![]() |
dusz..
|
Goeiemorge allemaal, weer de laatste dag van weer een enerverende week :)
Hopen dat het weekend een beetje mooi weer wordt Vrijdag visdag :D ![]() |
natte *** stinkt naar vis....
|
Ben aan het ontbijten heren ;)
|
ik kom net uit de kroeg
en ik sta nu alweer op mijn werk AUW |
Nou, doe mij maar een ontbijtje met 'vis' :tongue:
|
Ga straks pas naar me werk, heb avonddienst deze week. Dus mijn weekend begint nog lang niet... :(
|
ik heb vandaag maar een heel kort dienstje van 17:00 tot 20:30
- 6 uur nos journaal - 6:45 jeugd journaal - 8 uur nos journaal en dan kan ik weer naar huis :D |
Heb al 2 weken de ziekenkaart,ben maandag aan mn lies geopereerd,ik heb nog wel even weekend :redface:
|
Quote:
Raw like sushi :D Dat gemekker over weekend heeft wel een erg hoog ambtenarengehalte :tongue: |
Quote:
Beterschap !! :thumbup: Moet nog tot 16:00 uur vanmiddag, maar ik kak nu al in.........dus maar ff een uurtje snipperen denk ik. Megadruk weekend (3 verjaardagen, visite nog naar de plaatselijke diskotheek voor een "Classic Night" met Colin Banks van RadioVeronica, en nog een half daggie klussen bij m'n maat). .............Volgens mij heb ik dan dagen te weinig in mijn weekend :confused: :confused: :confused: Nou ja, In ieder geval voor u allen een: PWK !!!!!!!! Groeten, LRR |
jooo sexy weekend allemaal
|
|
Als die nou ook nog eens ergens in mei opgenomen is, dan zien we misschien nog iets nuttigs !!! :D :D
De "war-movie" op RTL7 gisteren was van betere kwaliteit !!! Groeten, LRR |
http://www.dumpert.nl/mediabase/108...a607/index.html
komt die paal, als ze deze nou eens in het centrum van leeuwarden neer zouden zetten.. |
ik ga zo om 4 uur ook lekker naar huis, lekker weekend houden.
Morgen beetje een de kubel klussen, verder lekker mak weekendje |
ben het SCHIJT beu...ik ben naar huis....
|
Zo, voor mij kan 't weekend ook weer beginnen. :D
|
Goedemorege allemaal, lekker bijna weekend.
Wordt ook wel aardig weer van het weekend!!!!! :D ![]() |
Nou ik heb weekend, en gister was het mooi weer, en vandaag, mijn vrije dag, regent het de hele dag aan een stuk door! Daar ben je lekker mee... Maar iedereen een prettig weekend verder! En succes met de auto of wat dan ook ;)
|
Moet tot half 7 vanavond en dan bij iemand nog een PC gaan aansluiten, dus een laat weekend voor mij helaas.
Morgen wat aan de auto klussen. |
jongens en meiden, prettig weekend allemaal.
oh ja, sterkte met het verlies van neerlands mooiste band. Jovink, :D :D :D :D |
wij hebben hier al sinds 2 uur geen telefoon meer, probleem bij versatel.
handig op een ICT Servicedesk van een semi-overheidsinstelling ;) Ik heb drie kwart van de medewerkers maar naar huis gestuurd en ga zelf ook over een half uurtje weg, lekker een paar uur eerder weekend vieren :) |
Zo ben ook weer thuis :)
Lekker lang weekend dit keer , want heb de maandag ook vrij! Over een uurtje wat eten, spullen bij mekaar gooien in het koffer en dan slapen. :woowoo: Dan ben ik er vannacht ook klaar voor om richting Engeland te gaan! Hoop dat het weer daar wat minder suckt... |
ja iedereen prettig weekend en tot sinas.
Ik ga ook lekker naar huis, ben het zat. Morgen lekker kloten aan de kubel. |
Zo, nog een daagje werken en het is weer:
![]() |
't zijn ook altijd dezelfen :D
|
Quote:
Tsja, je moet wat met je vrijdag, als je op het werk zit, maar eigenlijk geen zak te doen hebt :D :thumbup: Nou ja, nog ff doorbijten tot 4 uur en dan lekker naar huis. |
ik ben onwijs druk!
heb net snack besteld! werd zelfs in de wacht gezet. |
Weekend! :cool:
|
kwartiertje nog...
fijn weekend allemaal! |
Quote:
Dat blijkt maar weer :D :thumbup: |
Zo,daar gaan we weer.
moet weer tot 22.00 uur werken,en daarna WEEKEND |
jajaja het is weer vrijdag, hoe gaat ie vandaag heren?
|
vrijdag!!
tjoep gefeliciteerd met je verjaardag! |
Toby, hou je smoel :D
Het gaat prima vandaag, en met jou Kevin :) Van het weekend weinig klussen aan de kubel helaas, allerlei familie en vrienden over de vloer |
tja hier gaat het wel ok, ik moet zondag naar zuid duitsland om mijn Recaro interieur op te halen maar ik heb geen winterbanden... en het sneeuwt daar nogal een beetje....
|
Quote:
Ja, daar kunnen ze nogal over mekkeren daar inderdaad. Kan je niet een auto van iemand lenen die wel winterreifen heeft? |
Quote:
of een set winterbanden van iemand hier op het forum! |
ik weet zo even niemand, het busje van de zaak heeft ook gewoon zomerbanden erop dus dat is ook geen mogelijkheid
|
All times are GMT +1. The time now is 07:13. |