Quote:
Die zal ik later vandaag even online gooien... |
ik verzend hem je ASAP
Ruud16v kan ik je alvast warm aanbevelen voor je revisie,is een topper en erg leuke kerel ook! Kristof |
Quote:
Hij word ook de gene waar ik het ga laten doen, hoor ik zoveel goeie verhalen over... Alvast bedankt voor het schakel systeem :thumbup: |
Nog geen foto van hoe de motor er nu bij staat, niet veel anders behalve nog minder onderdelen :D
Maar wel even een foto van alle onderdelen die ik laatst besteld had... |
beetje door bouwen ouwe :thumbup:
kan ie erin gehangen worden. ;) |
Quote:
Een torretje bouwen is toch duurder dan je van te voren uitrekend :D Want ik heb alweer wat dingetjes bedacht die ik echt moet hebben :rolleyes: - Zo licht mogenlijk vliegwiel, - Race koppeling... Nog meer geld nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Ik denk niet dat de qouta gehaald gaat worden om voor dit seizoen er al mee te rijden, ik denk dat het halverwege word... Ook omdat ik niet veel tijd heb om aan te beunen... |
ik snap hem,
en was al op de hoogte van je zoektocht naar flywheel en clutch |
gefeliciteerd met je nieuwe job btw :p
|
Quote:
Danku wel :D |
besloten G60 even op een laag pitje te zetten en uit te stellen tot halverwege zomer/na zomer...
Maar natuurlijk wil ik wel weer genieten van de Golf:D Daarom gezocht: Een aandrijfas, Rechtsvoor:D |
hier geldt toch niet: "van uitstel komt afstel..."
Waarom uitstellen, Mitchel? |
Quote:
€€€ :D Maar van deze uitstel komt zeker geen afstel hoor... Maar wegens prive dingen (o.a op niet al te lange termijn een huis kopen) is G60 minder belangrijk aangezien die niet weg loopt :D Maar word zeker niet 'afstel' hoor, haloewel ik nog steeds wat voel voor een weber blokje maar hij word zoiezo sneller voor volgend seizoen :rolleyes: |
Gewoon zorgen dat je een huis koopt met een leuke garage...kan je hem daar mooi rustig aan in opbouwen. Ik neem aan dat `t puur een hobby-auto is...die hoeft ook niet meteen af....bouwen is ook mooi :)
|
Quote:
...is mss wel het mooiste ;) ! Succes/ sterkte met je toekomstige woning en alles daaromheen... :thumbup: |
Quote:
Het is dan ook een hobby auto, aangezien mijn (ondanks dat niet iedereen hem even mooi vond) Volvo nog steeds trouw is :D Een eigen garage gaat vrees ik niet lukken, aangezien deze in Amsterdam erg prijzig zijn... Een must is dan wel een gemeenschappelijke garage waar niet iedereen toegang tot heeft, zodat de Mk1 in ieder geval wel behoorlijk veilig staat... |
G60 motor niet te koop compleet? :rolleyes:
|
Als het echt een Sprinter is, hoort er dan niet achterop een plaatje aluminium
met die tekst? Klopt het dat je trouwens dan ook een tweede trap hebt? Mijn ouders hadden vroeger ook een Sprinter. Ziet er puik uit man! |
All times are GMT +1. The time now is 20:00. |