :) |
Quote:
Ja jonges praaten jullie allemaal maar weer voor je beurt. Het is dus wel een 5 pitter, 2,0l 115pk meende ik. Die bak heeft echt super geluidje inderdaad, zeker als je er in zit, maar je hoort het buiten dus ook goed. Zelfde jonge heeft ook eens een bijna demperloze 2.3 coupe gehad, dat was helemaal bruut! Die 90 hang zowieso wel een beetje in de kont, en zeker als ik ook nog eens achterin ga zitten, dan is het mis! Zuipen van zo'n ding valt best mee, 1 op 12 makkelijk gehaald, maar ach, hij weegt ook maar zo'n 1000kg. Leuk weggeweest in elk geval! |
Quote:
Dat was René Klap!! die was met mij mee!!:D Quote:
heeje....gaat ie lekker?? :p |
All times are GMT +1. The time now is 11:35. |