ik heb het bij m'n audi ook,ene kant steekt iets verder uit en ook geen stelmogelijkheid....
|
Quote:
Okay dus dat kan nog wel eens normaal zijn. Nog meer mensen die dit euvel hebben, of weten dat het bestaat :confused: |
Dit heb ik ook bij mijn Golf, alleen bij mij scheelt het ongeveer 1CM... Met uitlijnen zijn alle waardes ruim binnen de normen :D
|
Goed bezig :thumbup:
Mooie brug :D |
oke vaag ik zal het eens nameten wel intersant om te weten natuurlijk ,zou het geen kwaad kunnen ?
|
Mooie vorderingen, kleur staat hem goed !
Wat betreft die achteras, de golf 3 heeft ook een afwijking. Het linker wiel steekt verder uit dan de rechter. Ik heb de as laats door mijn monteur laten bij stellen. Alle bouten een stukje los gooien en dan met een rubbere hamer een paar flinke klappen. Weer vast zetten, op de grond laten zakken en kijken hoe het staat. |
Quote:
Ik kan helaas niets aan de achteras stellen. Ik moet beide rubbers goed vast draaien anders gaat de achter as klapperen. En dan kom ik tot de conclusie dat ie dus iets te veel naar rechts zit. Maar ik kijk wel wat ie gaat doen als ik hem straks op de grond heb staan. Ik moet eerst nog even wachten op mijn wiellagers voor de voorkant wachten. Zodra ik de fusee's weer kan monteren kan ie op de wielen staan en dan zien we wel verder. Ik weet nu in ieder geval dat het meer voor komt. Heb morgen en Dinsdag nog vrij dus kan ik fijn nog twee dagen aan het werk. |
Mooi project.
Dit soort projecten geven mij de insperatie om ook aan de mijne te beginnen. Hopelijk kan ik daar snel aan beginnen en hem net zo grondig aanpakken als die van jouw. Veel succes met de verdere opbouw van de einser :cool: . :cool: Gr steve |
Heerlijk zo met die frisse lak erop! Succes met opbouwen!
|
jij bent echt goed bezig! en idd net als Steve@leiden zegt, zo krijg ik er ook steeds meer zin in met die van mij te beginnen!
nu nog ruimte:( succes verder! |
:thumbup: iedereen bedankt voor de reacties.
Ik ben vandaag wel verder gegaan maar niet zo heel veel opgeschoten. Eigenlijk niet echt iets om een foto van te maken. Denk dat ik zaterdag de auto op de wielen heb staan en dan wel een paar foto's maak. Voornu iedereen bedankt nogmaals :) |
gave wagen dit.
wat betreft de achteras, is misschien niet de oplossing die je wil maar noem hem even, de bout gaten die in de as ophanpunten zitten kan je uitvrezen/ slijpen dat je de as wat kan schuiven? misschien kan je dit doen als je je stoort aan het links rechts verschil. |
Quote:
Daar heb ik ook aan zitten denken. Misschien dat ik dat nog wel ga doen moet er nog even over nadenken. Je kunt wel aan de gang blijven met bepaalde dingen maar de vaart moet er ook een beetje in blijven :) Het ging me er eigenlijk meer om of het normaal of niet normaal was. En het blijkt dat het normaal is dus kan ik me er nog niet zo heel erg druk over maken. Toch een goede oplossing van jou waar ik zelf ook al aan heb zitten denken. :thumbup: |
Dat TDI blokje staat hem goed!
|
Ziet er goed uit!
Erik. |
netjes hoor! mijn complimenten!!
|
dat je niet helemaal gek werd van al die draden!! k had er niet uitgekomen, dat mag je best weten!
echt vette bak! |
VET!
heb dit projectje in het prille begin ff gevolgd maar later was ik het kwijt. Staat idd goed die TDI. geeft mij weer inspiratie om verder te gaan met mn eigen TDItje :D heb ondertussen ff een stukje terug zitten lezen en zat met hetzelfde getwijfel over de teller. je kan namelijk de tittentacho wel gebruiken maar dan moet je een klein kastje in je analoge teller bouwen die het signaal oppikt zegmaar. dit kastje koste 90 euri zo even uit mn hoofd. er is en heel topic ondertussen over allerlei TDI kabelboom vragen: TDI draadjes heet het. toch vraag ik me af hoe jij je kabelboom hebt opgebouwd. want je hebt gewoon de volledige mk4 kabelboom gebruikt en daar ben je je golf 1 spul op gaan bouwen toch? dus ook alle andere dashboard knopje worden dan straks aangestuurd via de mk4 zekeringenkast? ik wil zelf zoveel mogelijk de golf 4 motor spul appart houden van de rest van het golf 2 spul. maar heb besloten om de teller ook maar gewoon te gebruiken. ik zou dus in theorie alleen de kabel nodig hebben van ECU naar motor en van motor naar cockpit, maar ik ben bang dat ik dan ook de zekeringenkast van de mk 4 nodig ga hebben. gr Joost |
jij gaat echt hard:Den netjes ook!
:thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 09:23. |