Quote:
ach er blijven altijd wel wensen over , Arnaud . nieuw lak werk is de volgende wens bijvoorbeeld en de Ludolfs ....super systeem vind ik dat . werkt perfect :D |
Vandaag na het schoonmaken van de vrachtauto (die ik toevallig ff thuis had )
Even onder de jetta bezig geweest En kwam er achter dat 2 van de 3 tank beugels de bete tijd hadden gehad :wow: Dus ...juist ...de dealer bellen 2 nieuwe besteld , morgen binnen :thumbup: Dan kunnen ze dan vervangen worden zaterdag dan ook eindelijk de uitlaat er onder (op de einddemper na ) , en 2 remleidingen ook dan hoop ik eindelijk een stukje te kunnen rijden we houden u op de hoogte :thumbup: |
Quote:
Dus zondag van de partij :D |
Quote:
ikke wel :D Voor etens tijd had ik zelfs nog even tijd om de uitlaat er alvast onder te knopen . |
Ze heeft de eerste meters gemaakt . :D
Omdat ik mijn groene Jetta vandaag verkocht heb , vandaag toch geprobeerd om hem klaar te krijgen voor VAG treffen in Leeuwarden Vanmiddag na het verkopen , de 2 remleidingen onder de auto geknoopt Toen die er onder zaten , kwam Wytze langs om even te helpen Dus samen de boel ontluchten , en de uitlaat er verder onder gehangen Na de auto zover rijbaar was , moest er natuurlijk de eerste meters worden gemaakt :thumbup: En wat een geweld in de oude 1,3 prachtig Echt heerlijk , natuurlijk moest Hylco ook mee en samen hebben we de eerste meters gemaakt Maar met dubbel 90 mm DTM pijp van een Golf kom ik niet weg onder de kofferbak van de Jetta Dus vanavond naar Damwoude geweest, om in de schuur van vader Postma de einddemper aan te passen aan de lengte van de Jetta En natuurlijk aan de smaak van de eigenaar :D dus de Flex in de demper en dank aan Klaas een stuk RVS er aan geplakt met dit als gevolg Wytze bedankt voor de hulp vandaag Op de terug weg toch nog een paar probleempjes met de remmen en een beetje benzine dampen hier en daar Dus ondanks alle inspanningen gaat het morgen helaas niet lukken we waren heel dicht bij , maar het mag niet zo zijn :( maar ze rijd . en hoe :thumbup: |
wat jammer....
wat is er precies loos? |
Quote:
:eek: dan maar op sleeptouw Alberto :rolleyes: |
Quote:
Mag de passat mee hebben :D , remmen voelen niet goed aan en heb wat lekkerij bij de benzine pomp baal wel als een stekker moet ik zeggen , maar wil ook niet met een halve auto daar staan :D |
ik neem wel wat lekbakken mee:D
|
misschien toch nog eens de remmen goed na ontluchten ? ,maar delekkerij moet natuurlijk ook goed zijn !
Dan word de volgende deadline MIVW! |
Quote:
Dat is het belangrijkste!! dus ik verwacht haar eigenlijk gewoon in Ljouwert morgen!!! :D :D Volgens mij hou je ons allemaal voor de gek hierzo :confused: |
Quote:
nee hoor , ze blijft lekker in de garage ... :thumbup: Quote:
presies , MIVW gaat lukken :thumbup: |
Cool om te zien dat zo een auto begint als auto van je opa en oma en straks eindigt als een mega stoere Jetta !
Echt heel gaaf op die wielen, mooie kleur ook trouwens. Top ;) |
zeker mee eens auto is goed veranderd en in zeer positieve zin :thumbup:
|
Kleine update ...na een lang weekend weg zijn geweest, en nu met een pijnlijk pootje thuis te zitten .
Is het wat rustiger aan gegaan met de Jetta dan de bedoeling was Ben wel even wezen rijden met de auto , als het even kon Heb nog steeds wat een zacht rem systeem , al paar keer ontlucht maar pandaal word niet echt zo het moet zijn En de lekkage bij de brandstof pomp kan ik ook niet goed vinden Morgen (als het voetje het toe laat ) weer even bezig met de auto Hoop dat ik volgende week weer wat beter op de been ben en dat we het tempo weer wat op kunnen voeren . Om op MIVW toch met de jetta te komen al moet hij dan wel APK gekeurd zijn natuurijk we wachten af ;) |
Als je hulp nodig hebt moet je maar roepen dude! Van gereedschap aangeven tot koffie drinken, van alle markten thuis :D
|
da's balen van je poot , wat is er gebeurd?
|
Quote:
ga nog al rap door mijn enkel deze keer was het goed raak , ook nog een half weekje mee door gewerkt tja dan word het er ook niet beter op zit nu wat aan wat pillen , en moet rustig aan doen en dat valt niet mee :D |
Quote:
X 2 :D Kalm aan jonge met het pootje :thumbup: |
sterkte dermee!
wel balen dat het met de laatste dingetjes zo tegenzit.... |
Damn Alberto! Dat is zeer vervelend! Even lekker rustig aan jong, en dan er weer plat voor :thumbup:
Heb je nu iig even de tijd om rustig te bedenken wat je nog wil/kan gaan veranderen :D Beterschap toegewenst. |
Beterschap d'r mee Alberto.
Je was ook wel heel erg hard op gang hè. ;) |
dank u ... ja voor mijn doen wel Chris
@ Klaas plan van aan pak is er wel ;) . Hoop deze week weer even bij te werken :D |
Lukt het niet, dan roep je maar, staan we even bij!
|
Ja dan gaan we er even bij staan!
|
Das jou wel toevertrouwd:D
|
bedankt heren , :rolleyes:
vanmorgen de garage even in de verf gezet , toen Wytze langs kwam en me op de vingers tikte :D dus vanmiddag maar even bezig |
Hoest met je Jetta 16V Alberto....?
Misschien is de brandstof pomp wel lek helemaal aan het begin, dat heb ik ook een keer gehad (heb me helemaal suf gezocht). Succes man, Lars |
Ik kom straks nog even een paar pompen langsbrengen , waarschijnlijk lekt de behuizing waar de pomp in zit ,komt wel vaker voor .
Hij gaat iig wel mee naar MIVW , daar zorgen we wel voor :thumbup: |
zwakke enkel kan ik over mee praten :( , beter schap!
|
Vanmiddag even bezig geweest , gordels zitten er in , kabeltje voor de sub gelijk weg gewerkt .
Ook de trekhaak verwijderd , want spuiten word dit jaar even niks :redface: En de remmen nog een keer ontlucht , en toch nog paar lucht bellen er uit gedrukt :thumbup: De benz pomp nog lek dicht , dan kan ie voor de apk / rdw keuring :D |
En het lek is gevonden :limey: , het pompje had een heel klein schuur plekje gemaakt
op het tankje , daar drupte wat benzine door naar buiten Wytze had nog 2 pompen langs gebracht , waar van ik een tankje heb gewisseld Deze weer onder de auto gehangen , en klaar Gelijk even de remmen getest , en die zijn nu ook beter , na de 4e keer ontluchten :screwy: Morgen de muziek even aan sluiten , en een afspraak maken voor de APK en uitlijnen bij Lammert vd Meulen en dan moet M.I.V.W wel lukken denk ik :D |
mooi zo:thumbup:
|
goed bezig geweest kerel ;)
|
:rock: goed bezig !
|
klaar voor de RDW |
Super dik!
Succes met de keuring! |
Nice!
|
Ziet er supers uit Alberto, respect voor je werk.
|
Dit moet een voldaan gevoel geven na al je werk wat je hier aan gedaan hebt!! WAT EEN PLAAAAATJE van een JETTA!! :thumbup:
en héél véél succes bij de RDW volgende week!! Aan het exterieur zal het niet liggen :D en als je je topic zo doorleest en je leest en weet welke ''handjes'' er allemaal aan hebben ''meegewerkt'' hebben (en welke oogje's er mee gekeken hebben :D ) dan zal het ZEKER géén probleem opleveren bij de RDW :D nogmaals SUCCES! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 19:18. |