Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   ergernis (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52360)

Steilheck 02-04-2010 16:06

Heel herkenbaar hoor!

Darkprojectx 07-04-2010 13:26

Een directeur die 10 Gb aan data naar zn laptop gekopieerd moet hebben,
en als de kopieerslag halverwege is klikt hij op "Cancel".
Waarop ik enigzins nerveus vraag : "wat doe je nou? Je hebt de kopieerslag afgebroken!"
En waarop hij iets wat onzeker antwoord : "Ow... uhh..ja.. ik had het schrempje ook eigenlijk niet echt gelezen.." :wow:

:shake: button freaks hier..

Of een laptop volledig inrichten voor een gebruiker die hem perse vandaag moet hebben, en dat je collega het originele CDtje van Adobe Acrobat 8 Professional naar Frankrijk heeft gestuurd omdat zij daar een copietje van wilde maken :confused: :screwy: maak dan hier een copie en stuur die op!! Aars.. :shake:

maarja.. het is weer zo'n dag :rolleyes:

martiepartie 07-04-2010 13:33

half3 Cup a Soup?? :D

De Pul 07-04-2010 18:30

van die sneue k^tkantoorkabouters die in hun lease-mpv met de cruisecontrol op 110 vaker van baan wisselen als sven kramer in vancouver,en dan niet de rechter,maar de LINKERbaan als uitvals basis gebruiken.

schijtziek word ik ervan:shake:
als je er dan rechts voorbij komt zie je al aan die verontwaardigde tronies en plak-dierentuin op de achterruit hoe laat het is....

Steilheck 07-04-2010 19:49

Quote:
Originally Posted by De Pul
... en plak-dierentuin op de achterruit hoe laat het is....

Erm, ik heb ook kinderen .... maar geen lease MiniPV. Phew! :D

DoriDaan 09-04-2010 11:31

BROMMOBIELEN!!!!

Ik heb er ZO een MEEGA hekel aan dat die infantielen met 45 tot 50 km/u op een 80 km weg rijden.. alsof ze ALLEEN op de wereld zijn...Mensen zijn te DOM en ACHTERLIJK om een rijbewijs te halen... dus kopen ze een BROMMOBIEL om dan ook in hetzelfde verkeer te participeren..... BANNEN DIE DINGEN.... OF op het fietspad met die HOEREDINGEN!!!

Net zoals trekkers. die in de ochtendspits vertrekken naar een klus... vaak zijn het loonwerkers. die 30 km moeten rijden om een land te ploegen... vaak zijn het jongetjes van 16 die ZONDER rijbewijs ook in het verkeer deelnemen met machines die je "normaal"gezien op speciaal transport MOET aanvragen...

IK stel voor Alle trekkers op een dieplader en een truck ervoor.. straat verbod voor trekkers dus!

zo ik heb mijn zegje gedaan!!!! bedankt voor het lezen!

martiepartie 09-04-2010 11:53

De benzine lucht die uit mijn 4 kelken komt dampen als ik weer eens voor een stoplicht sta te wachten ............ Stinken, niet normaal :D :D En een koppijn die je er van krijgt :tongue:

Als het licht dan op groen gaat en ik het gaspedaal intrap ben ik dat alleen weer helemaal vergeten :thumbup:

Tip van Flip voor elke Frust :D : Koop een setje motorcarbs met spruitstuk en je bent na 1 druk op het gaspedaal weer van alle frustraties af :rock:

DoriDaan 09-04-2010 11:59

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Vandaag weer zo'n ongelooflijke mongool voor me. Heel de 70km weg reed meneer rustig 50 te tuffen, en 200 meter voor elk verkeerslicht, rood, oranje en groen, ging het gas er van af. Rotondes, voorsorteren... alles zonder richting aan te geven.

Toen ik eindelijk voorbij kon omdat meneer rechtsaf moest, claxoneerde ik, en kreeg van die lamme zak hetzelfde terug. Meteen vol op de rem, en was hem bijna achterna geweest, maar vond 't effe niet de moeite waard hier ongelukken voor te krijgen.

Maar als dit zo doorgaat zet ik een dezer dagen nog eens de auto dwars op de weg voor zo'n brokkenpiloot om te vragen waar ie in vredesnaam mee bezig is.

We hebben toch allemaal volgens de zelfde regels ons rijbewijs gehaald, toch? Of is er ook een rijbewijs-light, eenvoudiger, zodat ook de grootste hersenloze mongolen gas mogen geven op de openbare weg.

Ik begrijp 't niet helemaal... elke dag gebeuren er in Nederland zware ongelukken, met soms dodelijke afloop, en toch rijdt dat tuig nog steeds rond. Moet ik verdomme ruiken welke kant je op wilt als je bij voorsorteren, afslaan en rotonde-rijden geen richting aangeeft? En zeker op die duizelingwekkende snelheden die zo'n asfaltkruipers er op na houden lijkt het me niet de grootste opgave om effe dat hendeltje voor de richtingaanwijzer aan te tikken... Vroeg of laat komen daar ongelukken van!

+ 1...

martiepartie 09-04-2010 12:09

http://www.youtube.com/watch?v=tIGH7qImkLI

:D

Darkprojectx 09-04-2010 18:43

De brave mensen op het Skoda forum..

quote over een katvervanger...

"Is dat een loos stukje pijp wat je in plaats van je katalisator zet om een beetje vermogenswinst te krijgen? Vind ik uit milieu-oogpunt behoorlijk asociaal."

quote over vermogen van de Skoda's...

"Ik heb gekozen voor de 80 pk versie, omdat ik soms ook naar Duitsland moet en dan wel wat vermogen moet hebben."

quote over het verlagen van een Skoda...

"Ik heb mijn auto 4 cm rondom verlaagd, ziet er echt blits uit! Maar kwa comfort is dit nog net te doen."

:eek: GOD STRIKE ME!!!! :wow:

vdWal. 09-04-2010 19:25

vannochend op de A20 bordjes 50 boven de weg verkeer rijdend rond de 70 a 80 en dan bij de invoeg gelegenheid gaat alles prima iederen fijn aan het wisselen etc tot er een ouwe muts ''netjes'' 50 blijft rijden op de middelste baan.. het geheel staat gelijk still

De Pul 09-04-2010 19:49

Quote:
Originally Posted by martiepartie

idd,zulke rotherrie erger ik me dood aan...
waarom wil tegenwoordig half nederland allochtoon lijken?
krijg ik ook de vliegende vlekziekte van,accepteer gewoon simpel het feit dat je als nederlander bent geboren,zet je pet gewoon recht op,trek normale kleren aan,praat niet ofdat je net een of ander beest hebt bevredigt en luister(en vooral MAAK) fatsoenlijke muziek...

BAH!

breadfan83 09-04-2010 21:07

Quote:
Originally Posted by martiepartie
De benzine lucht die uit mijn 4 kelken komt dampen als ik weer eens voor een stoplicht sta te wachten ............ Stinken, niet normaal :D :D En een koppijn die je er van krijgt :tongue:

Als het licht dan op groen gaat en ik het gaspedaal intrap ben ik dat alleen weer helemaal vergeten :thumbup:

Tip van Flip voor elke Frust :D : Koop een setje motorcarbs met spruitstuk en je bent na 1 druk op het gaspedaal weer van alle frustraties af :rock:

Om vervolgens weer 100 meter verderop achter een 45-km auto te komen plakken.

Ik zweer je, dit is gewoon langzaamaan een samenzwering. De eerste had ik voor me toen we naar Charity Day reden afgelopen zondag. Sindsdien krijg ik er elke dag een voor me plakken, telkens op een lange 80km weg, telkens met dubbele doorgetrokken streep, en telkens een andere blitse debiele opvallende kleur gebakje met telkens het ene na het andere debiele grappig bedoelde kentekenplaatje er op. Ergste is dat die dingen bergop nog niet eens die 45 kmh halen. :screwy:

Vandaag was ik 't echt zat, hoppa dubbele doorgetrokken witte lijn over en voorbij. Zo'n aangespoelde 14-tonner zeug achter het stuur gepropt... wil de schoenlepel wel eens zien waarmee ze dat mens in dat piepkleine auto'tje hebben gekregen. :screwy:

Ga toch verdomme op 't fietsenpad stilstaan!!!

bivw 16vg60 10-04-2010 00:37

Quote:
Originally Posted by Darkprojectx
De brave mensen op het Skoda forum..

quote over een katvervanger...

"Is dat een loos stukje pijp wat je in plaats van je katalisator zet om een beetje vermogenswinst te krijgen? Vind ik uit milieu-oogpunt behoorlijk asociaal."

quote over vermogen van de Skoda's...

"Ik heb gekozen voor de 80 pk versie, omdat ik soms ook naar Duitsland moet en dan wel wat vermogen moet hebben."

quote over het verlagen van een Skoda...

"Ik heb mijn auto 4 cm rondom verlaagd, ziet er echt blits uit! Maar kwa comfort is dit nog net te doen."

:eek: GOD STRIKE ME!!!! :wow:

sjeeminee wat een stelletje joker,s daar pffffff
ga me daar ook is aanmelden met plaats ik effe Co uitdraai van rallye als hij nog koud is :D

Darkprojectx 10-04-2010 23:26

kan het erger?

"Ziet erweer goed uit, zwart is mooi als het gepoetst is maar blijft dat maar even.
Ben je niet bang dat je lak van de Skoda afspuit met hoge druk ? Ik durf dat niet."

OMG.. ik erger me nu al helemaal dood aan die mensen.. en ik zit er pas 2 weken op... :wow:

Tjaap 10-04-2010 23:50

Quote:
zet je pet gewoon recht op,trek normale kleren aan,praat niet ofdat je net een of ander beest hebt bevredigt en luister(en vooral MAAK) fatsoenlijke muziek...

BAH!

Jel Golf 2 GTI 11-04-2010 00:18

Quote:
Originally Posted by Tjaap

zo iets als dit??
http://www.youtube.com/watch?v=mLFnqpM3JBA

Grtz JEl :thumbup: :D

schweinhund 11-04-2010 08:32

Bijzonder vermakelijk topic dit :D
Gelukkig maak ik me godverdegodverdegodverdegodverdegodverde nooit zo druk....

Ik lach me dan ook altijd dood als ik naast mijn collega in de (bedrijfs)wagen zit, met commentaar op alle weggebruikers, (geen knipperlicht, te langzaam of te snel, rijbewijs gekregen bij een pakje boter, niet kunnen rijden enz enz, je kent het wel) die vervolgens in zijn eigen suboeroe impreza stapt om met vier gillende banden dwars de rotonde te nemen.... maar dat is dan anders :rolleyes:

Tiki Madness 11-04-2010 09:59

Quote:
Originally Posted by Jel Golf 2 GTI
zo iets als dit??

Wat een k%therrie!!!

Das pas ergernis ;)

Michael

richard-polo 11-04-2010 10:05

Quote:
idd,zulke rotherrie erger ik me dood aan...
waarom wil tegenwoordig half nederland allochtoon lijken?
krijg ik ook de vliegende vlekziekte van,accepteer gewoon simpel het feit dat je als nederlander bent geboren,zet je pet gewoon recht op,trek normale kleren aan,praat niet ofdat je net een of ander beest hebt bevredigt en luister(en vooral MAAK) fatsoenlijke muziek...

BAH!

Jij moet wel heeeel knap zijn ;)

dit is meer jouw smaak??
http://www.youtube.com/watch?v=hNAqaie9eGY

ik erger me kapot aan die vieze mensen die staan te schooien aan de winkeldeur, enigste wat ze kennen zeggen. goemorge :screwy:
ga wortel, asperges, of tomaten plukken...

knarfmk1 11-04-2010 10:28

aan bejaarde duitsers in hun skoda die voor een stoplicht staan te wachten op een schuine weg en dan hun remmen loslaten en naar achter rollen en na 10x toeteren van mij nog steeds niet weten wat er loos is en dus zo tegen mij aan botsen, en dan als ik naast ze rij en een gebaar maak van wat doe jij nou ze vrolijk hun hand opsteken...

De Pul 11-04-2010 14:43

Quote:
Originally Posted by Jel Golf 2 GTI
zo iets als dit??

goed nummer idd :thumbup:
@richard polo>ik kom niet uit friesland dus :shake:

breadfan83 11-04-2010 16:35

Quote:
Originally Posted by richard-polo
ga wortel, asperges, of tomaten plukken...

Wortels en asperges plukken?

Broer Konijn 11-04-2010 17:51

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
aan bejaarde duitsers in hun skoda die voor een stoplicht staan te wachten op een schuine weg en dan hun remmen loslaten en naar achter rollen en na 10x toeteren van mij nog steeds niet weten wat er loos is en dus zo tegen mij aan botsen, en dan als ik naast ze rij en een gebaar maak van wat doe jij nou ze vrolijk hun hand opsteken...

Aiii zeer irritant inderdaad! :mad:

Darkprojectx 11-04-2010 20:44

niets tegen Skoda rijders he jonge.. BAM! :D

Jan-Jelle 11-04-2010 21:16

Quote:
Originally Posted by knarfmk1

had je beter de skoda rijder kunnen volgen, en achteruit gaan rijden..;)
Hoop voor je dat je geen ernstige schade hebt?

knarfmk1 12-04-2010 09:16

nee geen schade was niet hard.. anders had ik ze wel even laten stoppen ;)

Lady_Jetta 18-04-2010 18:12

Ik erger me kapot hier dat ze niet van andermans auto's af kunnen blijven.
Vannacht hier mijn auto onder geraggeld en bekrast :S Die van de buren al voor de 3de keer en de antennes hier allemaal afbreken :mad: :mad:

Dan spoor je toch niet :screwy:

1982kameiX1 26-04-2010 19:12

ik ging om half 6 nog snel even de stad in om de nieuwe street fighter voor de playstation3 te kopen. kom ik terug, ligt er een bon van 160 euro onder de wisser. dus ik kijk omhoog, blijk ik op een invalide plek te staan. ik kijk nog om me heen met een bananensplit-gezicht...staan er 2 parkeer'wachters' (idd te wachten op mij) zegt die ene: duur plekje he?? semi-sarcastisch.

kijk, dat ik een fout bega waaroor ik een boete mag verwachten ben ik het helemaal mee eens. maar kut-opmerkingen mogen ze wel voor zich houden.... :mad:

ik had overigens netjes een kaartje gekocht.

Joey_G40 26-04-2010 20:13

Quote:
Originally Posted by 1982kameiX1
ik ging om half 6 nog snel even de stad in om de nieuwe street fighter voor de playstation3 te kopen. kom ik terug, ligt er een bon van 160 euro onder de wisser. dus ik kijk omhoog, blijk ik op een invalide plek te staan. ik kijk nog om me heen met een bananensplit-gezicht...staan er 2 parkeer'wachters' (idd te wachten op mij) zegt die ene: duur plekje he?? semi-sarcastisch.

kijk, dat ik een fout bega waaroor ik een boete mag verwachten ben ik het helemaal mee eens. maar kut-opmerkingen mogen ze wel voor zich houden.... :mad:

ik had overigens netjes een kaartje gekocht.

das geen goedkope game dus..... :D

breadfan83 30-04-2010 09:17

Ik erger me d'r kapot aan dat ik de hele klote nacht heb moeten werken op een fucking koninginnedag feestje om geld aan de belasting af te dragen, zodat Trix al die fanfares voor d'r verjaardag hier door de straat kan laten lopen vanaf 0900 fucking uur 's ochtends.

Hoempa-hoempa-tee-tee-dee!
Hoempa-hoempa-tee!
Hoempa-hoempa-tee!

Voor mij mag d'r wel weer een zwarte Swift een aanslag doen, dit keer op alle fanfare materieel. Dat die stoet van die maffe vrouw met die nog maffere hoedjes bovenop d'r maffe kapsel maar een stille tocht wordt!

Bea, als hare koninklijke hoogheid het niet erg vindt, gaat deze belastingbetaler door uw verjaardag heen proberen te pitten! Wie jarig is trakteert... ik wacht nog steeds op m'n teruggaaf!

Misha 30-04-2010 09:36

Zoek dan een echte baan waarbij je vrij hebt op zulke gelegenheden :D

T.C.Z.L 30-04-2010 09:49

Of gewoon opstaan en aan de golf werken! :thumbup:

breadfan83 30-04-2010 10:44

Quote:
Originally Posted by T.C.Z.L
Of gewoon opstaan en aan de golf werken! :thumbup:

Opstaan? Moet je daarvoor niet eerst naar bed zijn geweest?

breadfan83 30-04-2010 10:46

Quote:
Originally Posted by Misha
Zoek dan een echte baan waarbij je vrij hebt op zulke gelegenheden :D

En dan betaal je nog meer belasting, en heeft die Koninklijke toeterclub genoeg geld om met de complete fanfare een hele week erop uit te trekken om heel Nederland al oefenend uit haar slaap te houden. :D

Area51 17-05-2010 20:51

Quote:
Originally Posted by Dasher
ergernis

Zo'n lampedanser is een lease 320d touring/Passat station/Insignia met een Nurburgring stickertje op de achterklep en denken dat ze kunnen rijden, maar ó wee als er een afrit komt met een iets scherpere dan flauwe bocht .. dan branden de remlichten bijkans door en zitten ze druk te gebaren dat ik ze niet moet/mag opjagen :mad:

breadfan83 17-05-2010 21:11

Quote:
Originally Posted by Area51
Zo'n lampedanser is een lease 320d touring/Passat station/Insignia met een Nurburgring stickertje op de achterklep en denken dat ze kunnen rijden, maar ó wee als er een afrit komt met een iets scherpere dan flauwe bocht .. dan branden de remlichten bijkans door en zitten ze druk te gebaren dat ik ze niet moet/mag opjagen :mad:

Geweldig hè, dat volk!

Of dat tuig dat een duurdere auto rijdt dan het echt kan betalen, en dan maar overal onder de snelheid gaat rijden, omdat bij de eerste de beste boete van de eerste categorie het auto-maandbudget compleet ontploft.

Koop je dan een dikke Batavus ofzo en ga fietsen... ga je waarschijnlijk nog sneller ook, debiel! :screwy:

Rit naar het werk kost ongeveer drie kwartier. Rij ik diezelfde rit 's nachts, zonder die lui op de weg, ben ik in twaalf minuten op de plaats van bestemming. Ergens moet daar de schuld bij een ander liggen...

Broer Konijn 18-05-2010 19:42

^ Heerlijk uitgelegd je heb gelijk man :thumbup:

Wat ook irritant is: ik zat vanmiddag achter een (sl)opel corsa die vervelend langzaam aan het rijden was dus ik hem inhalen, gaat die mongool terwijl ik al naast hem rijd ineens plankgas rijden! Nouja ik nog veel plankgasser er toch nog omheen geknald uiteindelijk maar best lastig zulke lui :screwy:

Roy 1.6 18-05-2010 20:36

Quote:
Originally Posted by Broer Konijn
Nouja ik nog veel plankgasser er toch nog omheen geknald

Mooie woordspeling :D

Broer Konijn 21-05-2010 17:17

Godvurrr gisteravond bijna thuis en ik reed langs een weg waar aan 1 kant auto's geparkeerd stonden (niet aan mijn kant van de weg) komt er ineens iemand achter die auto's vandaan gereden nouja ik dacht dat past misschien net maar nee hoor pats spiegeltjes tegen elkaar aan, hij had niks maar in die van mij zit een dikke barst in het spiegelglas :mad: WACHT dan eventjes tot de weg vrij is verrekte kut! Maarja hij stopte gelukkig wel netjes en hij gaf me zijn kaartje ik gaf hem me naam en adres nu maar wachte op de verzekering..

All times are GMT +1. The time now is 18:32.