De machine doet idd het werk, maar heeft ook z`n grondstoffen nodig...je staat er echt van versteld hoeveel verschillende soorten materiaal er in zo`n luier gaat. En met een snelheid van 600 per minuut gaat er ook heel wat grondstof doorheen...
Op dit moment ben ik Operator...dwz het aanvoeren van grondstoffen...en wanneer de machine stilstaat een eventuele storing verhelpen/ombouwen... Ik ben er aangenomen om opgeleid te worden tot monteur. |
Quote:
Reken daar maar niet teveel op :rolleyes: |
Quote:
Vertel mij maar eens waarom Dennis... edit: beetje jammer om na zo`n uitspraak offline te gaan.... |
Quote:
Vooral poep en plas toch?? :redface: Ik ben eindelijk ook geen student meer (zoals in het begin van topic nog wel staat), ben nu afgestudeerd ben Bachelor of Economics, whoepie.. Werk momenteel voor Delfin Financial Experts, en doe mee aan een traineeship waarbij ik steeds voor 8 maanden bij verschillende werkgevers word gedetacheerd, zodat ik binnen 2 jaar 3 verschillende bedrijven (ook verschillende sectoren) heb gehad en dus veel ervaring opdoe... Dit gaat gepaard met verschillende masterclasses en workshops... |
Quote:
Hoezo? ben niet offline geweest hoor... en waarom? niet om jou, maar om hoe het daar toegaat... Zoals gezegd heb ik daar al langere tijd gelopen, altijd goed werk afgeleverd en zelfs meer gedaan dan gevraagd werd en der kon nog geen vca cursus vanaf.... |
Werkte je daar via een uitzendbureau?
|
Quote:
yap. |
Quote:
Kijk....daar komt de aap uit de mouw :) |
ik verkoop pipeline cleaning pigs en alle bijkomende accesoires.
http://www.roseninspection.net/Rose...dCleaningTools/ aan klanten wereldwijd. Via Email, telefoon, fax enz. en bestel ze vervolgens bij de fabriek. ik heb MTS-autotechniek diploma op zak. heb eerst een tijdje als magazijnmedewerker in een MAN-garage(ook VAG ;) ) gewerkt, maar was niet echt mijn plek.. |
Quote:
Klinkt heel goed, wordt het ook betaald? |
Quote:
iemand die voor uitzendburo werkt zou niet net zo goed werk kunnen doen als iemand die "vast" daar werkt? of eerder voor vast aangenomen enz... |
Quote:
Dat zal wel een beetje meevallen ;) Maar de meeste uitzendkrachten blijven de functie doen die ze op dit moment doen. Een enkele groeit wat verder door. Door de komst van een nieuwe machine, gaan er een aantal naar de nieuwe machine, dus is er bij ons een tekort aan monteurs/1e operators... In totaal zijn er nu 2 jongens (waaronder ik) vast aangenomen en er komen nog 5 bij (worden uit 20 jongens geselecteerd). En dan is het eerst weer gebeurd met de vaste contracten. :) |
Quote:
Nee, maar of er wordt geinvesteerd in cursussen is een investering van het uitzendbureau, niet van organisatie waar je rondloopt. De organisatie steekt opleidingsgeld in hun eigen mensen. Heeft dus niets te maken met het goed/beter presteren dan vast of uitzendpersoneel. Net als keuzes of een uitzendkracht in vaste dienst komt of toch niet: dat gaat om flexibiliteit in de orders gedurende het jaar op te kunnen vangen. Je kan nog zo goed zijn, maar als er teveel vast personeel loopt met een toekomstrisico dat de orders kunnen gaan dalen (of er al een efficienter proces wordt ontwikkeld) dan ga je geen mensen in vaste dienst aannemen omdat je die daarna moet ontslaan (kantonrechter, €'s en ontslagpremie...) dus... ;) |
Quote:
True true, ik zat daar ook net in een periode dat de productie goedkoper moest en deel van de fabriek moest naar tsjechië. |
Quote:
Haha tuurlijk, bovengemiddeld HBO loon (dus niet 1 of andere lullige stagevergoeding) heb zeker niet te klagen.. Eerste opdracht is bij Provincie Limburg, als financial controller en we zijn een switch aan het maken naar Business control... Is indd een super kans, je zit 2 jaar onder de panne, hebt dalijk 2 jaar ervaring bij 3 verschillende bedrijven en 3 verschillende functies, staat super op je CV want je kunt zoiets geweldig goed verantwoorden, beter dan dat je 2 jaar dezelfde functie had bij hetzelfde bedrijf... |
Quote:
Buitenkansje. Helaas moet ik nog 2 jaarvoordat ik mijn BI studie klaar heb, dus blijf voorlopig even zitten waar ik zit. Met 2 avonden in de week naar school heb je niet veel rek op die dagen en met dit werk weet ik dat ik het kan combineren, krijg zelfs kans projecten op te starten en mee te groeien met het bedrijf. Werkervaring is net zo belangrijk als het papiertje |
ghe cool topic :)
Ik werk op het moment bij TomTom (ja die van de navigatie systemen) en doe (wereldwijd) systemen benchmarken en testen. Ook concurentie systemen en OEM apparaten. verder bedenkt en schrijf ik test cases om systemen (beter) te analyseren en te beoordelen. Erg interresant en afwisselend werk. |
Ik ben nog student (grafisch vormgeven). Maar werk ook freelance bij Eden Design & Communication in Amsterdam :)
|
ik ben elektronica monteur. repareer tv's, lcd's en plasma toestellen. af en toe een dvd speler tussendoor.
|
ik werk als chauffeur gewoon binnenland, bevalt me prima
rijd in een inmiddels 4 jaar oude man tga[IMG] [/IMG] :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 14:22. |