Vandaag ff de 15" voor de cabrio onder de 1 gegooid.
ATS cup 15" vooraan 7J ET20 achteraan 8J ET18. Mss dat ik ze er wel onder laat en ander voor de cabbie zoek. In ieder geval klaar voor zondag op VAG-fest. :thumbup: |
Ik zag laatst een rode auto geschuurd worden en ik dacht, dat kan best eens mooi zijn mat rood!
Staat goed met ATSjes! |
Quote:
Thnx :thumbup: :thumbup: |
en of dat wat heeft dat matte rood!
heel origineel :thumbup: |
Quote:
thnx, vandaag 2500km gehaald op de teller, benieuwd of hij de winter ook zo goed doorkomt, rijd er tegenwoordig dagelijks mee. Zolang ik geen problemen ervaar zal het zo blijven denk ik, alleen ff winterbanden scoren ;) |
Wielen staan hem goed :thumbup:
|
Leuk project. Zou wel de originele verlichting erop zetten!
|
Quote:
ik heb de orginele achterlichten klaar liggen. De voorste hou ik nog, ben altijd gek geweest van kruislampen. :D Mss dat ik de orginele wel eens ombouw naar kruis, dan kunnen ze er ook terug in. :thumbup: De heldere komen in mijn cabrio want daar ga ik dagelijks mee rijden en degene die er nu inzittenz ijn kapot. |
Quote:
:thumbup: Zat met de zelfde keuze en de kruislampen blijven ;) |
Vorige week stond de bestuurderskant inneens onder water, na een tijdje zoeken erachter gekomen dat het rubber waar mijn versterker kabel naar binnen gaat kapot/verdwenen is.
Mijn kabel loopt net binnen onder het gat waar het water word afgevoerd van het schutbord. Hierdoor liep het water via de kabel naar binnen. Vandaag tijdelijk dichtgemaakt met Kit; Volgende zomer zou ik graag een nieuw rubber steken maar dan moet ik de kabel losmaken en nog 2 kabeltjes van mijn meters die ook langs daar lopen. Verder ben ik erachter dat 1 van mijn rubbers van mijn carb is gescheurd waardoor hij valse lucht trekt. Rijd nog wel mar hij klinkt als een traktor. :D Nu zijn de oude rubbers die ik gebruikte niet meer te krijgen en ben ik op zoek naar andere rubbers. Als er mensen suggesties hebben dan hoor ik het graag. Ook heb ik vandaag de winterbanden gelegd want de auto is tijdelijk mijn daily tot ik de cabrio in orde heb. :thumbup: |
Misschien zijn de silicone slangen van samco of dergelijke wel een oplossing.
|
Quote:
Ik zou benzine bestendige moeten hebben en weet niet of samco ze levert, zal het eens navragen, alvast bedankt voor de tip :thumbup: |
Vandaag ff opgelost met een stuk slang dat ik nog had liggen , binnenkort toch maar eens kijken of ik men spruitstuk kan ombouwen naar de orginele R6 carb rubbers :thumbup:
|
Vandaag de kachelmotor (blower) eruit gehaald, deze deed het niet meer.
Was een draadje losgekomen, alles terug aan elkaar gesoldeerd, getest en na 20 seconden brande mijn speol door dus ik was eraan voor de moeite. Net een nieuwe besteld bij Golf 1 onderdelen.nl. Dus hopelijk volgende week alles terug in orde. Hier nog een foto van de losse draad |
Blower is gemaakt, Heb er een nieuwe ingestoken want de spoel van de oude was doorgebrand.
Ondertussen zijn de wielen ook gewisseld en het dakrek verkocht. Vandaag 85.000km op de teller dus 6000km met mijn carbs. :thumbup: Staat er nu zo bij. |
Gaaf Ding die Golf 1! :thumbup:
(even een vraagje) Ik zie een gaatje in de zijkant van het voorspatbord.. zaten hier origineel plastic bumpers op? Ik ben zelf namelijk op zoek naar chrome bumpers :D |
Gave velgen past mooi bij het geheel :thumbup:
|
Quote:
Jep zaten orgineel plastic bumpers op, is de bedoeling dat de schermen nog eens vervangen worden want deze zijn in redelijk slechte staat. Dan is het de bedoeling dat ik he gaatje inneens dichtlas. Quote:
Thnx (y) |
Hij staat te koop.
klikkerdeklik |
Sold.
|
All times are GMT +1. The time now is 14:23. |