Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Nieuwe ergernis topic (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79320)

jones 01-09-2017 19:30

Vind facebook ook ideaal voor een hoop dingen, supermakkelijk.
Toch vind ik het wel echt jammer dat het zo rustig is op het forum.
(al ben ik zelf ook niet echt van het vele schrijven hier)
Ik ga al jaren trouw na het eten even op het forum kijken maar lijkt steeds stiller te worden.
Blijf toch trouw iedere dag even kijken, gewoonte denk ik :D :screwy:

Rallye-VR6t 01-09-2017 21:05

Quote:
Originally Posted by Rallyegolf20vt
+ 6 :D

+7 :thumbup:

Alberto 02-09-2017 09:41

Quote:
Originally Posted by Rallyegolf20vt
+ 6 :D

jonghuuuu :D

jetta mk1 '82 03-09-2017 06:48

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Volksforum Facebook heeft 4x zoveel leden als het forum zelf. Ik probeer ze nog steeds allemaal hierheen te krijgen maar het lijkt niet echt te werken.
We deel ik nog steeds zoveel mogelijk van jullie projecten om nieuwe leden te lokken.

Ik ben nog steeds van mening dat het wijzigen van de verkoop regels daar geen positieve bijdrage aan hebben geleverd...

wessel97 03-09-2017 11:40

Ik denk dat je met facebook meer mensen naar volksforum zou kunnen lokken door de links naar threads die wel eens geplaatst worden interessanter te maken.

Nu worden er meestal foto's geplaatst met een link erbij maar zonder een uitnodigende text/ uitleg wat het is nodigd het niet echt uit om naar de site te linken. Het zijn kleine dingen maar wel belangrijk. Als je het voor elkaar krijgt om mensen door te laten klikken naar de site, gaan ze toch rondkijken wat er nog meer te zien is en misschien wel een account aanmaken

Als voorbeeldpaginas heb je hiervoor petrolicious, vwvortex of speedhunters

Het is makkelijk om facebook af te zeiken omdat het veel wegneemt van een forum maar het opend aan de andere kant ook juist nieuwe (gratis:D) deuren.. ook voor het forum je kan er prima van profiteren het is de beste manier van reclame maken.

SciroccomTDI 25-09-2017 09:45

Het moment wanneer je tijdens TIG-lassen met de electrode tegen het smeltbad komt en gewoon weet dat de elektrode vern**kt is, en je de toorts er af moet breken en de electrode is bot en de boog is niet meer van bruikbare concentratie..
en je de tijd van 5 seconden geleden herinnert, toen je super fijn kon lassen met een spitse electrode en het gewoon goed ging en je het voor vanzelfsprekend aanzag..

GVD...

tim_j 03-10-2017 21:20

Haha ja, herkenbaar😂

Rallye-VR6t 04-10-2017 11:17

Zooo herkenbaar.......en net voor je klaar bent met de las..... :mad:

SciroccomTDI 19-11-2017 13:17

Ik vind het tamelijk irritant wanneer mensen drank morsen op een hardcorefeestje...

Na de eerste drie uur wordt hakken en stampen onmogelijk..

En natuurlijk mensen aan de drugs.. en dan moet er weer iemand net dat tikkeltje te veel op hebben... pfff (:

jetta mk1 '82 23-11-2017 21:53

Quote:
Originally Posted by SciroccomTDI
En natuurlijk mensen aan de drugs.. en dan moet er weer iemand net dat tikkeltje te veel op hebben... pfff (:

Lopen er daar ook mensen rond zonder drugs op dan!? :eek: :D

Rick 09-08-2020 08:10

Als iets mij 1 keer opvalt, dan blijf je het zien. Zo komen de Peugeot 308jes dus uit de fabriek, ik snap dat er een tijdje terug een gigantische vraag naar was. Maar om dan je kwaliteitseisen aan de kant te zetten. :screwy: :D

René 09-08-2020 09:36

Quote:
Originally Posted by Rick
Als iets mij 1 keer opvalt, dan blijf je het zien. Zo komen de Peugeot 308jes dus uit de fabriek, ik snap dat er een tijdje terug een gigantische vraag naar was. Maar om dan je kwaliteitseisen aan de kant te zetten. :screwy: :D

Alberto 09-08-2020 10:19

Quote:
Originally Posted by Rick

Hoger zijn ze gewoon niet bij PSA
Dit valt binnen de normen

All times are GMT +1. The time now is 20:10.