Van Gelder geel :D :D :D :D
|
Ziet er veelbelovend uit!
Succes straks met de wederopbouw!!! |
MOOI man: Raidgeel :)
Ziet er altijd zo 'vetjes' uit: een fris gespoten koets. |
Lekker hoor :p!
|
Quote:
Hans... we zijn niet allemaal zoals je vader dat hij continu auto's besteld in van gelder geel! Mensen bedankt voor jullie reacties!! :hug: |
RJ...............geil kleurtje kerel !!!
Nou moeten we nog een vrijwilliger vinden die een knalblauwe heeft, dan kunnen we straks een fotoshoot maken met MK1's in de primaire kleuren !! ;) ;) Grtz........... LRR Ps: Succes met opbouwen |
Quote:
die is er al ;) http://www.volksforum.com/forum/sho...&highlight=boom |
Ja we kunnen erdem zo vragen!! Haha dan moeten we nog manilagrün enzo hebben!! LOL
|
ziet er goed uit!! Ik heb een Miami blauwe in de aanbieding voor een fotoshoot :D
|
Quote:
Zondag op de meeting gaat mn zwager ook mee, die heeft een groene golf 1 ;) |
Als ik was gekomen, was dat met een
lidogroene golf1 :) was er ook nog niet he |
Me continous???
Zo nou we zijn niet in slaap gevallen maar we zijn lekker doorgegaan!
De remmerij achter en ophanging zit eronder! :eek: Ik post snel even wat foto's en er komen er nog meer! De remschijven/blokken en lagers zijn allemaal nieuw. De achteras is gestraald en opnieuw gespoten(niet met de spuitbus ;) ) Hier nog een foto van de velg die er in de vere toekomst een keer onder komt! Zo en volgende week de voorkant!!!!!! :woowoo: |
sooooow!!!!
Netjes hoor :shocked: Mijn complimenten |
bwoah lekker kleurtje:D
maar waarom niet ff de binnenkant vd wielkasten ff in kleur gespoten? |
Quote:
binnenkanten van wielkasten spuiten is voor sissy's :chair: :chair: ziet er goed uit!!! :woowoo: |
ernstig mooi
|
he sleepwagendriver
ziet er heel erg goed uit man..!! :thumbup: m'n complimenten..... zal binnenkort es effe komen kijken of dat een beetje staat dat chrome op dat geel.. :rolleyes: ps: vind t altijd prettig om te zien dat mijn uurtjes zwoegen perfect worden weggewerkt ;) groeten die lange :D :D :D :D |
Zooooo, wat ziet dit er geil uit!! Ik moet ook maar eens aan zo'n project beginnen.
|
Zo, dat ziet er netjes uit.
Kleurtje is heel goed doordacht :D Ga zo door.............. |
Dikke sjit man! ik heb de wielkasten netjes zwart gespoten, staat ff wat netter, je ziet het toch altijd zitten
|
All times are GMT +1. The time now is 09:30. |