![]() |
Quote:
air Ronny ... :D dit is dik Henk :thumbup: |
Ja, 't ziet er gewoon top uit, ga zo door!
|
Ja dat snap ik dat het airride is, maar ik vraag me af of die op deze stand ook kan rond rijden.
Haha toch bedankt Alberto. Gr Ronnie |
Jahoor kan aan de achterzijde gewoon op laagste stand rijden zonder aan schafen wielkastranden/velgen.....loopt vrij rond.
Net als de voorzijde, alleen ligt hier de aandrijfas tegen mijn subframe aan! |
Gisteren op VW Outlaws een prijs mogen meenemen voor BEST OF WHEELS.....onder de mk5.
![]() ![]() ![]() |
heb hem op vw outlaws even beken echt super :thumbup:
kun je zonder plank de oprit niet opkomen? :tongue: |
Thanx.......
Oprit wordt er uitgehaald ivm knik op het einde en komt nieuw asfalt op straat.... Komen met de caddy en mijn vriendin haar lupo niet zonder plank de oprit op..... :rolleyes: |
zondag in het echt gezien, super ding hoor, complimenten!
hoezo waren jij en jeroen nou opeens verdwenen? we hebben nog staan wachten net na de rotonde in heerde. gr |
Prachtige GTI, heel mooi, snap alleen de kleurkeuze van de velgen niet.
Maar ieder z'n ding. |
Velgen zijn voor onder de bora die nog niet klaar is......... :thumbup:
|
Quote:
Jeroen en ik hebben samen gewacht op Jeroen en Tim en zijn met ons 4en weggereden. Jeroen zocht jullie nog.....dacht dat jullie nog op terrein waren maar jullie waren al voor ons uitgereden! |
kwamen jeroen later weer tegen, net na de rotonde.
naja, maakt ook nie uit ;) was iig een geslaagde meeting ! |
De GTI staat na Outlaws nog steeds rustig/warm in zijn garage te slapen en te wachten op zijn nieuwe baasje.....
|
Quote:
ik wel! ik vind het echt super staan onder de golf persoonlijk beter als onder de bora :thumbup: |
Quote:
Thanx............is gedurfd en je moet er van houden. Ene vind het niks en de ander wel, maarja gaat om eigen smaak gelukkig! :thumbup: |
Niemand die geintereseerd is......?
De wagen staat al sinds 12 september stil en er wordt helaas niet meer mee gereden.....! Inruil nette belastingvrije golf2 of jetta mogelijk. |
je bent iig voor de komende wk al klaar met al dat onranje bij jou thuis
velgen vind ik idd iets beter onder de witte staan. als onder de bora maar is niet mijn ding die kleur. maar ieder zijn smaak idd succes met de verkoop |
Doe een serieus goed bod........... wil er van af en staat maar in de garage......!
|
Quote:
Echt super dikke golf maar je moet het geld er wel voor hebben Henk het is geen auto van duizend euro ;) |
ik heb een kentekencheck gedaan, het kenteken staat op een golf plus???
|
All times are GMT +1. The time now is 12:13. |