Spannend!
|
Quote:
En wat was er afgelopen weekend :confused: @Peter: De kleur is gaaf :thumbup: |
Tis al avond :D
|
Quote:
Was jij niet op Solar? ;) |
Quote:
Met wie heb jij gesproken :D |
Quote:
M'n vriendin was daar met nog 'n vriendin, en die zagen / hoorden zo nu en dan wat. Jou kende ze nog van 'n meeting, en je weet hoe goed vrouwen hun mond kunnen houden hè. :D |
frisse kleur man, mooie combi creme en mint groen...dat is het toch?
|
Quote:
Kan zijn dat ik compleet naast de pot pies, maar ik zag de naam Turkish heul vaak voorbij komen, voor de groene kleur er op zat. ;) |
mooi geweten dat het een naam was voor een kleur.....staat niet op mn RAL kaart
|
Quote:
volgens ook wel turqoise genoemd :D |
Dus:
:rock: |
Heel mooi Peter ziet er goed uit.......
|
Zow kerel. Ik ben 1 week op vakantie en in die week heb jij niet stil gezeten haha.
Toen ik ging stond je nog de grondlak te schuren en nu staat hij kant en klaar op t vag fest. Super man! Ik kom gauw kijken hoe hij is geworden. Ik, je vader en Nicky dachten dat het onmogelijk was hem nu al klaar te hebben maar je hebt het toch geflikt dus. Super! |
En we zijn weer terug :-D
Hij is dus klaar op 1001 dingen na :rolleyes: effin ik heb er zo van genoten :jacks: alleen stond ik op de terugweg vandaag 2 x stil :redface: 1 keer benzine op (tankmeter is op1/2 blijven staan) en 2e keer anwb moeten bellen (belgie) contakt punt onderbreek hoekje afgebroken ... gelukkig kwam de VF vrienden/bezem ploeg met de onderdelen aanzetten en kon ik mijn reis voortzetten :cool: :cool: :cool: |
Heej Peter, weer netjes thuis gekomen?? Wel handig he, die Onderdelen-(Rallye)-Express van de VF Crew :D
|
Wat een dikke bus pimp..... goed om te horen dat je weer thuis bent gekomen!
|
Complimenten! op de foto's ziet het er goed uit.
|
Wat mooi, zeker voor een bus waar je eigenlijk niet veel aan wilde doen. :D
|
Erg mooi geworden zeg!
|
Peet, erg mooie bus man. Kanonne..... :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:05. |