Bedankt mannen! doe m'n best het beestje steeds een beetje te verbeteren
|
wat side spam, niet alleen voor de R32 maar ook voor de lupo
en tal van nog te komen poetsen auto's een update waar ik echt heel erg blij mee ben ding kon zoals de foto's tonen wel wat liefde gebruiken. zo ver als nodig uit elkaar gehaald. de boel eens nagelopen. boutjes ringen en splitpennen zo ver nodig vervangen alles schoon getold, met komborstel schuurmachine etc en geschilderd. paar solide rijplaten gemaakt op mijn werk en schuin gefreesd en het ding op z'n plek gezet. de midden plaat over de cilinders heen moet ik nog schilderen die word zwart. en wil de rijplaten het zelfde als de brug :thumbup: |
Ziet er super uit!
Slim dat de oprijbokjes ook over de rand van de brug gaan. Gaan ze tenminste niet met mach 3 over de oprit als je er wat fanatiek op rijdt.. :D |
haha nee inderdaad! al zijn de oprijblokken behoorlijk aan het gewicht met een 30kg per stuk ongeveer. dus heel makkelijk zullen ze niet wat doen wil er nog wat rubber onder maken ook
|
Hele mooie upgrade in de garage! :thumbup:
|
Thanks!
|
Nice!!
|
Echt top zo'n poetsbrug! :thumbup:
Gr. Cees |
Thanks mannen!
echt heel erg blij mee nu al, nog wat verbeteringen doorgevoerd. paar gaten geboord en de slang onderdoor gevoerd vast gezet en onder de stelling door naar de compressor gehaald. moet nog even wat verbeteren aan het lucht systeem . wil de lucht in direct met een slang pilaar, en dan de uitgaande koppeling voor een zoals de rest nu is. kan ik met de koppeling die er nu op zit weer een nieuwe luchtslang creëren voor werk lucht in de schuur en de afdekplaat nog even zwart gebaggerd en gemonteerd! rijplaten van de winter eens doen. eerst maar eens wat auto's erop gooien en kijken of ik met andere auto's er ook goed op en af kom :thumbup: |
Weinig update's omtrent de R32. dit weekend sinds weken weer eens een tourtje gedaan
nog een R32 evenement en mogelijk nog even naar VW team brabant dit weekend. en dan gaat die na te weinig ritjes dit seizoen terug de schorsing in. volgend jaar de alcantara spullen maar weer terug monteren enzo blij dat het ding er nog steeds is! :thumbup: |
Blijft mooi!
|
Dit blijft voor mij ook één van de mooiste golf vanaf de nieuwere modellen
|
Bedankt mannen!!
Het blijft inderdaad mooi, en voor mij een beetje mn spaarpot Tussendoor blijf ik kijken naar een oude mk2 bij voorkeur jetta coupe van voor 88 Dan voorlopig als daily, inplaats Van de Luup Afgelopen weekend was ik onderweg naar een zilvergrijze Halverwege bleek het ding helaas ineens verkocht. Ding kwam van de eerste eigenaar Maargoed we zoeken rustig door! :thumbup: |
Hier eens een Dikke laag stof af halen. voor waarschijnlijk 1 van de laatste keren.
iets wat bij de R32 in 2 weken ook gaat gebeuren. auto afgelopen seizoen toch wel behoorlijk wat gereden, maar nu er mogelijkheid en ruimte is voor iets wat ik al best heel lang eens zou willen, gaat dit seizoen de R32 eruit. ik was er altijd nog een beetje trots op dat ik hem na het uitkopen van mijn ex nog bij heb weten te houden maar ik heb er gewoon minder lol in als met een oude auto.. Iets wat de Jetta wel heeft bevestigd! en dus zal er iets anders ouds bij terug in de plaats gaan komen en worden er wat centjes vrij gehouden om de Jetta uit te gaan voeren met een 6 cilinder in loop der jaren over 2 weken zal de auto terug uit de schorsing worden gehaald waarna er nog wat laatste puntjes in orde zullen worden gemaakt voor verkoop Auto krijgt nog een frisse taxatie deze is bijna verlopen. vervolgens zal het tellerhuis worden gedemonteerd en gerepareerd hier zit een barst in en het middelste schermpje is kant en klaar dit word een fullfis scherm en er word needle sweep toegevoegd en dan ook maar eens werk maken van een nieuwe kachelradiateur deze is gaan lekken het eerste ritje uit z'n winterslaap afgelopen jaar. foto's en laatste update's zullen nog volgen samen met wat zaken wat afgelopen jaar nog is gebeurd :thumbup: |
Blijft dik! Hopelijk brengt die flink wat op dat die 6 cilinder er snel in kan :D
|
Quote:
:thumbup: |
haha laten we het hopen!
|
Zoals beloofd zou ik dit topic nog up to date maken.
afgelopen jaar niet heel veel gedaan maar toch wel wat kleine dingetjes De Forge intake zat niet naar m'n zin. dus dit wat aangepast en een beugeltje gemaakt. door dat het geheel wat verder is opgeschoven heb ik wat meer ruimte voor de bocht langs de accu ook nog iets compleet gemaakt, ik had al diverse boekjes etc maar ik miste nog steeds de originele Pen.. :screwy: volgende keer weer verder :tongue: |
:thumbup:
|
De eerste update,
morgen het tellerhuis weer ophalen en dan kunnen de werken van de kachelunit beginnen kilometer teller heeft een Fullfis scherm gekregen een mooie hele omhuizing in plaats van de al jaren kapotte plastic bende en als extratje ook Needle Sweep laten toevoegen super blij mee! |
All times are GMT +1. The time now is 20:22. |