top,PA,ik vind het heel stoer:thumbup:
|
Ik vind niks die velgen maar smaken verschillen he!
Voor de rest een dikke bak! |
dit zijn echt velgen die je of mooi of lelijk vindt. Denk dat er weinig tussenin zit. Ik vind ze wel mooi. Wilde weer eens wat anders. Teledials heb ik nu in twee varianten mee gereden. En twee jaar met nagenoeg dezelfde velgen is wel erg lang.
|
Ik vind het wel wat hebben, is eens een keer wat anders.
René (Tiefleger) |
trouwens,al gelukt met de 'kopfstutzen'?:D
|
Ik vind het ook super vet staan! Al mochten ze wel een inchje kleiner zijn.
|
Quote:
nein... leider nicht. Op de foto klopt het maar is een tint lichter. Even verder zoeken dan maar.. |
ik vind die velgen echt vreselijk dik. Goed gedaan.
|
staat hem goed de mini's
|
Wanneer gaan we hier een 200+ pk blok in hangen? :D
Al dat geschraap met je daily is leuk, maar daar moet je dan toch een boy-racer naast hebben? ;) |
vandaag eindelijk de mini's eronder kunnen zetten. Gelijk maar wat snelle foto's genomen.
|
Nice! Wielen staan er echt goed onder.
Jan :) |
neem es een account bij een fatsoenlijke foto site. want kwaliteit is wel goed d8 ik maar ze zijn zo klein..en die kentekenplaat staat denk ik mooier in het midden:P...en tsja...ben nog geen fan van de wielen. Horen idd porsches bij.
Voor de rest wel een dikke wagen.. |
Dikke bak hoor, Mini`s zijn vet..
Gr Ronnie |
deed me op een of andere manier aan dit topic denken
|
staat toch wel erg lekker zo op de mini's :D
valt me niks tegen :thumbup: |
Quote:
|
Quote:
word dit niet een heel grillig randje, als je het lipje helemaal weghaald? of is dit goed te doen met een lammelenschijf? |
Uiteraard niet helemaal weggehaald, je binnen en buitenscherm moeten wel aan elkaar vast blijven zitten. Hier tot aan de puntlasjes weggehaald, dus zitten nog aan elkaar gelast. Helemaal weghalen is link ivm roestvorming tussen de schermen en verzwakt de stevigheid.
|
yep, na twee jaar nog geen spatje roest te bekennen.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:03. |