Dik zo!!!
Laat je de uitlaat zo? Of ga je het nog veranderen? Lijk nu net een bromfiets pijpje haha |
Quote:
Ja komt waarschijnlijk een 63mm rvs stukje achterop :D |
Ik vind die pijp juist wel wat hebben zo. Alleen even ontroesten en mooi polijsten.
|
Komt allemaal wel, eerst wielkasten rollen en omlaag :D
|
Gisteren 6 uur in de auto gezeten om een bumper te halen
NOS G60 voorbumper voor mijn GTi, ergens dit jaar samen met een ori achterbumper laten spuiten :D Super blij mee :D |
Hij ligt eindelijk wat lager en is bijna klaar voor zondag :D
|
Jammer van de nankang banden, die vind ik er persoonlijk verschrikkelijk uitzien als ze getrokken zijn. Getrokken banden is gaaf maar niet als de wangen hol staan. Maarja dat is ieder zijn ding natuurlijk. Verder staat die er erg mooi bij.
|
|
Foto's van mijn Jetta mk2
1tje samen met die van Jelmer |
Schier
|
Bedankt :thumbup:
|
Ziet er gaaf uit!!
|
Vandaag wat foto's gemaakt samen met Jelmer
En de nieuwe aanwinst :D Moet nog aardig wat aan gebeuren maar stukje bij beetje komen we er wel |
Nette MK. II, wat zijn de plannen?
|
Ben ik nog niet uit, moet een daily gaan worden dus niks extreems :thumbup:
|
Nieuwe wielen gehaald voor mijn GTi :D , tot dat die volgend seizoen weer meegaat naar meetings zitten ze nu onder de jetta
Ondertussen ligt de groene mk2 half uit elkaar :D |
BBS RS erbij gehaald, deze moeten nog opknappen en dan kijken waar ze onder komen :thumbup:
|
De groene golf zit weer aardig in elkaar, moet nog genoeg aan gebeuren voordat het klaar is, maar we zijn goed op weg :thumbup:
|
Gisteren naar MIVW geweest met de nieuwe wielen, gelukkig zonder enige problemen :D
|
|
All times are GMT +1. The time now is 23:55. |