Jammer dat ik je nooit zie rijden.
Ziet er leuk uit. |
Quote:
hij rijdt ook niet veel hoor en als hij rijd is het meestal binnen het dorp :tongue: |
Dit is ze ondertussen! :D
|
ziet er goed uit vw gj :thumbup:
|
idd, heel gaaf :thumbup:
|
thx gaste,! :)
|
Deze vandaag gezien in Brugge, in de parkeergarage van het station. Staat er echt super bij, zalig interieur! :thumbup: Ja, ik heb hem even geïnspecteerd. :D Ook wel nice met die ATS Classics nu. Mijn maat kon hem ook wel smaken. :) Als ik zoiets zie, heb ik zelf weer zin in een 2(F) Coupé. :D |
m'n 2f-je:
|
Quote:
haha merci! :) zijn de wintervelgen die er maar niet vanonder geraken ;) |
Binnenkort komt hier mijn polo classic uit '89 ook bij :D
|
De mijne :) |
Nou ik er toch een krijg...welke ET-waarden kan een polo classic uit 1989 hebben? (minimaal en maximaal zeg maar)
|
5,5j et 38,loopt nooit aan :D
|
Ok top, hou ik die in gedachten! bedankt :)
|
Quote:
4,5J et 38 ook niet. maarre, dat zijn de orignele staaltjes, patrick noemt de maat van de originele GT staaltjes. Ga je hier 195ers opleggen (als het al lukt, dikke balonnen) gaat dat echt wel aanlopen :d |
lol naja ik krijg er verbreed staal bij 7 en 9j als ik het goed heb. Maar daar heeft ie de wielkasten al voor uitgerold (wel goed gelukkig).
En ik krijg standaard Polo 6N-staaltjes er bij, wss gewoon voor de winter. Daarnaast krijg ik ook nog een setje Smith Modern Lines, maar dat model vind ik niet zo.. |
Morgen haal ik hem op! :D Zal meteen wat foto's schieten en ze hier ook even posten ;)
|
Polo Classic '89
Mijn polo classic :) plus 2 setjes velgen (verbreed staal 14 inch, en smithjes 13 inch) |
Ziet er leuk uit ;) ff die staaltjes er onder en hij's prima :)
|
mee eens :) moet eerst alleen nog 2 nieuwe banden voor achter regelen..deze zijn af :P
moet geloof ik op zoek naar 185-50/14... |
All times are GMT +1. The time now is 05:44. |