ik zal de booskijker morgen ochtend bestellen hoop dat hij optijd binnenkomt hoop dat het goed komt en dan kijken we op de meeting wel ff verder
Quote:
|
thanx voor de moeite, twymk2!
Hopelijk heb je hem dan op tijd, inderdaad. Vind je de F and I-logo's wat, of niet? Maaruh, je hebt mijn tekst hierboven gequote-t, maar ik zie geen aanpassing ofzo... Volgens mij sta jij er zelf nog niet op, toch? |
Quote:
leipzuur, NUMMER 13 IS NUMMER 7. dus dubbel op nou :tongue: en ik heb gister nog 1 fire and ice 8v geregeld, opzich een nette bak. dus ik ( F&Ipower) komen dus met 2 autos |
UPDATE: (aanpassingen in het rood)
1 Madison(= de topic-starter 'F&I minimeet') (met F&I 1.8; (de VR6 is geschorst,komt niet ) 2 Rallyegolf20vt (3-deurs GTI G60!!!) 3 fire and ice vr6 komt met VR6 (1.8 is verkocht,nieuwe eigenaar kan niet) 4 Vento Vice (3-deurs 1.8 GTI 8V met Jetta-front en rolkooi) 5 Fire&Ice Koekie (3-deurs 1.8; is opnieuw gespoten!) 6 Jan_g6tig (met, naar zijn zeggen, 1 van de totaal 69 GTI G60-exemplaren!) 7 F&I power (dit is dezelfde als # 13, Thony dus!) 8 Mu!s (met een 5-deurs) 9 Maat van Mu!s (met een 3-deurs) 10 mverh85 (met een 3-deurs 1.8 en z'n vriendin Stefanie, die rijdt...) 11 Fons F&I (reparatie is vóór augustus klaar...) 12 'die ene' (die 'Fire&Ice Koekie' ooit heeft staande gehouden! ) 13 Thony II (heeft nòg een F and I en neemt die ook mee!) 14 twymk2 uit Heerhugowaard *En Thony, bedoel je met '...ik heb gister nog 1 fire and ice 8v geregeld...' dan: 1- een 'gewone' 1,8 met 66 kW/90 Pk of 2- een GTI 1,8 8v met 79 kW/ 107 Pk ??? |
ik hoop ook dat het optijd binnen is heb ze net besteld dus hopen dat ze komen hij kost 20 euro maar we kijken bij de meeting wel ff hoe we het regelen denk dat we er wel uitkomen komt goed
bij deze is ook iedereen uitgenodigd op 27 september in heerhugowaard voor onze openings meeting Quote:
|
mischien dat ik ook wel even kom kijken, ik parkeer dan wel even om de hoek haha
|
Quote:
gewoon een 66kw 3 drs |
Ja hoor, nog steeds in de planning dat ik (#6) er zondag bij ben.
|
die ik staande gehouden heb,, daar heb ik niks meer van gehoord,
en aangezien mijn telefoon onder in de kachelbuis van een bmw ligt. ben ik zijn nummer ook kwijt. ben hem sinds dien nog niet weer tegen gekomen. we zullen wel zien, hij heeft de folder. |
Ik hoop dat de t-shirts op tijd zijn!
Of krijgen we ze zondag? |
Kan ze ook zondag de dag zelf meenemen als je dat liever hebt, dan regelen we dat wel met de kosten.
Vrijdag zou het aangeboden moeten worden, mocht je niet thuis zijn zaterdag ook nog. Ik ga er dus vanuit dat de shirts er voor zondag zijn,nu al zin in de meeting , spannend! :thumbup: |
Jullie mogen mij wel weer afstrepen , heb de wagen vorige week maar wéér geschorst . :mad:
Het ontbreekt mij stomweg gewoon aan tijd om de G60 weer klaar te maken. :mad: Dat heb je met 3 project auto`s :redface: Ik had verwacht dat het wel zou lukken dit jaar , maar helaas. :shake: En ik heb geen zin om het werk wat er aan moet gebeuren af te raffelen . Daar is de wagen mij veel te kostbaar voor. Misschien volgend jaar een herhaling met nieuwe kansen wanneer deze meeting een succes is ? |
herhaling klinkt goed in mijn oren we zullen zondag afwachten.
kom je niet nog even kijken? of is dat te ver weg? groeten kevin |
die van mij kan je ook wel door streppen is geschorst.
hoop dat ik volgend jaar er wel bij ben. |
Jammer dat jullie niet kunnen!
Dan houden we er 11 of 12 over? |
|
is er eens iets in de buurt, heb ik geen F&I :(
|
Gewoon langskomen voor een gezellig dagje en of een praatje mag ook :)
|
Fire and Ice parkeren op de linkerparkeerplaats
geen-Fire and Ice op de rechter parkeerplaats :tongue: |
Quote:
weet niet waar je vandaan moet komen maar 27 september is er een meeting in heerhugowaard |
All times are GMT +1. The time now is 11:35. |