Ja spiegels is misschien too much... Oranje wielen is apart en als je dan de oranje rolkooi ziet denk je wel, dat is tof, dat matcht!
|
Ik vind het een Dikke MK2..Mooi laag zo ... en Ik hou wel van de combi oranje en wit..superssss..MVG René
|
******vet... ligt echt netjes, ik vind die spiegels ook über!
|
Dit ziet ineens een stuk beter uit!!!
|
Laten liggen zo, ziet er mooi uit nu :thumbup:
|
vanmiddag in het echt gezien, en ziet er echt zeer geslaagd uit. :thumbup:
even aan de spiegeltjes wennen dat wel.... vind wel dat hij er in real life beter uitziet als op de foto's :rolleyes: komen de kleuren wat beter uit. |
Paar quick pics:
|
Een echte race-look is het niet op die fietsbandjes, maar dat even ter zijde ;) Een paar naafkapjes maken het wel af! Die van een Caddy bijvoorbeeld. :)
|
Welke look het ook is, ik vindt hem gaaf!
Eens niet de geijkte BBS'en eronder, net even anders dan anders. bandjes en velgen zouden iets breeder mogen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik zou trouwens wel deze velgen houden, en als het mogelijk is naar binnen verbreden. |
kan niet anders zeggen dan dat ik het gewoon supergaaf vind... heerlijk laag ook!
|
Gaaf! wit met geel kan dus wel, jammer van die stalen velgen is dat er altijd water in blijft staan.
|
Quote:
:thumbup: Van het weekend wat betere foto's gaan maken, echt pauper dat het zo donker is.. je gaat in het donker naar je werk en komt in het nog donkerder terug :rolleyes: |
ja man, Pauper
:D Kleurtje lijkt in het donker behoorlijk amber-geel, net als de knippers. Ik vind de spiegels juist wel apart in de velgenkleur. |
Vind het er wel vet uit zien. Kleuren combo is gewaagd maar wel erg cool. Rijdt nu wel super laag :D !!! :thumbup:
|
heeel vet beetje gt3 achtig ^^
|
Erg dikke mk2! maar inderdaad een paar naafkapjes zou hem goed staan.
|
Quote:
Whoei dat zou idd heel vet zijn, lijsten eraf en stickers erop: |
Zo, paar foto's gemaakt.. achterste panelen terug en de gordels erin. Alleen nog de naafkapjes vergeten erop te klikken. :chair:
|
beter zo,met panelen....
|
:green:
Bedankt voor de foto's Misha! |
All times are GMT +1. The time now is 00:30. |