vertrekken we veel vanaf 5 mei. :D
komen dus aardig wat nlers tegen onderweg :thumbup: |
over een paar uurtjes vertrekken wij!
heb er zin an! |
Veel plezier dan maar!!
Iemand al enig idee wat de datum voor 2011 is?? :-) |
Quote:
goeie reis! wij nog een dagje wachten... :D zien jullie wel passeren ergens daar :cool: |
Quote:
:D :D Zeker wel, staat al genoteerd. ;) 1 tot 4 Juni 2011 30 jarige jubileum. Zal een klapper worden. Gr, Patrick. |
In 2011 ben ik er zeker ook weer bij! Maar ik ga nu naar bed want over 5 uurtjes zijn wij onder weg naar Oostenrijk!
|
|
ziet er goed uit precies de dagen dat ik ga :D
|
Kut, ik heb eerst 3 dagen regen... de 5de weg en de 6de komen we aan....
|
In 2011 weer van de partij met Golf, dit jaar red ik het net niet :(
|
|
Quote:
Wat is dit Moatje!!!?? wat los? |
Zijn er trouwens meer mensen die de 11de vertrekken ? :D
|
Quote:
Ja, weer bijna richting huis :D |
11e vertrekken?
zodat je heel op tijd bent voor volgend jaar of wat? kun je er wel meteen de wintersport aan vast plakken...hihi |
Quote:
volgend jaaar maar weer eens kijken daar en met die malle Bekkers en de Geest aan de Warsteiner gaan? |
Quote:
Inderdaad, dat willen we ook niet missen :D Nee ik ben weer weg daar voordat de "rotzooi" begint ;) |
Gewoon van 7 tot 15 mei :D
1 dag de meeting doen met de auto zelf en de rest lekker met het bootje daarheen lekker rondstruinen en s'avonds lekker bij de pomp rondhangen geen last van dronken mensen ;) :thumbup: Nog 1 dagje werken woensdag auto wassen poetsen en deels inladen... driehoek, gele hesjes,brandblusser en verbandtrommel lege 5L jerrycan, donderdagmorgen uitlijnen vrouwke gaat naar de kapper en dan einde van de middag noar menne moat daar ff lekker wa eten van de lokale friethut en dan richting de SEE :D :D :D :D |
Quote:
Wat voor rotzooi bedoel je, chaos op de weg ofzo? |
nee de vernielzucht van dronken idioten e.d.....
|
All times are GMT +1. The time now is 15:12. |