Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Willem's Edition One G60 project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28792)

oldscool 21-01-2008 09:27

he dubweiser mooie gril !!

rallyegolf driver 21-01-2008 10:47

Quote:
Originally Posted by Dubweiser
Heb de hele tijd eigenlijk alleen nog maar aandacht voor de G60 gehad, maar wat wil je ook als je eindelijk weer zonder problemen lekker kunt gaan touren :D

Er is inderdaad een verse G-lader op gekomen en het loopt allemaal weer heerlijk.

De velgen zijn nog under construction ze zijn als het goed is al gespoten door Nick, en het polijstwerk had wat vertraging opgelopen omdat 2 randen niet zo mee werkten, de blanke lak die erop zit was namelijk niet te verwijderen en heb ze daarom vrijdag even naar Weijers in Venlo gebracht en ze zullen dinsdag weer klaar zijn zodat ik ze weer terug kan brengen naar Peter.

Verder is er eigenlijk weinig spannends te melden, alleen dat ik nog op zoek ben naar een nieuwe uitlaat, want die er nu onder zit is niks meer, waaschijnlijk komt er een powersprint voor in de plaats maar dat ben ik nog even uit aan `t vogelen.

Ook moeten er nog nieuwe mistlampen onder omdat deze stuk zijn, en de koplampen zijn ook aan vervanging toe vanwegen een barst in 1 van de glazen. maar weet ook nog niet wat er voor in de plaats komt, of gewoon originele of iets anders (iemand suggestie's ?)
Originele knipperlichten met oranje glaasjes ben ik ook nog naar op zoek.
Ook ga ik binnenkort eens opzoek naar een gereviseerde versnellingsbak en dynamo, dan hebben we alles gehad.

He Willem,

mooi dat je nu eindelijk gerust kan touren!!

Die lader, is hij ook al helemaal bewerkt of "gewoon" gereviseerd? Je weet nu ondertussen hoe het moet he....

Bij een edition One zijn de knipperlichtglaasjes origineel wit, dus je hoeft geen oranje te halen!

Dat van die taaie blanke lak had ik je ook eigenlijk best moeten vertellen (schaam schaam).

Qua verlichting zou ik alles gewoon origineel doen, niks heldere/smoke toestanden. Eventueel gele mistlampen als je persé iets anders wilt.

Dubweiser 21-01-2008 12:10

Quote:
Originally Posted by rallyegolf driver
He Willem,

mooi dat je nu eindelijk gerust kan touren!!

Die lader, is hij ook al helemaal bewerkt of "gewoon" gereviseerd? Je weet nu ondertussen hoe het moet he....

Bij een edition One zijn de knipperlichtglaasjes origineel wit, dus je hoeft geen oranje te halen!

Dat van die taaie blanke lak had ik je ook eigenlijk best moeten vertellen (schaam schaam).

Qua verlichting zou ik alles gewoon origineel doen, niks heldere/smoke toestanden. Eventueel gele mistlampen als je persé iets anders wilt.

Hey René,

De G-lader is alleen gereviseerd en dus niet bewerkt, misschien iets voor in de toekomst te doen bij de volgende revisie beurt maar ik laat het voorlopig zoals het is.

En over die knipperlichten denk ik dat je me verkeerd begrepen hebt, ze zijn inderdaad wel wit maar hebben een oranje glaasje erin zitten kijk maar.

De verlichting zal denk ik ook wel origineel blijven, smoke en helder staan me namelijk ook niet echt aan. alleen wat ik in mijn vorige edition had (kruiskoplampen) vond ik nog wel netjes staan. alleen rijd daar nu ook iedereen mee, dus het is denk ik ook de beste optie om er gewoon weer originele in te zetten.

Dubweiser 24-01-2008 17:05

Vandaag ook weer iets mooi gekregen voor de G60.
Namelijk een Fischer C-Box voor in de middenconsole :)
Een hele tijd naar gezocht en uiteindelijk gevonden.

Voorbeeld foto ( geschoept van Erik, maar dat zal ie vast niet erg vinden :D )

Zal er zelf wel eens een foto van maken als ik weer een camera tot beschikking heb.

René 24-01-2008 17:24

Gaaf, staat altijd mooi zo`n fischer box :)

wob/fireandice 24-01-2008 17:33

ja zkr mooi :thumbup:

wil mm binnenkort wel ss overdag bewonderen

en keertje meerijden als dat mag :(
haha

ff kijken wat die doet

mijne is ook weer klaar :D

Erik 24-01-2008 17:53

Quote:
Originally Posted by Dubweiser
Vandaag ook weer iets mooi gekregen voor de G60.
Namelijk een Fischer C-Box voor in de middenconsole :)
Een hele tijd naar gezocht en uiteindelijk gevonden.

Voorbeeld foto ( geschoept van Erik, maar dat zal ie vast niet erg vinden :D )

Zal er zelf wel eens een foto van maken als ik weer een camera tot beschikking heb.
:D Nice! :thumbup:

Wist niet dat die ook in de console van een G60 passen. Dacht dat dat niet ging ivm met de hogere middentunnel. Maar zeker een mooi speeltje. Heb je de versie die licht geeft? En waar heb je hem vandaan? :)

Dubweiser 24-01-2008 18:37

Quote:
Originally Posted by Erik
:D Nice! :thumbup:

Wist niet dat die ook in de console van een G60 passen. Dacht dat dat niet ging ivm met de hogere middentunnel. Maar zeker een mooi speeltje. Heb je de versie die licht geeft? En waar heb je hem vandaan? :)

O ooow, hoop dat dat toch gaat passen, ik heb de C-Box nu nog bij `t postkantoor liggen omdat ik vandaag niet thuis was. en ga `m morgen ophalen. en de box geeft geen licht Erik.

Dubweiser 24-01-2008 18:46

Hmm, das klote, denk dat het inderdaad niet gaat passen nee, dan maar weer de verkoop in, want een gti console zal zeker ook niet passen in een G60 of wel ?

Siroj. 24-01-2008 23:29

VERKOCHT AAN MIJ!!!!!!

Willem ik neem hem van je over!

FGizmoS 24-01-2008 23:58

Ik dacht ook niet dat zoiets licht geeft. Enkel als er een cd inzit komt het wit vakje rood. Of denk ik nu verkeerd?

Dubweiser 25-01-2008 01:04

Quote:
Originally Posted by Siroj.
VERKOCHT AAN MIJ!!!!!!

Willem ik neem hem van je over!

KLOPT !!!

Maar mocht ik nog ooit een andere MK2 kopen waar `t wel in past dan gaat ie voor `t zelfde geld waar jij `m voor krijgt regelrecht weer terug :thumbup:
Dan weet je dat vast. :cool:

sixpack 25-01-2008 12:53

Je spullen zijn klaar willem ;)

Dubweiser 25-01-2008 13:18

:woowoo: dat ziet er gelikt uit peter :thumbup:

Had je net ook nog een mail gestuurd met wat vragen,
Laat me maar even weten of het mogelijk is.

Gr. Willem

sixpack 25-01-2008 13:53

no problemo ;)

Dubweiser 25-01-2008 15:20

Quote:
Originally Posted by sixpack
no problemo ;)

Dat is fijn, dan kom ik maandagavond wel even aan, bel je van tevoren nog wel even :thumbup:

Erik 25-01-2008 18:08

Quote:
Originally Posted by FGizmoS
Ik dacht ook niet dat zoiets licht geeft. Enkel als er een cd inzit komt het wit vakje rood. Of denk ik nu verkeerd?
Er zijn 2 varianten, waaronder dus ook een met hetzelfde licht als de cassette versie. Alleen iets duurder in prijs. Vorig jaar is er een weggegaan op Ebay voor 150€ (meen naar ruud's vw shop).

Dubweiser 01-02-2008 18:49

Zo vandaag weer wat leuks ontvangen.

Kreeg vanmiddag een telefoontje van Marcel Philipsen dat mijn uitlaat binnen was, meteen even m`n afspraak bij de kapper verzet en de uitlaat opgehaald :D
Morgen dan gaat ie onder de G60 en zal dan mist mogelijk meteen even fatsoenlijke foto`s en filmpjes maken.

Het is een RVS powersprint uitlaat met alleen een einddemper geworden.

René 01-02-2008 18:53

Ziet er goed uit!

wob/fireandice 01-02-2008 19:08

ziet er weer allemaal mooi uit :thumbup:

maar ik zie het wel weer een x ben ik eigenlijk niet zo bang voor succes

All times are GMT +1. The time now is 18:59.