Quote:
Is dat echt 20"? :eek: |
|
En toch denk ik dat het 18" is aangezien die ook bestaan. 20" kom je denk ik niet kwijt, ook niet met airride...
|
Thanx Marc en Nigel !!
|
De 35i van m'n broertje :cool:
|
Quote:
ah dat wist ik niet! lijkt me inderdaad aannemelijker |
Quote:
Het was even zoeken, maar uiteindelijk zag ik een setje 18ers staan op ebay :thumbup: |
Zal wel 18" zijn. Want dat is al een moeilijke maat om kwijt te kunnen onder een 35i. Laat staan 20"
|
Nette B4. Ik zie dat er ook andere koplampen inzitten.
Heb je misschien een foto van recht voor de auto? Quote:
|
Nieuwe daily van me broer, die ik een goed poetsbeurt heb gegeven.. En alle stickers eraf heb getrokken! :thumbup:
|
Zo die ziet er stukken beter uit zonder stickers !
|
Hmm. die is wel naais!
|
Quote:
mooie auto bartje!! nog planne of istie al daar waar die weze moet?? ga vamiddag bij een zwarte kijke!! ben je eerdaags vrij kom ik ff langs! groet bas..passat jetta type 2 type 3...verlaagde fiets :) |
Quote:
En gelukt met die zwarte, dan kan die deze lijst mooi aanvullen :thumbup: |
|
|
|
|
|
op mivw gespot
|
Lelijkere wielen hadden ze niet denk ik @ de 1e ??????
|
|
Welk merk velgen zijn dit?
|
gotti.
|
Dank U!!! :thumbup:
|
|
ik zal mijn passat hier ook neer zetten
velgen vind ik persoonlijk niet mooi dus zijn te koop en komt wat anderes onder |
Nice Arjan, komt je deze ook bekend voor?
|
Quote:
Ja, heb ik voor je. :D |
Quote:
zijn dat niet verkl*te mk5 gti velgen?!?! :redface: |
dat zijn volgensmij azev B velgen
|
|
Jij hebt smaak henk! Stuk voor stuk DIKKE maar egt DIKKE 35i's! Zeker die van dizze en de laatste op de autostrada modena's!!!
|
Post die van jou hier ook eens tussen............... Die van jou mag er ook zekur zijn en is ook super!
|
|
Quote:
Thx man :) op deze foto zie je mijn 35i achter de zwarte staan, volledig nog origineel :D Thx voor de foto's te posten man! :cool: |
mag de mijne er ook tussen? (is nog niet af:P)
|
|
............ :rolleyes: .............. :wuv:
|
35i B3's zijn mooie wagens, heb me gisteren ook ff op het 35i forum ingeschreven...
|
All times are GMT +1. The time now is 03:40. |