![]() |
ik heb ook nogal wat filmpjes op youtube.com staan, werkt perfect.
|
Ben benieuwd hoor!
You tube, is makkie effuh snel doen jongens :thumbup: |
Ben ook benieuwd!!!....succes
|
Ziet er allemaal goed uit pff die bodem staat mij ook nog te w8en alleen nog een stukje erger .
Maar ik wil niet lullig doen ofzo maar zou je me die kleurcode eens kunnen pm 'en , dat is namelijk de kleur die ik ook op mij golf wil. |
Als het goed is staat het korte filmpje er op.... :rolleyes:
|
Quote:
Waar dan? Ik kan hem niet vinden. Wat is de titel evt.? :hitit: |
:mad: Heb ,m twee keer geupload...
maar kan ,m zelf ook niet vinden als ik ga zoeken,dus het zal wel weer niet werken. |
Quote:
:D :D :D :D |
ff bij je eigen account kijken en dan de link hier zetten. vaak kun je je eigen filmpjes niet vinden..
|
http://www.youtube.com/v/2W4_KmjlWRQ
dat moet ,m zijn...inmiddels zit de uitlaat er ook onder,klinkt heel beschaaft. :cool: |
aangepast
|
Heb koppis-garage.com een mailtje gestuurd voor die adapters voor g-60 remmen op de golf. ;)
Kijken of ze die voorradig hebben,anders moet je weer een jaar wachten.. :( |
makkersssssssssssssssssssssssss
ik zie en hoor goeie dingen!! kom snel weer ff langs hoor, beetje druk enzo...... laterzzzz |
Quote:
Ben ik ook mee bezig. Duurt wel even voor je antwoord krijgt. Het zit zo, je moet jou adapters van de G60 klauwen opsturen en dan krijg je een setje opgestuurd. Greetz Jan |
Quote:
Dan gaan ze er dus aan lassen! Had ik niet zoveel zin aan eerlijk gezegd! Er zijn ook adapters te koop, van die halve manen, daarmee verplaats je de remklauw een paar graden. Dat zou ik liever verkiezen.! http://www.momentummotorparts.com/store/braking.asp |
Quote:
Idd, dit houd mij ook tegen... Maar het was voor mij een leuke optie aangezien de belgische keuring zulke halve manen zeker niet toelaat en ik dus ieder jaar voor de technische keuring zou moeten ombouwen... Greetz Jan |
Als ze goed lassen hoeft er niets van de sterkte verloren te gaan. Ik heb in engeland mijn fusee huizen aan laten passen, ze waren de enige die garantie gaven op het laswerk en dat de sterkte niet achteruit zou gaan. (pitmanarmen om laten zetten)
|
Ik zou ook voor de adaptorplaten gaan in plaats van lassen, zijn niet eens duur en het past super, je hoeft alleen maar iets van het beschermplaatje (schijf)te knippen en het past .
|
Quote:
Zo moeilijk hoeft het niet te zijn. Je houdt van de golf 1 de rembeugel, en een remschijf en misschien blokken. Die zet je over voor de keuring. De rest van de G60 is n.l gelijk. De klauw is ook 54mm en past beide keren in de golf 1 en de g60 beugel. |
Bericht terug van koppis gekregen in het beschaafd duits... :tongue:
Is uit voorraad leverbaar,en verzending 19 euro,en hoef dus geen oude rommel te verzenden. :D Haga;komt goed,kan je een echt geluid aanhoren! :woowoo: |
All times are GMT +1. The time now is 10:40. |