![]() |
Quote:
Das de hele dag, man! :D Wordt 1 grote VW orgie volgens mij als ik René zijn gang laat gaan... :rolleyes: |
hou het dan wel veilig e mannen :D
|
even een ideetje van mijn kant als bijna afgestudeert communicatie-deskundige
(niet dat je dat hoeft te zijn om dit te bedenken :chair: ) misschien is het handig om op de startpagina van Het Forum, op de plaats waar nu dat staat van de webshop, tijdelijk even een flyertje te plaatsen van deze meeting. Het duurt nog een aantal weken, dat weet ik, maar dan heeft het toch even wat meer de aandacht. Wanneer je dit topic niet hebt gelezen, zou je in principe niks van de meeting af weten. Ik ben een man van: hoe meer zielen (vw's), hoe meer vreugd! |
Je hebt helemaal gelijk en dank voor het meedenken : het wachten is op de flyer .
Daar wordt achter de schermen druk aan gewerkt en zo gauw als die er is dan komt die prominent in beeld . |
Quote:
hulde aan de mods! |
Quote:
sja... ik als Pre-Op Tranny :rolleyes: |
ben benieuwd naar de "flyer"
|
Hey jongens, wat vinden jullie er van als ik deze mee neem voor de groepsknuffel :D :D :D ;) ;) ;)
![]() |
Quote:
Ik mis de volksforum sticker op een bepaalde plaats.... :D |
Whahahaha, LOL :lmao:
Op welke plaats(en) had je gedacht dan :giggle: |
Quote:
Wees eens creatief :beer: Maare nog meer van zulke deelnemers voor de groepknuffel? :D |
Quote:
ik neem mijn buurman mee die wil graag knuffelen met Rene het liefst de hele dag !:D:D:D:D::D ![]() |
Quote:
hheheh hoop dat we vanmiddag ff een uurtje kunnen vinden voor de opmaak!!! :) |
Quote:
Slecht idee : die is alleen voor de oudste- admin knuffel geschikt :rock: |
Hawaii Four-O schreef:
Quote:
:confused: :confused: :confused: |
In begrijpelijk Nederlands : ik als oudste administrator van deze site vind haar uitermate geschikt voor een knuffel . Maar dan niet voor de hele groep maar alleen voor mij ;)
|
Hahaha, ja dat zal wel ja :tongue:
Ok jij je zin, als we je tegenkomen op de meeting mag jij even exclusief met haar knuffelen ok :giggle: Wordt hééél erug gezellig heb ik al door :D |
stelletje gekken :D
|
Dorien en ik proberen ook aanwezig te zijn, maar alleen als de golf 1 afkomt voor die tijd................
|
Quote:
nu ben ik helemaal van de partij :tongue: nog meer van zulke om te knuffelen zijn altijd welkom :D |
All times are GMT +1. The time now is 04:13. |