Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   passat 1980 dsl (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=59809)

De Limburger 22-04-2010 11:42

Heey Peacock, we zien ons vanavond he, ik ben benieuwd naar die hemel. Grusse Ronnie

eddyvwone 22-04-2010 14:07

hey cloontje,

hier nog een foto van de dempingsmatten tegen het dak aan.
ben benieuwd hoe het is geworden.
kom straks wel eens kijken.

grtz eddy

Richard 22-04-2010 14:54

Quote:
Originally Posted by Vains
Ja eerst de naven ombouwen naar 5x100 en dan met adapters naar 5x112, of eerst adapters van 4x100 naar 5x100 en dan adapters van 5x100 naar 5x112... Maar waarom al die moeite als je ook gewoon adapters hebt van 4x100 naar 5x112 :rolleyes:

je hebt ook andere adapters wil ik zeggen.. maar goed.. dit is niet de enige mogelijkheid

Vains 22-04-2010 16:38

Quote:
Originally Posted by Richard
je hebt ook andere adapters wil ik zeggen.. maar goed.. dit is niet de enige mogelijkheid

Vertel :rolleyes:

De Limburger 22-04-2010 22:04

Heey Cloontje,
Het ziet er erg mooi uit man die hemel, en die vloermatten zijn toppie. En dat dashboard waar hebben we ons druk over gemaakt he, hopsa flopsa en erin zat die er weer.
Het begint weer een wagentje te worden, ben benieuwd zaterdag met dat polijsten..
We zien ons morgen wel,
Gr Ronnie

Richard 22-04-2010 22:07

Quote:
Vertel :rolleyes:

leg ik je wel een keer uit op volksdub

cloontje 23-04-2010 07:01

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Heey Cloontje,
Het ziet er erg mooi uit man die hemel, en die vloermatten zijn toppie. En dat dashboard waar hebben we ons druk over gemaakt he, hopsa flopsa en erin zat die er weer.
Het begint weer een wagentje te worden, ben benieuwd zaterdag met dat polijsten..
We zien ons morgen wel,
Gr Ronnie

Zoals de Limburger al zegt hebben we gister redelijk wat kunnen doen. Heb ook hier en daar al dempings matten geplakt. Vanavond volgen de foto's.

Gr

De Limburger 24-04-2010 10:25

Zo net even wezen kijken bij Cloontje, aangezien ik toch onderweg was voor het werk kon ik mooi even langskomen..hahaha.. Ze zijn hard aan het polijsten om de lak van de Pearl of the south tot een spiegeltje te maken. Het zag er al veelbelovend uit. Cloontje waar blijven die foto's man ze willen hier ook zien hoe het opschiet potverdorie hahaha.. Gr en tot straks. Ronnie

De Pul 24-04-2010 11:28

ben wel benieuwd naar wat pics idd...

cloontje 24-04-2010 22:09

Zo heel veel kunnen doen , vrijdag en vandaag.

Vrijdag de auto weer opgehaald bij de stoffeerster en de hemel ziet er erg mooi uit:

Gelijk even de geluidswerende matten erin geplakt en een gedeelte van de vloerbedekking terug kunnen leggen:

Bankje er weer in! Zit overigens HEERLIJK! :thumbup:

Toen was er een enorme dompert!! :eek: Het geen wat niet mocht gebeuren gebeurde toch en nu dus een vet probleem!! Rechter voor ruit. :mad:

De oude remleidingen die naar achter lopen er onderuit gehaald

En na een 10 min de nieuwe weer gevormd(en 110 pleuries armer!!!). Ging allemaal erg makkelijk wat ik niet verwacht had.

Vanmorgen vroeg samen met een vriend begonnen met polijsten. Was een helse klus maar de wagen ziet er verdomd mooi uit!! eerst helemaal mat schuren!

Maar het kwam allemaal goed. daarna weer begonnen met opbouwen!

De voorruit er weer netjes in. Koste wat kracht maar het klopt weer.

Deze sticker plakt achter de voorruit en ik vind het echt helemaal geweldig dat na 30 jaar de sticker er nog steeds zit!

Morgen nog wat kleine dingen doen. Helaas moet ik maandag morgen naar Frankrijk voor mijn werk en ben ik pas vrijdag terug. de komende week wordt dus weinig gedaan.

Gr

subdivision 24-04-2010 22:29

Erg net ding
Je pakt het goed aan :thumbup:

MartinGT 24-04-2010 22:42

Volg het topic al een tijdje met plezier, ziet er allemaal erg goed uit!! :thumbup:

Oudelut 24-04-2010 23:00

Echt vet, man! Ik had trouwens begrepen dat het de ruit aan de bestuurderskant was?
We zijn overigens beiden tegelijk het land uit, en zodra ik er weer ben zal ik bij mijn donor kijken of ik een extra ruit (voor jou) heb...
Bevestig me wel nog even welke kant je nou precies zoekt?

cloontje 25-04-2010 09:08

Bedankt voor de reacties!

@ oudelut : Om alle verwarring weg te halen! Het is rechtsvoor! Sorry als ik het verkeerd tegen je heb geegd maar ik heb net even snel gekeken.

Gr

breadfan83 25-04-2010 10:50

Heel mooi!

Sponze® 25-04-2010 11:27

Dat ziet er verdomd netjes uit :thumbup:

vdWal. 25-04-2010 12:43

netjes hoor!

De Pul 25-04-2010 13:01

errug mooi man,maar oei wat steekt dat carter er ver onderuit....

cloontje 25-04-2010 16:14

Quote:
Originally Posted by De Pul
errug mooi man,maar oei wat steekt dat carter er ver onderuit....

Ja ik weet het. In de VW performance stond schijnbaar een carterpan uit de USA die een stuk kleiner was. Daar ga ik nog voor informeren.

Gr

De Limburger 25-04-2010 20:22

Het ziet er allemaal heel heel goed uit, succes in Parijs..
Gr Ronnie

FunkyF 25-04-2010 22:39

gisteravond gezien en goedgekeurd, heel blits! :)
Echt uniek en knap hoe je het onder de motorkap hebt kunnen regelen!

cloontje 27-04-2010 20:32

Quote:
Originally Posted by FunkyF
gisteravond gezien en goedgekeurd, heel blits! :)
Echt uniek en knap hoe je het onder de motorkap hebt kunnen regelen!

Het is " JULLIE het onder de motorap hebben kunnen regelen".

Ik heb het niet alleen gedaan. Heb veel hulp gehad.

Ben nu in frankrijk en ben vrijdag weer terug. dan het weekend weer verder!

Gr

servibruls 30-04-2010 12:37

Ziet er goed uit!!
Vind het een gave auto om te zien, is eens wat anders;)

De Limburger 30-04-2010 18:32

Update?

MauSeR35 30-04-2010 19:09

Ziet er inderdaad weer super uit zo met die frisse lak er op!

cloontje 01-05-2010 20:26

Natuurlijk nog bezg geweest aan de Passat.

Van het knipperlicht rechts waren de boutjes lam en aangezien de onderdelen zo goed als niet te vinden zijn was het tijd om creatief te worden.

Het oude boutje.

Het boutje goed warm gemaakt en eruit getrokken.

Oud en nieuw.

Het gat ruimer gemaakt met de soldeer bout en het nieuwe boutje erin.

En dan weer dicht smelten met de soldeer bout. En wat extra plastic van een dop.

En tada : weer een goed knipperlicht. een beetje bij schuren en klaar!

HOPA!

Matje er weer in.

Gr

cloontje 01-05-2010 20:29

En nog veel belangerijker!!!

Ik heb een ruit en siersrtippen gevonden! Morgen ophalen!

Gr

knarfmk1 01-05-2010 20:37

wordt echt een leuk ding, mooi om te zien dat zon oude passat ook nog eens gered wordt!

cloontje 01-05-2010 20:42

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
wordt echt een leuk ding, mooi om te zien dat zon oude passat ook nog eens gered wordt!

Is geen kattepis wat jij met je golf aan het doen bent. daarbij valt dit werk in het min.

Gr

Vains 01-05-2010 21:04

Fijn dat je inmiddels de ontbrekende onderdelen hebt gevonden, kunnen eindelijk de ramen erin. Of heb je daar eerst die clipjes nog voor nodig?

cloontje 01-05-2010 21:49

Quote:
Fijn dat je inmiddels de ontbrekende onderdelen hebt gevonden, kunnen eindelijk de ramen erin. Of heb je daar eerst die clipjes nog voor nodig?

Helaas heb ik daar de clipjes voor nodig. Die hebben we nog niet gevonden.

Gr

Hight 02-05-2010 01:11

gvd robbert, zie deze nu pas... leker bezig hoor. binnekort reis ik wel een x af nar limburg( pff t klinkt al ver ;) ) voor een bakkie!

ene gespot: alfa shirt foto 1 :thumbup:

mvg harry :D

Oudelut 02-05-2010 06:39

Mooi dat je een ruit gevonden hebt! De clipjes voor de sierstrips bij de ruiten kun je via Ebay nog nieuw kopen. Volgens mij moet je dan alleen zoeken op de B1 van Audi...
De clipjes voor de gewone sierstrips (op 'heuphoogte' zeg maar) heb ik nog bij de dealer kunnen halen. Wel heel voorzichtig erin drukken, want ik heb er een paar deukjes in gedrukt (maar die van mij is niet net zo mooi gespoten als die van jou...)

De Limburger 02-05-2010 10:55

De jong is nu even naar Overijsel om daar zijn spulletjes op te halen, de geluksvogel.
Dan is de wagen ver compleet.
En het einde komt wel ergens in zicht binnenkort.
Gr Ronnie

cloontje 02-05-2010 18:55

Quote:
Originally Posted by Hight
gvd robbert, zie deze nu pas... leker bezig hoor. binnekort reis ik wel een x af nar limburg( pff t klinkt al ver ;) ) voor een bakkie!

ene gespot: alfa shirt foto 1 :thumbup:

mvg harry :D

Hey harry!

Ja ALFA blijf je overal zien! :thumbup:
ik zie je wel eens komen!

Gr

@ oudelut : heb je toevallig het onderdeelnummer van die clipjes?

Gr Robbert

JettaMK2 02-05-2010 19:56

Ziet er al lekker uit.
Zal hem binnenkort hier in stein wel door de straten zien rollen:D.

:thumbup:

cloontje 02-05-2010 21:19

Quote:
Originally Posted by JettaMK2
Ziet er al lekker uit.
Zal hem binnenkort hier in stein wel door de straten zien rollen:D.

:thumbup:

Hopenlijk zo snel mogenlijk!

@oudelut : het zal wel weer aan mij liggen maar ik vind de clips niet op ebay.

Gr

Marco 03-05-2010 21:28

Kijk, ziet er goed uit dat "nieuwe" manillagrün ! Weet ik wat me te wachten staat

Afgelopen zaterdag nog linker zijpaneel eruit geslepen :) Nieuwe originele kunnen scoren. Onderdelen zijn lastig te vinden, maar er is echt meer als je denkt! Je moet ook niet in nederland kijken, in dld is veel meer te vinden. Ebay.de is een goede start, maar vw-classicparts is nog een betere, er is nog behoorlijk wat te krijgen.

Heb idd nieuwe voorruitrubber laten maken, als je er ook 1 wil, zal ik eens informeren. Ook stuurhuis laten reviseren, helemaal uit elkaar geweest.

Verder druk aan het schuren.. alles met het handje he ;)

Oudelut 04-05-2010 11:16

Hoi!

Sorry dat ik even niet reageerde, zat in het vliegtuig... ;)

Volgens mij zijn dit ze?

Is weliswaar een ander onderdeelnummer dan Vagcat voor de Passat aangeeft, maar op het oog lijken ze me hetzelfde?!
Om te checken bij de dealer in de buurt: 803853139C is volgens mij het juiste onderdeelnummer... Daarmee zou je overigens ook eens bij Classicparts kunnen kijken?!

Marco 04-05-2010 17:57

Ze zijn ietsje anders zo te zien, heb de mijne even erbij gepakt. Lijkt er wel op dat ze gaan passen. Ze als 1 geheel verwijderen lukt idd bijna niet...

Ben benieuwd, moet er ook nog wat hebben

All times are GMT +1. The time now is 05:24.