Zie ik hem daar wel!
|
Awesome,even alles gelezen,erg mooi !!!
|
|
|
|
|
|
Ook de voorbije weken wat speelgoed besteld:
- Inox fuelrail, kunnen we de boel een beetje verder bijwerken - Houder voor de oliedrukmeter aangezien ik nergens onodig gaten wil maken en toch geen verwarming meer heb :D Dan ook nog een nog nieuw in de verpakking oldschool Boschalarm weten uithalen :) |
Hey.
Veel spulletjes om te plaatsen. :-) Gaat dik in orde komen. |
|
Touareg is 5x130 :thumbup:
|
|
staat proper Benny
gaat goed komen Greetz DC |
|
Quote:
Uitgezonderd 2.5 TDI. Deze zijn 5x120. |
Wederom mooie updates. Misschien heb ik er over heen gelezen, maar waarom laat je de aandrijfassen in korten?!
|
Quote:
Te veel spanning tussen dif en wiellagers op rijhoogte, zou beter schroevers steken :D |
Quote:
Mooi project , hele mooie cleane topmounts , had ik eerder moeten weten :redface: Mag ik vragen waar je die mooie (52mm) roosters vandaan hebt ? :thumbup: |
swg motorsport
|
|
|
|
ziet er allemaal erg goed uit! hele toffe radio en meterhouder ook :thumbup:
enigste waar ik me aan stoor is het rode filter en de glimmende inlaatbuis :tongue: |
Nette radio zeg!
|
Quote:
Kan nog altijd veranderd worden he, maar de inlaatbuis zwart wordt weer iets te zwart :D |
|
Goed bezig Ligt ook erg netjes zo
|
|
|
|
Gave radio
|
Gave Jetta, en dat vonden ze bij Speedhunters ook: Linkje
Filmpje op de pagina @ 0:53 :thumbup: |
|
Ziet er goed uit!
|
Echt een super jetta!!
Welke breedte van adapters had je bij de c2's ertussen steken? Grt |
Voor 25mm en achter 30mm
Zo vandaag na het werk de Girling 60's gereviseerd en een kleurke gegeven, nu zien wanneer ik goesting en tijd heb om ze te steken... Ook ga ik zaterdag zien wat het laagste is om uit de garage te geraken zonder alles kwijt te spelen en als deze hoogte mij aanstaat, wordt er een H&R -120mm besteld en gaat de Lufthansa de bingo in :mrgreen: |
Vanwaar de overstap van air naar schroefset?
|
Quote:
Begin het static rijden na 4 jaar toch wel te missen :D |
Gisteren gezien op Retroworks. Schitterende wagen, maar waarom de overstap naar de normale toplagers? Jij had toch van die striplot dingen?
Velgen staan ook goed, maar ik mag toch graag vergelijken en dan zijn de C2's wel het summum. |
All times are GMT +1. The time now is 08:56. |