![]() |
jazeker, ze zijn binnen. :thumbup:
vallen wel groot uit maar dan moet me ma ze eerst maar weer eens wassen, zien we dan wel weer:P |
Heb hem binnen broodfan, bedankt, heeft nogal wat moeite gekost! :thumbup:
Ik had gelukkig 2 besteld :d Te koop, 1 maal 'more2life' blauw XL (is mij te groot) |
Hier ook binnen, ook ik ben gekrompen :D . Voor een volgende keer wil ik wel weer bestellen, kwaliteit is ook prima :thumbup:
Broodbak bedankt voor de gedane moeite :thumbup: |
Chris bedankt!
Vandaag in de bus. Netjes opgevouwen btw. Tot de volgende Groupbuy |
Quote:
Nee hoor, je hebt een fitted als het goed is. Ze zijn niet mega strak, alleen iets meer rek in het stof, fijner stiksel en iets dunner materiaal, lichter. Het verschil is niet te zien eigenlijk als je er niet tachtig tegelijk in handen hebt. :D Mooi te horen dat de eerste shirts al binnen zijn aan 't komen, en dat het bevalt. Jammer dat hier en daar wat te groot uitvalt, maar misschien is dat na 'n keertje wassen wel weer anders. Hoe dan ook, veel plezier ermee allemaal, en bedankt voor jullie geduld. :) Ik zie ze van de zomer wel weer terug op de meetings. Volgende ronde wilde ik eigenlijk gisteren al online zetten, is er niet meer van gekomen, maar komt hopelijk dalijk en anders morgen nog effe online. :thumbup: |
Ik heb hem ook binnen hoor en past prima!! heb m nu ook al aan haha!! :D ziet er goed uit, bedankt!!!
|
Hier ook vanmiddag binnen gekregen! Heel erg bedankt voor alle moeite Chris! Ik zie mn 2de shirt nog wel verschijnen als ze hem hebben nagezonden :D
|
Ook het shirt binnen. Ziet er goed uit en goede kwaliteit helaas alleen een maatje te groot dus bij deze een MKIV RISING SUN in de maat L te koop voor dezelfde prijs..
|
Breadfan hoe zit dat met de muts die ik besteld heb? (heb mijn shirtjes trouwens ook nog niet maar die komen wel :D )
Maar omdat je eerder zei dat die er niet bij zat? |
Hmm..volgende keer bestel ik toch maar een M.... :D
|
Quote:
Ook alweer verkocht :thumbup: |
Iemand ook belang bij het shirt: brake,enter,apex,exit,accelerate in de maat M. Ook voor dezelfde prijs incl verzenden??
Rood shirt btw...en het is fitted L |
Leuke shirts allemaal, maar wat voor jullie te groot valt past mij nog niet :cry:
|
Dan moet je doen wat op het shirt staat gedrukt achter in de nek "shrink yourself" :D
|
Quote:
Heb hem net effe nog een mail gestuurd omdat ik nog steeds niet weet hoe het met sweaters en dat soort dingen zit, en gelijk ook naar de muts en andere shirts gevraagd. Zodra ik antwoord heb daarop hoor je van me. |
Quote:
Wat had je nu ook weer? Iets in 't rood, dat weet ik nog... Turn of Low, in L? |
Quote:
But, die shirts passen je prima! Denk dat de XL je zelfs prima past, en dan is er nog XXL. ;) |
Hoorde net dat iemand een XXL van iets overheeft, maar dat is juist het shirt wat ik niet zo cool vind, die van: There's more to life than cars and girls, but not much.
Niet echt mijn ding, helaas. |
Quote:
Jup "brake,enter,apex,exit,accelerate" in het Rood in fitted L |
|
All times are GMT +1. The time now is 05:44. |