Quote:
goed bezig !! Kom net uit "cinema".....was "errug vervelend" zullen we maar zeggen ;) |
u(d)bdate!
Omdat er weer wat nieuwe rides gearriveerd zijn, moest ik de body op het onderstel zetten van de kubel (hè, vervelend !)
Kon ik gelijk eens zien hoe de stance is, en of de smalle as een beetje uitkomt ! Ik ben dik tevreden !! As ligt er lekker diep onder, en de voorwielen lopen net niet aan. de 175x55's zijn tijdelijk, als de wielen klaar zijn komt er een setje 165x45 onder. Achter kan hij helaas niet lager.........veerplaten liggen al tegen de eindnok, maar hij staat er best netjes bij zo ! |
Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! :rock:
Die 2e foto lijkt trouwens wel gesjopt! :rolleyes: |
Quote:
hahaha, de helft van de achterbrug is al verdwenen :) we vinden nog wel een oplossing!! |
Quote:
:hug: hehehe, gesjopt ?? m.b.t. de voorwielen bedoel je ? :D |
Nee, op de 1 of andere manier lijkt het door de lichtval alsof de body erop gesjopt is ofzo. Weet niet wat het is... :rolleyes:
|
Quote:
flits gebruikt met zonlicht.....anders zie je de motor niet, denk dat dat een beetje raar beeld geeft aan de foto ! :rolleyes: |
Dat zal het dan wel zijn, dan. :cool:
|
Ziet er goed uit!!!! ben alleen benieuwd of ie Zevenhuizen kan verlaten zo (en met spatborden) :D
|
Oogt echt dik zo leon!!!!!
Ben wel nieuwsgierig naar de paintjob nu he!!! grtz...Vic.. |
Quote:
zo laag is ie niet :tongue: hij kan makkelijk het hoogste punt van zevenhuizen pakken , lukt mij zelf met mijn polo . maar ziet er dik uit zie je niet zo vaak voorbij komen |
pik! nog updates?
|
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar... Was dit project al bijna vergeten :redface:
|
ohja, das waar.....ik had nog een kubel ook :D
Updates komen binnenkort nog! Vandaag gaan de 412's weg, omdat ik er echt niet aan toekom en te veel plek in beslag nemen :redface: Dan kan de ovaal op stal en de kubel weer in de garage ! Als die daar eenmaal staat kan ik er weer aan prutsen :D Wel wat kleine dingen gedaan..........pedalenstel ligt klaar incluus kabels, schermen een beetje kaal gemaakt, deuren kaal gemaakt. Ik hou jullie op de hoogte! |
Quote:
Gaan de 412's verkocht worden, of ga je ze ergens anders stallen? |
Quote:
zijn verkocht................. Had grootse plannen met de 412(s), maar ik kom er niet aan toe en het werk stapelt zich op ! Vandaag weer 2 APK-tjes, volgende week een cabriootje lassen + APK......tegen de tijd dat de kubel en ovaal naar mijn zin zijn kan ik de 412 opknijpen :rolleyes: Dus maar iemand anders blij mee gemaakt ! |
Ja daarom, je kan je aandacht beter volledig richten op 1 of 2 auto's en die helemaal naar zin maken. Of in jou geval 3 of 4 auto's :)
Je hebt aardig wat werk trouwens, je kan wel een bedrijf beginnen ;) |
All times are GMT +1. The time now is 04:04. |